Grmbl...
Grootmoeder die al een paar keer gevallen is. We hebben zo'n telefoon voorzien waardoor ze op 1 knop moet duwen en dat die dan belt naar de volgende. Maar met het feit dat het antwoordapparaat opneemt... pakt die niet de volgende in de lijst. Die ziet het feit dat het antwoordapparaat opneemt als zijnde een beantwoording van de telefoon.
Al vanalles zitten opzoeken om iets te vinden maar ik vind niet direct een alternatief. Ik heb ook al zitten zoeken naar een mogelijkheid om indien een bepaald telefoonnummer belt de voicemail te deactiveren.
Maar vind daar niet direct info over terug...
Anders was ik aan het kijken naar iets gelijk dit :
https://www.bol.com/be/nl/p/mijnsos...M2rXOX4zEd3nw8tNbm3uSG6ezD29FyqAaAi06EALw_wcB
Want met die gewone telefoon is die batterij toch niet opgeladen wanneer het nodig is.
Enige wat ik eventueel mij kan inbeelden is dat je naar een dual sim kaart gaat en voor de 2de simkaart met aparte telefoonnummer dan de voicemail uitzet. Dat kan namelijk.
Maar werd niet aanvaard... want geen dual sim kaart telefoons...
Nu kijken of ik geen oplossing heb hiervoor of kan vinden met een e-sim... of anders gezegd een gevirtualiseerde simkaart.
Maar dat lijkt ook niet te werken, aangezien die er maar 1 actief kan hebben.
Grmbl...