Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Gisteren een bus wasmiddel genomen uit de rekken waar de zeep uitliep bij het in de kar leggen...
Een welgemeende F*ck you aan al die weirdos die de doppen er moeten afdraaien om hun neus in te duwen!

De ergernis ligt meer ook in het feit dat mensen ze vergeten af te zetten als bijvb. om 09:00 bij vol zonlicht totaal niet meer nodig is.

Vanochtend reed ik zo achter een wagen met dubbele mistlampen die vlak naast de remlichten gepositioneerd stonden. Nog een geluk dat we tegenwoordig dat 3de remlicht hebben, want door de felheid van de mistlampen vielen de remlichten ernaast veel minder goed.

Maar nog niet zo erg als toen ik gisteren achter een "gepimpte" BMW reed die een 4de remlicht had op de plek waar normaal de trekhaak staat. Dat 4de remlicht was zo groot en straf dat het echt enorm vervelend was.

Dit!

Of om 17u 's avonds wanneer het al donkerder is (zodat die felle mistlampen extra storen) maar er kilometers in de omtrek geen beetje mist te bespeuren is, zo heb ik er gisteren ook zien rondrijden. Waarschijnlijk 's morgens tijdens de mist aangezet en nooit eraan denken van die knop eens uit te zetten?

Gisteren een bus wasmiddel genomen uit de rekken waar de zeep uitliep bij het in de kar leggen...
Een welgemeende F*ck you aan al die weirdos die de doppen er moeten afdraaien om hun neus in te duwen!
Hoe kiest ge anders een nieuw wasmiddel? Ik heb dat vorige week ook moeten doen. Al draai ik de doppen er wel deftig op.

Dit!

Of om 17u 's avonds wanneer het al donkerder is (zodat die felle mistlampen extra storen) maar er kilometers in de omtrek geen beetje mist te bespeuren is, zo heb ik er gisteren ook zien rondrijden. Waarschijnlijk 's morgens tijdens de mist aangezet en nooit eraan denken van die knop eens uit te zetten?
Ik reed gisteren achter een Dacia met daarvoor iemand met zijn mistlichten op. Nergens mist te zien, maar Dacia-mans bedacht zich blijkbaar dat als een ander die opzet, hij dat ook moet doen. Dus gewoon met kilometers zicht even uit het niets die mistlichten op. :lol:

Hoe kiest ge anders een nieuw wasmiddel? Ik heb dat vorige week ook moeten doen. Al draai ik de doppen er wel deftig op.
Ik ben 50 jaar en heb nog nooit aan een bus moeten ruiken zulle... En ik doe alle was al meer dan 30 jaar zelf.
En kiezen jullie dan zo dikwijls andere wasmiddels dat je niet meer weet hoe je kleren normaal ruiken?

Ik vind het raar en niet normaal dat dat word gedaan in een winkel.

Ik ben 50 jaar en heb nog nooit aan een bus moeten ruiken zulle... En ik doe alle was al meer dan 30 jaar zelf.
En kiezen jullie dan zo dikwijls andere wasmiddels dat je niet meer weet hoe je kleren normaal ruiken?

Ik vind het raar en niet normaal dat dat word gedaan in een winkel.
Ik wou toevallig onlangs een nieuw wasmiddel omdat ik het onze beu ben geroken. En ja, ik heb letterlijk elk merk open gedaan om te ruiken. Het is Dreft geworden geloof ik.

Bij douchegel doe ik dat ook als er geuren zijn die ik niet ken. Da's voor mij toch echt het normaalste van de wereld, eens ruiken :)

Tja, als ik lees op een etiket "vanille" of "rozen" of "kamperfolie" weet ik wel naar wat het ruikt zonder mijn neus te gebruiken.
En dan aan die bus ruiken van een liter geconcentreerde liquid ruikt dan toch ook niet echt zoals je het ervaart als het gewassen is denk ik dan.

Soit zolang ze dan maar de dop er goed opdraaien ist al iets, maar dat volk die dan echt niet aan de volgende denken...
Ik voel me dan verplicht om aan te geven dat ik daar gemorst heb in die gang, voordat een meme van 80 uitglijd en haar botten breekt.
En dan denken ze wellicht nog dat ikzelf de snuiver was...

De laatste tijd mega snel overprikkeld. Alleen als ik 's avonds mij volledig afsluit met muziek/gamen vind ik precies nog rust.
Vroeger had ik dat gevoel al met gewoon een boek op mijn gemak te lezen, maar dat is zelfs weg tegenwoordig. Gevolg is dat ik natuurlijk sneller snappie/prikkelbaarder ben wat communicatie niet bevordert.
Daar komt dan nog eens boven dat als ik zo snappie/prikkelbaar ben door overpikkeld te zijn dat men vrouw vind dat ik me niet moet aanstellen en me daarover moet zetten. If it was only so easy :crazy:

Bij uw auto is precies alles mis. :laugh:

Zwijgt er mij van.
Ben dat ding daarstraks van de garage gaan halen.
Heel die console is vervangen en mijne gsm verbindt nog niet :rofl:

En mijn dashboard ziet er nu uit zoals op deze foto. Normaal is dat zwart en beter zichtbaar en krijgt ge die kleuren alleen als uw middenconsole uitligt.

Nu moet ik dus dat ding niet meer in Hasselt gaan binnen doen maar in Geel volgende keer.
Exact wat ik nodig had. Nog een uur extra in de auto op weg naar die kutgarage.

Terug
Bovenaan