Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Kwam deze foto tegen van Stephanie van Monaco en ze lijkt zo hard op een mannelijke acteur, alleen krijg ik zijn gezicht niet compleet in mijn hoofd en bijgevolg de naam niet. Iemand een idee wie ik bedoel?

Geen acteur maar Stephen King?

1752237545385.png

IMG_0819.jpeg

Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
Op deze manier zeg ik men account wel op :/

Fucking overheid met hun belachelijk slechte websites, welke debielen hebben dat gemaakt en zijn ze geboren voor 1970?
Wil ik gewoon mijn adres wijzigen op itsme -> connective brower downloaden -> chrome web store -> niet te vinden.
Ahja, trekt uw plan dan maar

fuck off

Bah, DPG media die die irritante limit van 3 sessies heeft om daarna u te forceren om je wchtwoord te resetten.
2

Sinds een week of 2 ook plots die melding dat je jouw account op maximum 3 toestellen mag gebruiken, die melding was wel weg te klikken.
Ik had ook het wachtwoord gewijzigd zodat alle sessies uitgelogd werden.

Vandaag kwam erop dat mijn account geblokkeerd was wegens overschrijden van die limiet.

Nochtans ben ik enkel ingelogd op mijn vaste computer thuis en mijn smartphone dus ik zou geen problemen mogen hebben.

Ik denk dat ze verkeerdelijk mijn smartphone dubbel tellen wanneer ik op de wifi van mijn werk/ouders zit ofzo.

Fucking overheid met hun belachelijk slechte websites, welke debielen hebben dat gemaakt en zijn ze geboren voor 1970?
Wil ik gewoon mijn adres wijzigen op itsme -> connective brower downloaden -> chrome web store -> niet te vinden.
Ahja, trekt uw plan dan maar

fuck off
ITSME is niet gemaakt door de overheid.
Men heeft er wel een aandeel in (dat opbrengt : https://www.tijd.be/ondernemen/tech...-jaarwinst-ruim-verdrievoudigen/10597100.html). Maar de opstart en uitverking is voorzien door een combinatie van enerzijds de banken en de telecomoperatoren.

Ze hebben wel geprobeerd om een alternatief te lanceren. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...lternatief-voor-itsme-heel-goed-systeem-maar/ om zo de geassocieerde kosten die de overheid aangerekend worden bij elke gebruik naar onder te kunnen duwen.
Maar dat is niet van de grond geraakt lijkt mij. Of dat is terug gestopt omdat men betere prijzen heeft kunnen bedingen (misschien?)

Men had dat volledig intern moeten houden. Al was het nog beter geweest indien men zo'n item vanuit Europa had ontwikkeld, uitgerold en kosteloos ter beschikking gesteld. Zoals E-id eigenlijk het geval is voor de gebruikers ervan.

had ook al twee jaar een abonnement op hln+. Guilty pleasure en finaal leest het lekker weg en ben je wel min of meer op de hoogte van het reilen en zeilen in de wereld (en in de eigen parochie). VRT nieuws dan als wat tegengewicht en dan las dat dramatisch gazetje wel lekker weg.

Van de een op andere dag beginnen ze daar hun "max drie devices" hard af te dwingen. Na twee weken en drie keer mijn paswoord te moeten veranderen heb ik heel den boel buiten gesmeten. Zo hoeft het voor mij echt niet meer.

Nogmaals David Dehenauw! Niets, maar dan ook niets van wat die man voorspelt komt uit. De hoge temperatuur: niet gehaald, het onweer met veel hagel: niet gebeurd, de hoge temperaturen die de komende weken gingen volgen: gaat niet gebeuren, we halen nog maximaal 26°
Smijt die dramaqueen aub buiten. Als ik mijn werk zo moest doen, lag ik al buiten.

Nogmaals David Dehenauw! Niets, maar dan ook niets van wat die man voorspelt komt uit. De hoge temperatuur: niet gehaald, het onweer met veel hagel: niet gebeurd, de hoge temperaturen die de komende weken gingen volgen: gaat niet gebeuren, we halen nog maximaal 26°
Smijt die dramaqueen aub buiten. Als ik mijn werk zo moest doen, lag ik al buiten.
Is dit satire?

ITSME is niet gemaakt door de overheid.
Men heeft er wel een aandeel in (dat opbrengt : https://www.tijd.be/ondernemen/tech...-jaarwinst-ruim-verdrievoudigen/10597100.html). Maar de opstart en uitverking is voorzien door een combinatie van enerzijds de banken en de telecomoperatoren.

Ze hebben wel geprobeerd om een alternatief te lanceren. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/0...lternatief-voor-itsme-heel-goed-systeem-maar/ om zo de geassocieerde kosten die de overheid aangerekend worden bij elke gebruik naar onder te kunnen duwen.
Maar dat is niet van de grond geraakt lijkt mij. Of dat is terug gestopt omdat men betere prijzen heeft kunnen bedingen (misschien?)

Men had dat volledig intern moeten houden. Al was het nog beter geweest indien men zo'n item vanuit Europa had ontwikkeld, uitgerold en kosteloos ter beschikking gesteld. Zoals E-id eigenlijk het geval is voor de gebruikers ervan.
I know, maar moest op overheidsite zijn

Zowel mijn digitale gasmeter als elektriciteitsmeter die geen signaal meer doorsturen en waar ik dan per abuis op stoot door een tussentijdse afrekening gas van mijn energieleverancier.

Dat laatste vond ik raar want meting is telkens 01/03 en ik krijg nu ineens een tussentijdse afrekening (opleggen) voor periode 03- 06. Vind ik wat raar dus ik bekijk dat ding en ik zie de gasmeter stand op 30/06 op 8600 zijn. Ik check mijn gasmeter (11/07) en daar staat 8100 op.

Ik bel met energieleverancier en die verwijzen mij door naar Fluvius. Ik bel met Fluvius en daar zeggen ze doodleuk: "ah ja, die zijn blijkbaar al enkele maanden geen signaal meer aan het sturen, dus wij hebben schattingen gedaan en doorgegeven".

Dus samen met die dame (wel behulpzaam) alles overlopen en ook voor elektriciteit er los naast.

Dan zo'n formulier online moeten invullen en nu afwachten op respons om die twee meters terug online te krijgen.

Moraal van het verhaal; altijd meterstanden checken bij afrekeningen :D

Terug
Bovenaan