Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IksmotIk had u eerder ingeschat als een Wim...
TopomskipiIksmot
Of een telefoon die doorgeschakeld is... Mijn vrouw heeft mij zo tijdje liggen gehad. Ze had telefoon doorgeschakeld naar die van mij voor als zij in gesprek is met klanten en de school belt op haar privé-sim als er nood is aan wat medisch voor de zoon. Maar ze had mij niets gezegd daarvan. Zo een aantal telefoons gekregen van het rode kruis om te vragen of ze nog zou willen bloed geven... En hoe kennen die mijn nummer en dat jij mijn vrouw bent? Ja niet moeilijk dus.To be fair, ik heb dat ook al gedaan hoor.
Je belt een klant op die in het dossier “Sofie Debakker” heet en er neemt een man op, dan vraag ik ook steeds of ik bij “Sofie Debakker” ben.
Valt echt nog vaak voor dat ofwel de partner de gsm opneemt of dat een telefoonnummer verkeerd is genoteerd.

Vorige week ene moeten sturen voor een 3 maanden oude factuur. 2 rappels en dan ja ingebrekestelling, met minimum 100 euro schadevergoeding, + intresten van 2-3 euro.Was beetje door mijn spamfolder v email aant scrollen, staat daar een "ingebrekestelling" van een factuur in, daaronder ook meerdere herinneringsfacturen...
Een herstelling ve stielman aan iets a me huis 3 mnd geleden...
ook al zever ivm nalatigheidskosten enz... man man.
Heb op de eerste herinneringsfactuur geantwoord en gevraagd, gelieve originele factuur te mailen, dit zat in m'n spambox.
Waar is de tijd dat ze het gewoon op de post deden, was zo gemakkelijk.
Geen haar op m'n hoofd die denkt dat ik 1 cent extra betaal zu, ze kunnen hun rappelkost op hun buik schrijven.
Gaat niet over slordigheid, zat bij "ongewenste mails".Vorige week ene moeten sturen voor een 3 maanden oude factuur. 2 rappels en dan ja ingebrekestelling, met minimum 100 euro schadevergoeding, + intresten van 2-3 euro.
Het bedrag was rond de 90 euro, 103 euro erbij dus. Stond vandaag volledig op m'n rekening... Sorry zenne, maar als ge zo slordig zijt dat ge de factuur mail niet ziet en erna 2 rappels, tussen de spam of andere reclame, dan moet ge u misschien maar uitschrijven uit al die reclame... (wetende dat die klant een mailbox heeft dat 'm amper opkuist, vol reclame van leveranciers en ook spam...).
Daar ga ik toch niet mee akkoord. Het is uw eindverantwoordelijkheid om (als je een factuur verwacht) toch je mails in de gaten te houden, waaronder de spam of ongewenste mails map.Gaat niet over slordigheid, zat bij "ongewenste mails".
Dus eigenlijk moet ik daar niet eens in kijken.
Sorry, maar dat is wel slordigheid. Zoals eerder gezegd, het eerste waar je naar moet kijken is de spamfolder als je een mail verwacht maar die niet in postvak in verschijnt. Dat is e-mails 101...Gaat niet over slordigheid, zat bij "ongewenste mails".
Ik begrijp de logica niet dat mensen niet gewoon eens bellen na paar rappels zonder antwoord. En ze mogen al blij zijn als ik het oorspronkelijk bedrag betaal.
Ik heb het ook al voorgehad dat Hotmail plots beslist dat mails van de syndicus bij spam horen omdat het Jos@syndicus is geworden in plaats van Maria@syndicus, maar het kwam nu toch niet in mij op om die nalatigheidskost niet te betalen omdat ik er niet op had gelet...Gaat niet over slordigheid, zat bij "ongewenste mails".
Ik begrijp de logica niet dat mensen niet gewoon eens bellen na paar rappels zonder antwoord. En ze mogen al blij zijn als ik het oorspronkelijk bedrag betaal.
het kwam nu toch niet in mij op om die nalatigheidskost niet te betalen omdat ik er niet op had gelet...
Uiteindelijk biedt de post ook niet altijd een betere oplossing. Ik heb al vaak meegemaakt dat het nooit aankomt, of dat het soms pas twee weken na de vervaldatum van de factuur bezorgd wordt. Dan sta je daar te blinken...Waar is de tijd dat ze het gewoon op de post deden, was zo gemakkelijk.
Bij De Standaard hebben ze krantencheques op voorhand doorgestuurd, zodat je bij de krantenwinkel nog een gazet kan halen.Weeral geen gazet - hbvl - in de bus als abonnee.
Logisch als je je krantenbedeling openbaar uitbesteed en voor de goedkoopste optie gaat waardoor je mensen aantrekt die het geen hol boeit of jij je krant hebt.
Hier is het elke dag van, hebben jullie die knal ook gehoord? Who gives a f*?Die lokale "je bent van xxxxx" FB groepen beginnen meer en meer op een kattenkerkhof te lijken. Elke dag meerdere posts inclusief foto's genre: Iemand een katje kwijt? ZE IS DOOOOD!!!
VolgHier is het elke dag van, hebben jullie die knal ook gehoord? Who gives a f*?
Heb ik ook maar niet elke krantenwinkel doet eraan mee en de dichtsbijzijnde spar hier heeft geen kranten meer als ik thuis kom van het werk.Bij De Standaard hebben ze krantencheques op voorhand doorgestuurd, zodat je bij de krantenwinkel nog een gazet kan halen.
Of "Hier in de Kerkstraat sinds een uur geen internet, wij zitten bij Telenet".Hier is het elke dag van, hebben jullie die knal ook gehoord? Who gives a f*?