Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben 50 met maffia connecties, maar best dat we weten wat je bedoelt: gepensioneerden met alle tijd van de wereldGe weet wel wat ik bedoel, wiseguys.

Die link zijn de beste die er zijn (of toch toen ik nog voor telenet werkte).Ja, heb het van eerste keer door vakmensen laten doen ...
Maar als ik er ene opzet, zou ik het wel goed doen, maar dan heb je ook al een tang nodig en degelijke strip tool etc.
ps. de tech heeft er een stukje tussen gestoken die hij liggen had in camionet, met plastiek fiches!
Zo iets aan beide zijden, afijn als het maar goed gedaan is zeker met pro materiaal, al mijn andere f connector fiches zijn metaal met 6 hoek krimp op kabel.
Als je als 50+ nog moet werken hoor je alvast niet thuis op dit forum!+50'ers zijn ook werkenden.
Nee, je TV-box werkt dan blijkbaar niet meer. Weer een manier die ze gevonden hebben om je toch aan hun eigen hardware te verbinden.
Dat kan wel degelijk met een andere modem. Met Fritzboxen kan het bvb. wel. Als je op een "one IP netwerk" (de standaard als ze de internet box ipv de bbox installeren, wat tegenwoordig sowieso het geval is bij nieuwe installaties) kan het in principe sowieso met gelijk welke modem, er is dan geen opsplitsing meer in VLANs voor internet en TV.Nee, je TV-box werkt dan blijkbaar niet meer. Weer een manier die ze gevonden hebben om je toch aan hun eigen hardware te verbinden.
hier ook, maar niemand durft zijn gras af te doen dus ik ook niet.Hangt van de gemeente af.
Hier mag je op zon en feestdagen van 9 tot 21u doen wat je wilt
Op het werk iets gelijkaardig gehad met een ethernetkabel. De kabel had een gevlochten mantel zoals bij coax ter isolatie, en 1 draadje was ongemerkt mee in de punch down keystone geprikt bij een random data of stroom ader. Gelukkig zorgde dit enkel voor problemen met 1 toestel dat raar deed en was de oorzaak snel gevonden.Ex telenet netwerk tech hier.
Please, nooit die fiches van hubo gebruiken die je op de kabel schroeft.
En eigenlijk, nooit (tenzij ge weet wat ge doet) zelf f connectors zetten.
De shit dat er gecreëerd kan raken, door dat 1 van die mantel draadjes de kern vanbinnen raakt.
Het zelfde met als die f connector niet goed vast gedraaid is.
Dat is voor techniekers soms dagen zoeken om tot het juiste huis te komen, omdat er intermitterende ruis op de lijn komt.
Ooit met collega's weken aan het zoeken geweest, uiteindelijk speciaal avondwerk moeten aanvragen bij de vakbond, omdat een losstaande f connector instraling kreeg van een neon reclamebord dat enkel 's avonds laat aanstond
Maak u eens bekend wie gij zijt. Het siert u niet zo te handelen.
Bitwarden password managerPaswoorden. Ik haat ze. Kan ik niet gewoon alles met een vingerafdruk ontgrendelen?
2 maand terug 990 euro betaald voor kankergezwel te laten wegnemen bij mijn kat.
om nu vast te stellen dat het is terug gekomen....
at least we tried zeker? morgen terug naar de arts om te kijken wat er nog kan gedaan worden, maar heb weinig hoop![]()
Heel makkelijk, maar toch altijd wat rommelig op mobile. Dan komt dat icoontje weer zichtabar, dan weer niet.Bitwarden password manager