Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 5000 aanvragen * 250€, en dit enkel op de 1e dag dat het online staat, goede spendering van het belastingsgeld. Doet me denken aan die energiepremie van €250 tijdens corona, ook niet nodig gehad, maar als ik er recht op heb, zal ik geen nee zeggen.Bij mij zijn er gewoon "veel wachtenden".Vandaag heb ik de nieuwe kortingsbon voor huishoudelijke toestellen kunnen aanvragen nadat de Vlaamse Overheid de rechthebbenden ervan heeft uitgebreid. Ik heb er eigenlijk financieel geen nood aan maar komt goed van pas voor de droogkast en diepvriezer die ik toch ging kopen. Inclusief de ecocheques van €500 die ik heb maakt het dat ik dit "gratis" kan kopen nu.
Maar a.d.h.v. het volgnummer zag ik dat er al meer dan 5000 aanvragen zijn gedaan. 5000 aanvragen * 250€, en dit enkel op de 1e dag dat het online staat, goede spendering van het belastingsgeld. Doet me denken aan die energiepremie van €250 tijdens corona, ook niet nodig gehad, maar als ik er recht op heb, zal ik geen nee zeggen.

Ik stond al van 10u 's morgens in wacht tot 16u, gewoon tab laten openstaan en dan krijg je melding dat je kunt inloggen. In de url zit er een id waardoor je niet achteraan de wachtlijst komt als je je pagina vernieuwt zolang je in dezelfde browser blijft.Bij mij zijn er gewoon "veel wachtenden".
Vannacht nog eens zien.
Ik kreeg na 15 minuten het tab laten openstaan de melding dat mijn ticket niet meer geldig is. Vernieuwen deed niets. Dus eens doen op later moment. Geen idee of ik er recht op het eigenlijk, maar gelijk je zelf zegt, je kan maar proberen.Ik stond al van 10u 's morgens in wacht tot 16u, gewoon tab laten openstaan en dan krijg je melding dat je kunt inloggen. In de url zit er een id waardoor je niet achteraan de wachtlijst komt als je je pagina vernieuwt zolang je in dezelfde browser blijft.
Ik heb toch ook eens gekeken.Vandaag heb ik de nieuwe kortingsbon voor huishoudelijke toestellen kunnen aanvragen nadat de Vlaamse Overheid de rechthebbenden ervan heeft uitgebreid. Ik heb er eigenlijk financieel geen nood aan maar komt goed van pas voor de droogkast en diepvriezer die ik toch ging kopen. Inclusief de ecocheques van €500 die ik heb maakt het dat ik dit "gratis" kan kopen nu.
Maar a.d.h.v. het volgnummer zag ik dat er al meer dan 5000 aanvragen zijn gedaan. 5000 aanvragen * 250€, en dit enkel op de 1e dag dat het online staat, goede spendering van het belastingsgeld. Doet me denken aan die energiepremie van €250 tijdens corona, ook niet nodig gehad, maar als ik er recht op heb, zal ik geen nee zeggen.
Ik heb de cijfers ook gezien, en het lijkt me dat ze gewoon het laagste inkomen voor een fulltimer als basis hebben genomen, zonder extra's als vakantiegeld en eindejaarspremie.Ik heb toch ook eens gekeken.
Die voorwaarden voor inkomen zijn toch enorm laag?
Da kan toch niet dat 1/3 van de gezinnen daar recht op zou hebben?
36340€ (+4330€ per extra persoon ten laste)
Ik verdien alleen al te veel om daar recht op te hebben (met 3 kinderen ten laste). Zelfs als ik m'n vrouw erbij zou pakken als ten laste (dus zonder haar inkomen) zit ik er nog boven.
Veel alleenstaande (maar dat betekent niet alleenwonend ...) als je 1 kind ten laste hebt mag je al evenveel verdienen als koppel zonder kinderenIk heb toch ook eens gekeken.
Die voorwaarden voor inkomen zijn toch enorm laag?
Da kan toch niet dat 1/3 van de gezinnen daar recht op zou hebben?
36340€ (+4330€ per extra persoon ten laste)
Ik verdien alleen al te veel om daar recht op te hebben (met 3 kinderen ten laste). Zelfs als ik m'n vrouw erbij zou pakken als ten laste (dus zonder haar inkomen) zit ik er nog boven.
.Is er geen mogelijkheid om het voorlopig in een pakketpunt te laten leveren?Sinds eergisteren woonachtig in een fusiegemeente.
Straatnaam is gewijzigd. Maar deze is nog niet te vinden op google.maps en waze
Nu wou ik iets online bestellen. Oude of nieuwe adres ingeven?
Oude bestaat de kans dat het elders uitkomt (andere gemeente)
Nieuwe bestaat de kans dat de chauffeur het niet kan vinden
Bpost zou pakketjes nog tot 06.2025 op het oude adres bezorgen/doorsturen.
Maar ik weet niet of het via bpost/PostNL of DPD komt
Is er geen mogelijkheid om het voorlopig in een pakketpunt te laten leveren?
ze zijn hier nog steeds bezig met "vuurwerk" afstekenbij ons ook. om 5u45 vertrokken naar mijn werk, er waren er nóg bezig.
maar liever dit dat wat ze in Brussel meemaken, bvb molotovs naar de brandweer gooien etc.
ja doe dat dan? want met die tijd om dat allemaal uit te zoeken en klagen, had je het al..Jawel. Maar dan kan ik evengoed morgen zelf naar de winkel rijden
Ja als ik er de tijd voor had kon ik dat doen morgen..ja doe dat dan? want met die tijd om dat allemaal uit te zoeken en klagen, had je het al..
Ge moogt het thuis laten leveren, straatnaam is niet veranderd.Sinds eergisteren woonachtig in een fusiegemeente.
Straatnaam is gewijzigd. Maar deze is nog niet te vinden op google.maps en waze
Nu wou ik iets online bestellen. Oude of nieuwe adres ingeven?
Oude bestaat de kans dat het elders uitkomt (andere gemeente)
Nieuwe bestaat de kans dat de chauffeur het niet kan vinden
Bpost zou pakketjes nog tot 06.2025 op het oude adres bezorgen/doorsturen.
Maar ik weet niet of het via bpost/PostNL of DPD komt
Het was zeker lekker maar nu ook geen oesters, champagne of andere decadente zaken. Ter illustratie: vorig jaar was het nog ongeveer €90 per koppel terwijl het zeer gelijkaardig was qua eten en drinken.