Mormel
Member
Nee. Verdomme dit is irritant. Zijn gezicht begint nu vorm te krijgen, nu nog proberen er een rol op te kleven.Willem Dafoe?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Verdomme dit is irritant. Zijn gezicht begint nu vorm te krijgen, nu nog proberen er een rol op te kleven.Willem Dafoe?
Kwam deze foto tegen van Stephanie van Monaco en ze lijkt zo hard op een mannelijke acteur, alleen krijg ik zijn gezicht niet compleet in mijn hoofd en bijgevolg de naam niet. Iemand een idee wie ik bedoel?
![]()
Prinses Stéphanie van Monaco (60) start haar nieuwe leven als gepensioneerde met korte coupe en sneakers
Een gala-avond met een prinses op sneakers en een nieuw, hyperkort kapsel. In Monaco kan het allemaal. Prinses Stéphanie (60) verscheen er in nieuwe gedaante, net nadat ze zichzelf op pensioen stuurde. Ze heeft hard genoeg gewerkt in haar leven, vindt ze. Het meest flamboyante lid van de...www.hln.be
Eerste fout. Een account bij DPG.Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
Op deze manier zeg ik men account wel op :/
Vreselijk he! Ik heb dat dus ook voor.Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
Ik dacht aan William H. Macy.Heb hem, sorry was de kranten nog aan het lezen: Bruce Greenwood.
Nu ik zijn foto's zie, toch een tikkeltje verschil.
2Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
ITSME is niet gemaakt door de overheid.Fucking overheid met hun belachelijk slechte websites, welke debielen hebben dat gemaakt en zijn ze geboren voor 1970?
Wil ik gewoon mijn adres wijzigen op itsme -> connective brower downloaden -> chrome web store -> niet te vinden.
Ahja, trekt uw plan dan maar
fuck off
Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
Is dit satire?Nogmaals David Dehenauw! Niets, maar dan ook niets van wat die man voorspelt komt uit. De hoge temperatuur: niet gehaald, het onweer met veel hagel: niet gebeurd, de hoge temperaturen die de komende weken gingen volgen: gaat niet gebeuren, we halen nog maximaal 26°
Smijt die dramaqueen aub buiten. Als ik mijn werk zo moest doen, lag ik al buiten.
Is dat de broer van Armand Pien?De tijd van herman pien is voorbij,leer ermee leven![]()
I know, maar moest op overheidsite zijnITSME is niet gemaakt door de overheid.
Men heeft er wel een aandeel in (dat opbrengt : https://www.tijd.be/ondernemen/tech...-jaarwinst-ruim-verdrievoudigen/10597100.html). Maar de opstart en uitverking is voorzien door een combinatie van enerzijds de banken en de telecomoperatoren.
Ze hebben wel geprobeerd om een alternatief te lanceren. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...lternatief-voor-itsme-heel-goed-systeem-maar/ om zo de geassocieerde kosten die de overheid aangerekend worden bij elke gebruik naar onder te kunnen duwen.
Maar dat is niet van de grond geraakt lijkt mij. Of dat is terug gestopt omdat men betere prijzen heeft kunnen bedingen (misschien?)
Men had dat volledig intern moeten houden. Al was het nog beter geweest indien men zo'n item vanuit Europa had ontwikkeld, uitgerold en kosteloos ter beschikking gesteld. Zoals E-id eigenlijk het geval is voor de gebruikers ervan.

Volgens mijn paspoort ben ik volwassen. En dan hoor ik mezelf een telefoongesprek afsluiten met "Yo, bye-bye".![]()