Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik vind dat bij ons wel meevallen in die whatsappgroepen (eb ik zit in eentje voor school, sport en ksa). Die paar keer dat er zo gepost wordt dat is toch echt minimaal storend.

Ik snap die ouders niet, meestal is het omgekeerd en beslissen de ouders om de stekker uit te trekken. Als die dokters zulke zaken rustig op tafel leggen, zal het wel zo zijn dat het arme kind klinisch dood is met 0 kans om terug tot leven te komen.

Meestal hoor je de dokters nog een ultimatum met een ‘test’ uit Duitsland (waarbij ze dus jouw kind als proefpersoon gebruiken) wat nog eens extra duizenden euro’s kost… dus als ze zélf al zeggen om te stoppen heeft het weinig zin om dat met een advocaat te regelen.
Ze is niet klinisch hersendood hé. Ze heeft een 'minimale' hersenactiviteit.

Men is na grondige onderzoeken echter van oordeel dat de hersenschade te groot is om nog een menswaardig bestaan te leiden. Ze had dan ook 10 minuten lang geen zuurstof wat extreem veel is. Het wereldrecord waarbij iemand nog relatief 'ok' uit coma kwam is rond 7 minuten. Dus ja een volledig herstel is quasi uitgesloten hé.

Acteur (60) krijgt hartstilstand en is 7 minuten lang dood. Hij vertelt nu over wat hij ervoer

En ja als artsen besluiten dat een menswaardig leven niet meer mogelijk is - ook al ben je niet helemaal hersendood - ook dan heeft men het recht om de behandelingen toch te stoppen.

Laatst bewerkt:
Ik vind dat bij ons wel meevallen in die whatsappgroepen (eb ik zit in eentje voor school, sport en ksa). Die paar keer dat er zo gepost wordt dat is toch echt minimaal storend.
Hier valt het ook mee. Enkel bij de terugkeer na een kamp: van wie is deze jas? Met foto van de jas... Heeft er iemand onze Emile zijn onderlijfje gezien? Iemand soms een sok te veel mee, onze Dirk ontbreekt er een.... Dan is het een paar dagen los gaan omdat er dan ook mensen het nodig vinden om telkens te antwoorden: hier niet, of niets gevonden...

WhatsApp-groep:

Persoon a: Is er komende zaterdag KSA?
Leiding: Ja.
Persoon a: Van wanneer tot wanneer? 14u tot 18u??
Leiding: Op de gewone uren van 13u tot 17u.
Persoon b: Tess kan niet komen, haar broer heeft toernooi.
Persoon c: Aylana kan er ook niet bijzijn, we moeten naar een babyborrel.
Persoon d: Iemand die de muts van Chelsey heeft? WE ZIJN ZE KWIJT
Persoon e: Kunnen we Cathleya een half uur vroeger komen afhalen? Wij gaan nog naar een kerstmarkt.
Persoon f: Brittanietje kan er wel bijzijn, ze kijkt er al naar uit!!!!

NOBODY FUCKING CARES.

KSA is altijd op dezelfde dag, hetzelfde uur. Tenzij anders gecommuniceerd. Die groep is aangemaakt door de leiding om belangrijke zaken te communiceren, niet voor al zo'n zever waardoor je moet gaan scrollen om de initiële boodschap te kunnen lezen. Bende marginale zitzakken.
Tip voor de KSA. Ge kunt uw groep instellen zodat enkel de beheerders kunnen posten. Zo kan je nieuws melden, maar krijg je zo geen tamzak berichten.

Hangt wat af van het niveau van de ouders. Kameraad van mij zit in de ouderraad van school en in die groepen worden zelfs selfies gepost a la "wij zitten op restaurant kinderloos lekker gezellig genieten xoxoxoxox" terwijl dat helemaal geen vriendenkring is o.i.d.

Hij is uit de ouderraad gegaan omwille van zo'n fucktards.

Save the date: 10 januari nieuwjaarsdrink na de activiteiten. Locatie: lokalen KSA.
Eerste reactie daarop:
Heeft iemand de muts van Layla gezien? Ze is ze sinds vorige week kwijt.

Dikke trut.

Hier ook een hele conversatie in de karategroep over iemand die zijn jas kwijt was na de training, en wie die meegenomen heeft.

Kind is nog verschillende keren gaan kijken en niks gevonden.

Bon: Sensei stuurt foto van een overgebleven jas aan de kapstok, wie de eigenaar daarvan is en of die eventueel de verkeerde jas meeheeft

antwoord van de papa van diene kleine met de missing jas: " haja, da's den onze de zijne toch."

:lol:

Hier ook een hele conversatie in de karategroep over iemand die zijn jas kwijt was na de training, en wie die meegenomen heeft.

Kind is nog verschillende keren gaan kijken en niks gevonden.

Bon: Sensei stuurt foto van een overgebleven jas aan de kapstok, wie de eigenaar daarvan is en of die eventueel de verkeerde jas meeheeft

antwoord van de papa van diene kleine met de missing jas: " haja, da's den onze de zijne toch."

:laugh:
Kunnen die koffiemachines nu ook al foto's sturen? Technologie staat niet stil é man.

Eerder dagelijkse ergernis. Als ge bij vrt recente berichten of thema binnenland wil zijn, krijgt ge ook alle regionale berichten te zien. Tzou tof zijn dat ge dat zou kunnen wegfilteren. Ik heb echt geen interesse in wat er in elke gemeente van België gebeurt: ik heb weinig boodschap aan wat er met café Wilma in Tienen gebeurt of dat Sint-Katelijne-Waver een perceel bij Dreefvelden kiest als locatie voor nieuw zwembad. Ik wil enkel de hoofdpunten van de nationale gebeurtenissen.

Verkopers op tweedehands die vragen of ge kunt komen ophalen maar dan maar een tijdsslot van 7min per week beschikbaar zijn. Ergernis erboven op, mensen waarmee ge moet afspreken maar weigeren om zelf een datum en tijd voorstel te doen MADAM ALS IK AL 4 VOORSTELLEN HEB GEDAAN EN GE KUNT TELKENS NIET IS'T MISSCHIEN EENS AAN U OKEEEE

Eerder dagelijkse ergernis. Als ge bij vrt recente berichten of thema binnenland wil zijn, krijgt ge ook alle regionale berichten te zien. Tzou tof zijn dat ge dat zou kunnen wegfilteren. Ik heb echt geen interesse in wat er in elke gemeente van België gebeurt: ik heb weinig boodschap aan wat er met café Wilma in Tienen gebeurt of dat Sint-Katelijne-Waver een perceel bij Dreefvelden kiest als locatie voor nieuw zwembad. Ik wil enkel de hoofdpunten van de nationale gebeurtenissen.
Allee, ik vind dat regionaal nieuws eigenlijk het enige interessante. Ik hou me bewust niet bezig met wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd. Dikke Josianne dat gevallen is met hare fiets door de werken in de dorpsstraat, heerlijk!

OT: ik had hier in de frigo nog zo´n deep pan bolognaise pizza liggen, ideale boefkick food. Vervaldatum was 13/12. Deze nacht, op 14/12, thuisgekomen en toch nog pakweg 1/3e hiervan binnengestoken. Dat was zo duidelijk geen goed idee, ik zit hier echt vast op m´n gouden troon.

Nu ik er aan denk, iemand nog iets gehoord van VIPoo?

Terug
Bovenaan