Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Trenera. Bij de gratis versie kan je uw loopdagen niet zelf kiezen. Ik krijg non stop gezaag: je hebt niet gelopen vandaag. Dat is nie goe he Makila!

De dag nadien die ik alsnog dan die sessie. Dan krijg ik commentaar dat da nie goe is en ik mij overbelast. :)

You paid the price (cash) Makila!

ik denk dat beide kanten in de VS gewoon een bende flippo's zijn als er wapens mee gemoeid zijn.

Ik zou toch veel meer op m'n gemak zijn bij eender welke Democraat dan bij zo'n Trumpetist. Over de ene kant valt veel te zeggen, maar de andere kant toont gewoon keer op keer z'n gevaarlijke en zotte zelf.

Mijn stem klinkt toch vrij mannelijk... allez denk ik toch, ben aan het twijfelen vandaag.

Telefoon gaat, ik pak op "Met tom!"

"Spreek ik met Ines de jaeger?"

:unsure:

Ik snap het hoor, maar deze kerel vraagt gewoon een wekkerradio op stroom 🤷‍♂️ Er zijn nu eenmaal mensen die hun gsm niet mee de slaapkamer innemen.
Ik snap de tips nog enigszins, er zijn genoeg mogelijkheden om de gsm in stille modus op de slaapkamer te hebben waarbij enkel het alarm geluid maakt. Ik begrijp ook perfect dat je zoiets niet wilt.

Ik gebruik mijn smartwatch op trilstand als alarm. Dan wordt m'n vriendin niet wakker als het alarm afgaat.

Mijn stem klinkt toch vrij mannelijk... allez denk ik toch, ben aan het twijfelen vandaag.

Telefoon gaat, ik pak op "Met tom!"

"Spreek ik met Ines de jaeger?"

:unsure:
To be fair, ik heb dat ook al gedaan hoor.

Je belt een klant op die in het dossier “Sofie Debakker” heet en er neemt een man op, dan vraag ik ook steeds of ik bij “Sofie Debakker” ben.

Valt echt nog vaak voor dat ofwel de partner de gsm opneemt of dat een telefoonnummer verkeerd is genoteerd.

Terug
Bovenaan