Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vrouw komt net thuis, alwaar dus net Separate Ways (Worlds Apart) door de speakers knalt ( mogelijks vergezeld door vals gekweek van ondergetekende) en het enige wat ze zegt isDe zanger van portland die eens journey zal coveren. Echt fuck man, ge kunt het niet

Mijn vrouw komt net thuis, alwaar dus net Separate Ways (Worlds Apart) door de speakers knalt ( mogelijks vergezeld door vals gekweek van ondergetekende) en het enige wat ze zegt is
"Heeft er weer iemand Journey vermeld ergens ofwa? *eyeroll* ".
Dus veilig te stellen dat gij waarschijnlijk net haar ergernis zijt geworden![]()

Ik neem geen verantwoordelijkheden voor uw toxische relatie.Mijn vrouw komt net thuis, alwaar dus net Separate Ways (Worlds Apart) door de speakers knalt ( mogelijks vergezeld door vals gekweek van ondergetekende) en het enige wat ze zegt is
"Heeft er weer iemand Journey vermeld ergens ofwa? *eyeroll* ".
Dus veilig te stellen dat gij waarschijnlijk net haar ergernis zijt geworden![]()
Wtf. Ik heb 20 euro betaald voor 2 maanden570 EUR betalen voor inname van 2 parkeerplaatsen voor 76 dagen. Auwch.
Borden voor parkeerverbod komt de gemeente dan zelf nog niet zetten. Mag ik ook nog zelf ergens gaan huren (of ergens op de kop tikken). Benieuwd hoeveel daarvoor nog bijkomt.

Die zakken staan dan toch langer op uw grond?Buurman die volhardt met zijn vuilzakken op onze grond te zetten onder het mom van “het is daar gemeentegrond”. Jokes on him, het is morgen helemaal geen ophaling.

Met de Uber naar school laten brengen ehIk zou dringend voor mijn werk wat conferenties moeten doen. Blijkt er in Brussel een te zijn volgend jaar dat perfect is, en blijkt dan dat dit begint op de allereerste schooldag van de dochter. Mijn vrouw begint te werken om 7u dus die moet verlof nemen als ik ze niet naar school kan voeren. Godver.

Of een maandje later naar school laten gaan (al kan misschien een dag/week ook nog in samenspraak met de school)? Die van ons mag begin februari gaan, maar we wachten tot maart ivm de krokusvakantie.Ik zou dringend voor mijn werk wat conferenties moeten doen. Blijkt er in Brussel een te zijn volgend jaar dat perfect is, en blijkt dan dat dit begint op de allereerste schooldag van de dochter. Mijn vrouw begint te werken om 7u dus die moet verlof nemen als ik ze niet naar school kan voeren. Godver.
Maar niks gaat boven de versie met Steve Perry. Legend!

Daarom dat ik nooit iets vraag aan die mannen. Die zeggen toch bijna altijd iets anders.Vorige week.
Ik: "Kurken laminaat dat vol hangt met plaasterbezetting, waar moet dat ?"
Containerparwachter: "Container 8, niet recycleerbaar, apart tarief, ze zijn daar streng op tegenwoordig"
Deze week.
Terwijl ik de kurken tegels in container 8 dump...
Zelfde containerparkwachter: "Kapt maar bij het hout, 't is goed jong"
Das waar, maar het feit dat hij beseft dat hij verkeerd is en de zakken terug moet binnenhalen is me toch een lach waard.Die zakken staan dan toch langer op uw grond?![]()
Of jij krijgt een boete voor sluikstortenDas waar, maar het feit dat hij beseft dat hij verkeerd is en de zakken terug moet binnenhalen is me toch een lach waard.

ik dacht het ook al. Hoe kan je bewijzen dat de uw buurman zijn pmd zakken zijn als ze op uw grond staan.Of jij krijgt een boete voor sluikstorten![]()