Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het hangt bij Post NL echt heel af van de regio (en misschien zelfs wel chauffeur?) af heb ik de indruk. Onze chauffeur is echt top. Kent mij(n auto) ook en zegt al van ver goeien dag als hij mij ziet in de wijk. Altijd perfect op tijd ook.

Eigen ergernis: Serie (Special Ops: Lioness) beginnen kijken en moest verder op Streamz (niet op Netflix, Apple TV, Disney + of Prime :sarcastic: ). Die vragen 7€ per maand en dan krijgt ge nog voor en tijdens de serie een blok reclame? Echt schandalig voor dat geld. Serie uitkijken en abo afzeggen.
Ik heb recent 2 series bekeken waarvan het laatste seizoen niet op Netflix stond.. (Young Sheldon en The Rookie).

Of nog erger, tijdje geleden naar een serie beginnen kijken, 3 afleveringen gezien en de dag erna op geen enkele streaming dienst meer terug te vinden.

Ik heb dan maar mijn schip vanonder het stof gehaald. Yar har, fiddle de dee

Wou die niet naar mars? Want imo is het toch hoog tijd dat we gekke nonkel elon naar daar afschieten.

Laatst bewerkt:

Wou die niet naar mars? want imo is het toch hoog tijd dat we gekke nonkel elon naar daar afs hieten.
Wat een gek.

Toch wel straf dat België als enige land bij het vrouwenbasket op de OS zo ver kan raken met slechts 1 speelster. Ongelooflijk eigenlijk, waar andere landen een volledige ploeg mee moeten nemen doen wij het met slechts 1 speelster. Of allé, dat denk ik toch afgaande van de berichten in het nieuws. Want de enige naam die je daar hoort is Emma Meesseman, de enige die je aan het woord krijgt is Emma Meesseman, etc. Daar krijg ik het toch echt wel van, een hele ploeg die wordt gereduceerd tot 1 speelster.

Toch wel straf dat België als enige land bij het vrouwenbasket op de OS zo ver kan raken met slechts 1 speelster. Ongelooflijk eigenlijk, waar andere landen een volledige ploeg mee moeten nemen doen wij het met slechts 1 speelster. Of allé, dat denk ik toch afgaande van de berichten in het nieuws. Want de enige naam die je daar hoort is Emma Meesseman, de enige die je aan het woord krijgt is Emma Meesseman, etc. Daar krijg ik het toch echt wel van, een hele ploeg die wordt gereduceerd tot 1 speelster.
Is dat niet meer in ploegsporten als er zo een speler bovenuit steekt. Op het WK voetbal is het ook FC Ronaldo en FC Messi ipv Portugal en Argentinie

Het hangt bij Post NL echt heel af van de regio (en misschien zelfs wel chauffeur?) af heb ik de indruk. Onze chauffeur is echt top. Kent mij(n auto) ook en zegt al van ver goeien dag als hij mij ziet in de wijk. Altijd perfect op tijd ook.

Eigen ergernis: Serie (Special Ops: Lioness) beginnen kijken en moest verder op Streamz (niet op Netflix, Apple TV, Disney + of Prime :sarcastic: ). Die vragen 7€ per maand en dan krijgt ge nog voor en tijdens de serie een blok reclame? Echt schandalig voor dat geld. Serie uitkijken en abo afzeggen.
Dit!!

Wij hebben ook iets besteld dat blijkbaar via hen geleverd wordt. Geen goed oog in en nu nog minder.
Hier is colis privé meestal een Berlingo met een gigantische maanvis op getekend of een platgereden Audi maar service is niet slechter dan al de rest (bpost, PostNL).

Wij hebben ook iets besteld dat blijkbaar via hen geleverd wordt. Geen goed oog in en nu nog minder.
Vorige keer bestel ik voor mijn zoon een pc micro met zwenkarm.
2 paketten, de arm met bpost netjes geleverd en de micro kwam met collis prive.
Uiteraard de micro verloren en moet je wachten tot uiterste leveringsdatum voor je een nieuwe kan laten sturen.
In de trace stond 1ste keer, pakket kon niet afgeleverd worden (leveren op mijn werk, alle werkdagen van 7u30 tot 18u open) nieuwe leveringsafspraak vastgelegd, niks ontvangen. Dan gewacht tot uiterste termijn afgelopen is zodat amazon een nieuwe kon opsturen.
Nu bestel ik iets wat ik duurder betaal omdat ik het met prime de dag erop heb, dag erna niks ontvangen. Nu uiterste bezorgdatum 12/08. Dan had ik evengoed de goedkopere optie kunnen nemen. In hun trace is nog niks aangepast buiten pakketje ontvangen...

Terug
Bovenaan