Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Fluvius komt morgen langs voor het uitbreken van de tellers.
Uur van aanvang "tussen 7u15 en 9u15" :angry:
Da's overduidelijk een eerste afspraak, dan kunt ge toch wel iets specifieker zijn.. zeker aangezien het over een slooppand gaat mag ik daar met mijn duimen gaan staan draaien in de hoop dat ze vroeg afkomen, ik kan daar niets doen.

Da's overduidelijk een eerste afspraak, dan kunt ge toch wel iets specifieker zijn.. zeker aangezien het over een slooppand gaat mag ik daar met mijn duimen gaan staan draaien in de hoop dat ze vroeg afkomen, ik kan daar niets doen.
Waar klaag je over ? In de tijd van mijn vader was de boodschap : fluvius, allez infrax, komt om morgen. Waarbij je op het einde van de dag een melding kon krijgen van sorry we plannen dit opnieuw in. Waarna je er nog een andere dag voor kon vinden.

Hangt er van af vanwaar de technieker moet komen en variabelen zoals verkeersdrukte.

Als ze zouden zeggen “tussen 7u15 en 8u15” en de technieker geraakt er maar om 8u35, dan klagen de mensen ook.

Jij hebt duidelijk nog geen logistieke planning als werk gehad. 😉

Ik probeer een vlucht te boeken naar Madrid.

1e keer via Cheaptickets krijg ik op de site een melding dat de boeking gelukt is, vervolgens een mail dat de boeking toch mislukt is.

Dan maar naar de Airline zelf, ietsje duurder maar bon. Tot 3x toe betaling mislukt.

Ondertussen natuurlijk tot drie keer toe de prijs omhoog geslagen :smile:
Bij die eerste poging tot boeking is het geld weldegelijk van mijn rekening gegaan. Direct een mail gestuurd en gevraagd hoe dit kon gebeuren.

Uiteraard steken ze de schuld op de Airline doordat men zogezegd de verkeerde stoelen heeft doorgegeven. Onzin natuurlijk, want indien je je stoelen wil kiezen moet je achteraf nog bijbetalen. Refund gaat blijkbaar tot 5 a 10 werkdagen duren. Zolang het geld wordt teruggestuurd ga ik me er verder niet te druk in maken.

Ondertussen een voucher gekregen van 15 euro als blijk van vertrouwen en waardering. :unsure:

Terug aan een kassa, maar het was bij een andere rij te doen.
Weer een snotneus die tilt sloeg omdat hij moest hoofdrekenen.

Gaat dan over bedragen als 10,4 of 3,12 delen door 2.

Haha.

Mijn tuinman een tijd geleden: ik kom rond 9h. Ik tegen mijn baas: ik zal iets later zijn ik moet de tuinman binnen laten.
Tuinman was er om 11h15 :angry: En ik had gene laptop bij dus zat ook te koekeloeren.

Zeg manneke, we zijn hier wel op BG waar we allemaal (behalve gij en ik ofc) ne supersjieke villa hebben met omheining en een poort, en die tuinman moet voorbij die poort geraken HE!
Ik woon in een rijhuis en ik moet ook de deur opendoen voor de tuinman.
Moest ik er een hebben.

Bijlagen

• th (4).jpeg
    th (4).jpeg
    33,1 KB · Weergaven: 10
7 dagen Twitter ban (encore une fois) omwille van uitkafferen van het IOC.
(Ik ben mij bewust dat Twitter een dumpster fire is maar ik vind het nog leuk).
Ik zou het begrijpen mocht het een persoon geweest zijn, ik heb al eens een effectief persoon te snedig beantwoord en had ook even een schorsing, dat begreep ik en ik heb ook mijn excuses aangeboden. Maar ik vind wel dat een bedrijf/organisatie/entiteit hier niet onder valt en dat je daar in wezen nog zou moeten kunnen een beetje je gedacht zeggen. Ik zei ook gewoon dat het IOC in zijn functie naar vrouwen toe volkomen waardeloos is. Je kan daar over in debat gaan maar is de uitdrukking ‘volkomen waardeloos’ schorsing-waardig? Imo niet.

7 dagen Twitter ban (encore une fois) omwille van uitkafferen van het IOC.
(Ik ben mij bewust dat Twitter een dumpster fire is maar ik vind het nog leuk).
Ik zou het begrijpen mocht het een persoon geweest zijn, ik heb al eens een effectief persoon te snedig beantwoord en had ook even een schorsing, dat begreep ik en ik heb ook mijn excuses aangeboden. Maar ik vind wel dat een bedrijf/organisatie/entiteit hier niet onder valt en dat je daar in wezen nog zou moeten kunnen een beetje je gedacht zeggen. Ik zei ook gewoon dat het IOC in zijn functie naar vrouwen toe volkomen waardeloos is. Je kan daar over in debat gaan maar is de uitdrukking ‘volkomen waardeloos’ schorsing-waardig? Imo niet.
De absolute vrijheid van meningsuiting van Musk in werking dus.

Medisch onderzoek gehad. Paar kleine issues gemeld aan die doktor.

Antwoord: tjah ge wordt oud he.

🖕
Ik was deze week bij huisarts voor bespreking bloed en maar ineens gecombineerd met algemene check.
“We gaan ook eens meten hoe groot jij bent”
‘Ah maar da’s exact 1m80 hoor’
“Jamaar mensen kunnen krimpen met ouder worden hè”
‘Dan ga ik me wel heel oud voelen’
“We zullen eens kijken, zet u maar met uw rug tegen die muur!” “Hmm, 1m79”

De ontzetting op mijn gezicht moet van Oscar niveau geweest zijn want ze zei “of zet u eens een beetje meer naar rechts, juist onder de meter”. “Ah het is inderdaad 1m80” :coolbrows:

Wat later kon ze het toch niet laten om bij bespreking bloeddruk medicijnen te zeggen “ja da’s oud worden hè mijnheer 😏

Ik was idd effe al de heisa vorig jaar vergeten. Ik heb nog 1 ander pakje dat ook door hen geleverd zal worden, en is voor morgen. Durf te wedden dat hetzelfde verhaal zal afspelen. Volgende keer, als ik geen afhaalpunt kan selecteren kijk ik dan maar naar een andere winkel.

En volgens de klachtendienst van PostNL moet ik 2 dagen wachten en die van Bol zelfs 4 vooraleer verdere stappen gezet kunnen worden. :angry:

"We zien vaak dat het alsnog geleverd wordt in de volgende 2 dagen" ja mijn bruin gat

Vandaag verwachtte ik een tweede pakje dat ook via hen geleverd zou worden. Nu was ik iets beter voorbereid, mijn schoenen al aangedaan en sleutels in mn broekzak zodat ik in minder dan een minuut beneden kon staan. Was nog rapper dan dat want toen ik naar keuken ging om water bij te vullen zag ik hem juist de oprit van het gebouw oprijden, dus meteen naar beneden gesneld.

Hij had mijn tweede pakje in de hand en hij zei ook dat het pakje van gisteren "gewoon daar in de hoek lag". Het lag er daar inderdaad, maar gisteren lag het daar niet. Dus oftewel is die dat achteraf nog komen brengen zonder aan te bellen (al werkt de bel soms niet) oftewel heeft er iets anders afgespeeld. Dat iemand anders het meegenomen heeft en achteraf terug in de inkomhal gelegd heeft is onwaarschijnlijk, op de gelijksvloers woont er momenteel niemand meer en de lift werd niet gebruikt toen ik via de trap naar beneden ging.

Bon, de pakjes zijn er en ik bestel enkel nog via een afhaalpunt. Daar heb ik nog nooit miserie mee gehad.

Laatst bewerkt:
Het hangt bij Post NL echt heel af van de regio (en misschien zelfs wel chauffeur?) af heb ik de indruk. Onze chauffeur is echt top. Kent mij(n auto) ook en zegt al van ver goeien dag als hij mij ziet in de wijk. Altijd perfect op tijd ook.

Eigen ergernis: Serie (Special Ops: Lioness) beginnen kijken en moest verder op Streamz (niet op Netflix, Apple TV, Disney + of Prime :sarcastic: ). Die vragen 7€ per maand en dan krijgt ge nog voor en tijdens de serie een blok reclame? Echt schandalig voor dat geld. Serie uitkijken en abo afzeggen.

Terug
Bovenaan