Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eerder van het principe eten wat de pot schaft en dat geldt dan ook voor wat er op tafel wordt gezet van drinken. Het zou nogal ondankbaar overkomen om te eisen wat er wordt gegeten of gedronken op een kerstfeest waar je wordt uitgenodigd (tenzij je allergisch bent of niet mag drinken omwille van een zwangerschap).Ik zou ze er over aanspreken en als dat niet helpt dan zou ik de volgende keer zelf een fles of twee meebrengen. Ik ben daar echt niet gegeneerd voor. Ik durf dat echt doen (mijzelf kennende).
Gelukkig zit ik niet in uw scenario.

Ja misschien is dat wel het beste (Ter info: Ik vier zelf geen kerst met de schoonouders. De schoonmoeder leeft niet meer en ..)Ik ben eerder van het principe eten wat de pot schaft en dat geldt dan ook voor wat er op tafel wordt gezet van drinken. Het zou nogal ondankbaar overkomen om te eisen wat er wordt gegeten of gedronken op een kerstfeest waar je wordt uitgenodigd (tenzij je allergisch bent of niet mag drinken omwille van een zwangerschap).
Ja misschien is dat wel het beste (Ter info: Ik vier zelf geen kerst met de schoonouders. De schoonmoeder leeft niet meer en ..)
Maar dat was het eerste dat zonet door mijn hoofd spookte (ik ben tenminste eerlijk). Voor de vrede te bewaren zou ik het finaal waarschijnlijk toch niet doen.
Onze weerman zat vorig weekend waarschijnlijk in Tenerife denk ik. Och ja, kranten ... En dan alweer die commerciële boodschap erbij van: kan ik nog snel wat Ardennen boeken. Kerst en oudjaar mag je al snel een jaar op voorhand boeken bij de populaire loges.Eerste winterprikje in aantocht
Hoezo? De voorbije dagen was het rond het vriespunt (max 3 graden). Een ijzige wind en soms miezerige ijsregen.
En nu spreekt onze lieve weerman over een winterprik? Dewelke? Tegen woensdag wordt het hier 9 graden.![]()
Wat ge hebt gene gewone kookpot?Zojuist nieuwe rijstkoker willen gebruiken, bam zekering in het huis die springt. Bon bah, andere kabel gebruiken, zelfde probleem. Daar gaat mijn eten

Alleen een croc machien.Wat ge hebt gene gewone kookpot?![]()
Ik heb de beide platformen niet. Wat houdt zo een post in? Een compilatie van mensen hun foto’s uit 2024?Al die “2024 recap” posts op instagram en facebook![]()
Hopelijk om samen te gourmetten? Beter wordt het niet.Ik ga vanavond mijn vrienden zien. Gezellig eigenlijk wel.

@Loser?Ik ga vanavond mijn vrienden zien. Gezellig eigenlijk wel.
Het zal alleszins geen Château la Main Bleue zijn in de glazen.Hopelijk om samen te gourmetten? Beter wordt het niet.![]()
Ik zei gezellig.
Elk zijn ergernis uiteraard, maar ik vind dat toch altijd een plezante avond.Grootste loserfeest van het jaar is bijna aangebroken. Opgeklopte boel, waar veel mensen collectief E-colli vlees vol kleurmiddelen op een centrale plaat of steen bakken (of laten uitkoken), of nog erger frituren in een ketel met olie op de tafel, instant leverschade, 100 auto's in brand en 50 handen afgerukt. Laat het maar knallen, Chinees import vuurwerk, massale uitstoot, nog wat dieren die uitbreken en hier en daar wat brand. We zwijgen dan nog over de vele geïntoxiceerde bestuurders die je tot morgenavond op de baan tegenkomt.
Happy newyear!Grootste loserfeest van het jaar is bijna aangebroken. Opgeklopte boel, waar veel mensen collectief E-colli vlees vol kleurmiddelen op een centrale plaat of steen bakken (of laten uitkoken), of nog erger frituren in een ketel met olie op de tafel, instant leverschade, 100 auto's in brand en 50 handen afgerukt. Laat het maar knallen, Chinees import vuurwerk, massale uitstoot, nog wat dieren die uitbreken en hier en daar wat brand. We zwijgen dan nog over de vele geïntoxiceerde bestuurders die je tot morgenavond op de baan tegenkomt.