Ik vind het wel een groot verschil tussen nog iemand uitnodigen als je maar met 2-3 mensen hebt afgesproken, dan een gastheer die het gezelschap van 8 naar 10 laat gaan. Maar ik snap je punt wel.Ik vind dat wel beleefd als ge dat gewoon effe checkt, zeker als dat een jaarlijks iets is wat je normaal met een 'vaste ploeg' doet. Een vriendin van mij nodigt ook dikwijls achteraf nog mensen uit als wij al hebben afgesproken maar vraagt wel telkens of dat ok is wat ik wel apprecieer. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al nee heb gezegd daarop trouwens.

. Ik contacteer de webshop (zoals de website van DPD ook zegt, ik ben namelijk niet hun klant, de webshop is hun klant) -> webshop zegt: contacteer DPD zelf maar
Al was dat een factuur van €1, ik zou ze nog aanvechten. En nu kregen we via mail nog eens reactie met een droge "de factuur is correct".
Als je dan belt en je geeft de context mee dan hoor je ze daar van achter hun bureautje plots ineens in kramp trekken "uh uh uh...". Als je u job op zo'n manier moet doen... ga dan doppen aub. Fuck zeg.