Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik vraag me ook echt af... :
Zou de wereld geen betere plaats zijn zonder mensen?
We doen elkaar toch maar de duuvel aan..
Ik klink suïcidaal maar het is zo.

Dieren zijn toch verstandiger.. die doden enkel om te overleven.
Wij doden voor territoriale redenen, uit verveling, uit jaloezie...
En geld lijkt ons streefdoel. Pffff

Nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt.. we leven in een triestige wereld.

Dinsdag een bestelling geplaatst bij farmaline waaronder specifieke babymelk want ons klein heeft koemelkallergie.
Vrijdag pas verzendbevestiging van ontvangen in de namiddag. Levering op zaterdag dan? Ah nee, t'is bij bpost ook druk, zal (hopelijk) voor maandag zijn. :sop:

Moet daarbij weten dat ik letterlijk de dag ervoor nog aan mijn vriendin had gevraagd of we iets van de apotheek nodig hadden. "Neenee we hebben nog genoeg van alles." De dag erna was het van "Ahja ik ben de laatste pot babymelk gestart dus bestel je bij?" :wallbash: Ja dat kon je gisteren onmogelijk weten...

Mag ik sebiet nog naar de lokale apotheek crossen, 10 euro meer betalen en hopen dat die in eerste instantie al voorradig is. Anders kans om zondagavond/maandagochtend zonder te vallen.

Laatst bewerkt:
Terwijl jullie vannacht waarschijnlijk lagen te ronken als tamme zeehonden, lag ik… vast. Vast, ja — met handboeien — aan mijn eigen bedframe, als een mislukte goochelaar die zijn eigen truc niet meer ongedaan krijgt. En geloof mij, het was niet omdat ik mijn sleutels verloren was. Ik had die zelfs nog gezien! Ze lagen lekker naast mij… net buiten bereik… als een sadistische stilleven.

Neen, de verantwoordelijke was mijn wulpse vriendin — een vrouw die gisterenavond vond dat “een beetje spanning in de relatie” geen kwaad kon. Zij bedoelde dat blijkbaar niet figuurlijk. Neen, zij zag haar kans schoon om haar innerlijke veiligheidsagent volledig te omarmen. Voor haar was het ‘ondeugend spelletje’. Voor mij: Expeditie Robinson – Slaapkamereditie, maar dan zonder prijs en zonder waardigheid.

Laat mij u zeggen: als iemand u ooit vertelt dat acht uur in dezelfde houding liggen goed is voor de bloedsomloop… geloof die persoon niet. Op dit moment is één arm officieel half dood. Mocht hij vanmorgen zelf van mijn lijf afgestapt zijn om een nieuwe eigenaar te zoeken, ik had het begrepen. Blijkbaar is het niet ergonomisch verantwoord om te slapen als een vastgeketende reiger met rugproblemen.

Maar dan… het hoogtepunt van de nacht. Het moment waarop ik besefte hoe diep ik gevallen was.
Mijn kat — Poessie — die kleine dictator op pootjes, besloot dat dit het ideale moment was om haar keizerlijke rondleiding over mijn slapeloze lichaam te houden. Ze wandelde over mij heen zoals een Romeinse keizerin die haar belastingen komt innen. En elke keer dat ze me aankeek, zag ik dezelfde gedachte in haar ogen:

“Dat krijg je ervan, achterlijke kluutzak.”

Met andere woorden: geen kloten medelijden. Katten kunnen dat. Ze zijn er kampioen in.

Hier lig ik dus nu. Met één werkende arm, nul waardigheid, en een vriendin die me zonet zei “Wat een fijne avond hé!”
Ja schat, fantastisch. Voor u misschien.

Uw nederige martelaar,
Befferke, Slachtoffer der Slaapkamervrijheidsbeperking

Ik vraag me ook echt af... :
Zou de wereld geen betere plaats zijn zonder mensen?
We doen elkaar toch maar de duuvel aan..
Ik klink suïcidaal maar het is zo.

Dieren zijn toch verstandiger.. die doden enkel om te overleven.
Wij doden voor territoriale redenen, uit verveling, uit jaloezie...
En geld lijkt ons streefdoel. Pffff

Nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt.. we leven in een triestige wereld.
Ah, ook naar de Fifa peace prize gekeken gisteren?

Hoewel ik in normale omstandigheden zou begrijpen dat ze gerust later kunnen leveren als jij dit vraagt, het is momenteel de drukste periode van het jaar (Sint, Kerst, Nieuwjaar) waar er zoveel wordt besteld en ze dus niet gaan zeggen “hey laten we dit pakje nog even in ons magazijn/sorteercentrum laten liggen”.
Tja, dan moeten ze die keuze gewoon niet geven hé. Ze vragen zelf wanneer je het wilt laten leveren, als je die keuze aanbiedt moet je dat wel waarmaken.

Drukte is imo ook echt geen excuus, ze weten dat de eindejaarsperiode druk is, dat is elk jaar zo.

Terwijl jullie vannacht waarschijnlijk lagen te ronken als tamme zeehonden, lag ik… vast. Vast, ja — met handboeien — aan mijn eigen bedframe, als een mislukte goochelaar die zijn eigen truc niet meer ongedaan krijgt. En geloof mij, het was niet omdat ik mijn sleutels verloren was. Ik had die zelfs nog gezien! Ze lagen lekker naast mij… net buiten bereik… als een sadistische stilleven.

Neen, de verantwoordelijke was mijn wulpse vriendin — een vrouw die gisterenavond vond dat “een beetje spanning in de relatie” geen kwaad kon. Zij bedoelde dat blijkbaar niet figuurlijk. Neen, zij zag haar kans schoon om haar innerlijke veiligheidsagent volledig te omarmen. Voor haar was het ‘ondeugend spelletje’. Voor mij: Expeditie Robinson – Slaapkamereditie, maar dan zonder prijs en zonder waardigheid.

Laat mij u zeggen: als iemand u ooit vertelt dat acht uur in dezelfde houding liggen goed is voor de bloedsomloop… geloof die persoon niet. Op dit moment is één arm officieel half dood. Mocht hij vanmorgen zelf van mijn lijf afgestapt zijn om een nieuwe eigenaar te zoeken, ik had het begrepen. Blijkbaar is het niet ergonomisch verantwoord om te slapen als een vastgeketende reiger met rugproblemen.

Maar dan… het hoogtepunt van de nacht. Het moment waarop ik besefte hoe diep ik gevallen was.
Mijn kat — Poessie — die kleine dictator op pootjes, besloot dat dit het ideale moment was om haar keizerlijke rondleiding over mijn slapeloze lichaam te houden. Ze wandelde over mij heen zoals een Romeinse keizerin die haar belastingen komt innen. En elke keer dat ze me aankeek, zag ik dezelfde gedachte in haar ogen:

“Dat krijg je ervan, achterlijke kluutzak.”

Met andere woorden: geen kloten medelijden. Katten kunnen dat. Ze zijn er kampioen in.

Hier lig ik dus nu. Met één werkende arm, nul waardigheid, en een vriendin die me zonet zei “Wat een fijne avond hé!”
Ja schat, fantastisch. Voor u misschien.

Uw nederige martelaar,
Befferke, Slachtoffer der Slaapkamervrijheidsbeperking
Beffer poëzie koning van BXL. Zo n schitterende staaltjes proza zouden wij toch wel op prijs stellen straks op de frietmeeting, als we met onze dronken kloten straks wezenloos voor ons uit staren.
Kom aub af man ! 😂

Net gebeld met ANIMO.
Zoals ergens verwacht...hebben ze het mannetje moeten inslapen.

Ik had het wel verwacht , maar het komt toch hard aan. Wetende dat dit dagelijks gebeurt in de wereld.... op momenten als deze sta je daar toch even bij stil. Zoveel hulpeloze wezens die misschien NIET geholpen worden.
Ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn : langs de kant van de weg, in de zengende hitte of vrieskou liggen wachten tot je sterft.
Bah de wereld kan toch een enge plaats zijn.

Je hebt tegenwoordig tientallen manieren om te communiceren met elkaar, maar je krijgt precies niks meer geregeld..

Al 2 weken heen en weer sturen om naar een kerstmarkt te gaan.
Eerst weekend A beslist, dan nee weekend B want weekend A ist voetbal
Dan ist n taxi, aahnee de taxi's zijn bezet, dan de trein. Aahnee weekend A werken opt spoor. Uitstellen dan? Andere taxi zoeken? Toch zelf rijden? *Radiostilte*

In principe zouden we morgen gaan, maar er is nog altijd niks beslist.
En nu zie ik ook nog dat ze kans op regen geven. Mijn goesting om nog mee te gaan is helemaal weg

Nog eens op zaterdag naar de winkel geweest. Begint mevrouw daar ineens te schreeuwen omdat ik het karretje niet naar voor wil duwen tegen de persoon voor mij zodat ze doorkan. Doe eens rustig aan.

Nog eens op zaterdag naar de winkel geweest. Begint mevrouw daar ineens te schreeuwen omdat ik het karretje niet naar voor wil duwen tegen de persoon voor mij zodat ze doorkan. Doe eens rustig aan.

Daarnet ook weer tegen die van ons gezegd dat we op zaterdag niet meer gaan boodschappen doen. Bloody hell. Alle fatsoen was weer thuisgelaten.

Daarnet ook weer tegen die van ons gezegd dat we op zaterdag niet meer gaan boodschappen doen. Bloody hell. Alle fatsoen was weer thuisgelaten.
En ik ben al nummer 3 met de supermarktergernissen. Dacht eerst dat de incontinentieluiers of zo in promotie stonden toen ik binnenging en ik zag dat er zo veel bejaarden rondliepen.

En ik ben al nummer 3 met de supermarktergernissen. Dacht eerst dat de incontinentieluiers of zo in promotie stonden toen ik binnenging en ik zag dat er zo veel bejaarden rondliepen.

Toch een voordeel van vlak bij de NL grens te wonen. Daar zijn de winkels open tot 21u, dan liggen die oudjes in hun bed. Rustig winkelen

Collect&Go; op 5min binnen en buiten, geen marginalen. Parkeren tussen mensen die kunnen parkeren (tenzij die met de Cambio). Ik ben al maanden geen supermarkt meer binnengestapt.

Terug
Bovenaan