Je ergernissen van vandaag - Deel 2

570 EUR betalen voor inname van 2 parkeerplaatsen voor 76 dagen :oink:. Auwch.

Borden voor parkeerverbod komt de gemeente dan zelf nog niet zetten. Mag ik ook nog zelf ergens gaan huren (of ergens op de kop tikken). Benieuwd hoeveel daarvoor nog bijkomt.

De zanger van portland die eens journey zal coveren. Echt fuck man, ge kunt het niet
Mijn vrouw komt net thuis, alwaar dus net Separate Ways (Worlds Apart) door de speakers knalt ( mogelijks vergezeld door vals gekweek van ondergetekende) en het enige wat ze zegt is
"Heeft er weer iemand Journey vermeld ergens ofwa? *eyeroll* ".
Dus veilig te stellen dat gij waarschijnlijk net haar ergernis zijt geworden 😅

Mijn vrouw komt net thuis, alwaar dus net Separate Ways (Worlds Apart) door de speakers knalt ( mogelijks vergezeld door vals gekweek van ondergetekende) en het enige wat ze zegt is

Ik loop hier ook al weer een driekwartier "STRANGERS! waiting! te kwelen :lol:

Ik neem geen verantwoordelijkheden voor uw toxische relatie.

570 EUR betalen voor inname van 2 parkeerplaatsen voor 76 dagen :oink:. Auwch.

Borden voor parkeerverbod komt de gemeente dan zelf nog niet zetten. Mag ik ook nog zelf ergens gaan huren (of ergens op de kop tikken). Benieuwd hoeveel daarvoor nog bijkomt.
Wtf. Ik heb 20 euro betaald voor 2 maanden

Buurman die volhardt met zijn vuilzakken op onze grond te zetten onder het mom van “het is daar gemeentegrond”. Jokes on him, het is morgen helemaal geen ophaling.

Glimlach: toch wel zowat 't beste true crime channel op YouTube.

Ergernis : heel dat verhaal

3 tieners vermoord door 3 andere tieners waarvan eentje van 12(!) meisje zat vast in de koffer en heeft de eerste twee moorden gehoord om dan zelf doodgeschoten te worden. En daders die niets anders doen dan liegen en zichzelf beklagen over hoe hun eigen leven voorbij is.

Castlevania Nocturne OST staat blijkbaar op Spotify en S2 is recent bevestigd voor januari. Voorbeeld uit de link is zo een zalige remix van een klassieke game. Het maakt me nostalgisch in de bitterzoete manier dat we al meer dan 10 jaar geen mainline Castlevania game hebben gezien en ons tevreden moeten stellen met ports van de GBA/PS1/DS-games. :(

Ik zou dringend voor mijn werk wat conferenties moeten doen. Blijkt er in Brussel een te zijn volgend jaar dat perfect is, en blijkt dan dat dit begint op de allereerste schooldag van de dochter. Mijn vrouw begint te werken om 7u dus die moet verlof nemen als ik ze niet naar school kan voeren. Godver.

Ik zou dringend voor mijn werk wat conferenties moeten doen. Blijkt er in Brussel een te zijn volgend jaar dat perfect is, en blijkt dan dat dit begint op de allereerste schooldag van de dochter. Mijn vrouw begint te werken om 7u dus die moet verlof nemen als ik ze niet naar school kan voeren. Godver.
Met de Uber naar school laten brengen eh :unsure:

Of een maandje later naar school laten gaan (al kan misschien een dag/week ook nog in samenspraak met de school)? Die van ons mag begin februari gaan, maar we wachten tot maart ivm de krokusvakantie.

klote dag vandaag....

mijn electrische fiets, nu 10 jaar oud, maar een heel betrouwbare batavus,
was aan onderhoud toe. Ik leg er een nieuwe ketting op en tandwiel.

Door het uithalen van achterwiel, is de electische functie precies op hol geslagen. achterwiel drijft plots vanzelf aan, en de "kracht ondersteuning" is niet meer zo krachtig als vroeger....
Reeds geprobeerd te kalibreren: geen verschil.

Ga er mee naar de fietswinkel van waar die komt, ze leggen hem aan de computer, ook geen oplossing.
"sorry we kunnen niet meer aan die stukken geraken, je zal hem moeten weg gooien". :wtf:

Sinds woensdag is bpost in de lokale sorteercentrum aan het staken en dit zal vermoedelijk tot dinsdag duren. Sinds woensdag dus geen pakjes of brieven ontvangen. Voor pakjes heb ik nog geduld, maar eventuele brieven met een korte betaaltermijn, daar hoop ik niet de dupe van te zijn. Hoeveel keer ik al facturen via de post heb ontvangen die een factuurdatum hebben, maar die ik soms een maand later ontvang via de post.

Er is ondertussen ook al een nationale stakingsaanzeg ingediend, ik hoop dus niet dat ik meer dan een week zonder post zit.

Vorige week.
Ik: "Kurken laminaat dat vol hangt met plaasterbezetting, waar moet dat ?"
Containerparwachter: "Container 8, niet recycleerbaar, apart tarief, ze zijn daar streng op tegenwoordig"
Deze week.
Terwijl ik de kurken tegels in container 8 dump...
Zelfde containerparkwachter: "Kapt maar bij het hout, 't is goed jong"

Vorige week.
Ik: "Kurken laminaat dat vol hangt met plaasterbezetting, waar moet dat ?"
Containerparwachter: "Container 8, niet recycleerbaar, apart tarief, ze zijn daar streng op tegenwoordig"
Deze week.
Terwijl ik de kurken tegels in container 8 dump...
Zelfde containerparkwachter: "Kapt maar bij het hout, 't is goed jong"
Daarom dat ik nooit iets vraag aan die mannen. Die zeggen toch bijna altijd iets anders.

Bij mij is het gewoon alles in container waar ge niet voor moet betalen.

Terug
Bovenaan