Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ook heel irritant bij auto-fill formulieren, ik heb het er afgegooidHeel makkelijk, maar toch altijd wat rommelig op mobile. Dan komt dat icoontje weer zichtabar, dan weer niet.
De ergernis ligt meer ook in het feit dat mensen ze vergeten af te zetten als bijvb. om 09:00 bij vol zonlicht totaal niet meer nodig is.
Vanochtend reed ik zo achter een wagen met dubbele mistlampen die vlak naast de remlichten gepositioneerd stonden. Nog een geluk dat we tegenwoordig dat 3de remlicht hebben, want door de felheid van de mistlampen vielen de remlichten ernaast veel minder goed.
Maar nog niet zo erg als toen ik gisteren achter een "gepimpte" BMW reed die een 4de remlicht had op de plek waar normaal de trekhaak staat. Dat 4de remlicht was zo groot en straf dat het echt enorm vervelend was.
Hoe kiest ge anders een nieuw wasmiddel? Ik heb dat vorige week ook moeten doen. Al draai ik de doppen er wel deftig op.Gisteren een bus wasmiddel genomen uit de rekken waar de zeep uitliep bij het in de kar leggen...
Een welgemeende F*ck you aan al die weirdos die de doppen er moeten afdraaien om hun neus in te duwen!
Ik reed gisteren achter een Dacia met daarvoor iemand met zijn mistlichten op. Nergens mist te zien, maar Dacia-mans bedacht zich blijkbaar dat als een ander die opzet, hij dat ook moet doen. Dus gewoon met kilometers zicht even uit het niets die mistlichten op.Dit!
Of om 17u 's avonds wanneer het al donkerder is (zodat die felle mistlampen extra storen) maar er kilometers in de omtrek geen beetje mist te bespeuren is, zo heb ik er gisteren ook zien rondrijden. Waarschijnlijk 's morgens tijdens de mist aangezet en nooit eraan denken van die knop eens uit te zetten?

Ik ben 50 jaar en heb nog nooit aan een bus moeten ruiken zulle... En ik doe alle was al meer dan 30 jaar zelf.Hoe kiest ge anders een nieuw wasmiddel? Ik heb dat vorige week ook moeten doen. Al draai ik de doppen er wel deftig op.

Ik wou toevallig onlangs een nieuw wasmiddel omdat ik het onze beu ben geroken. En ja, ik heb letterlijk elk merk open gedaan om te ruiken. Het is Dreft geworden geloof ik.Ik ben 50 jaar en heb nog nooit aan een bus moeten ruiken zulle... En ik doe alle was al meer dan 30 jaar zelf.
En kiezen jullie dan zo dikwijls andere wasmiddels dat je niet meer weet hoe je kleren normaal ruiken?
Ik vind het raar en niet normaal dat dat word gedaan in een winkel.

Je kan dat ook gewoon uitschakelen in de instellingen van Bitwarden hoor.ook heel irritant bij auto-fill formulieren, ik heb het er afgegooid

Daarnet Waze ineens in Hebreeuws
inb4 mijn auto gehackt door de Mossad![]()
![]()
![]()
Bij uw auto is precies alles mis.Ah, bij mij ook!!!!!

Bij uw auto is precies alles mis.![]()

Is nochtans een player ze, al 2 kere gespot in Knokke plage met telkens een schuun mokske aan de arm.Ben Crabbé
Zij een kop groter dan hem.Is nochtans een player ze, al 2 kere gespot in Knokke plage met telkens een schuun mokske aan de arm.