Ik krijg op het werk een mail ivm de regeling voor de treinen ivm het optreden van AC/DC van vrijdagavond.
Toen die tickets te koop kwamen had ik er geen kunnen bemachtigen want het was direct uitverkocht. Dat is dan compleet uit mijn gedachten gegaan tot nu dus.
Op ticketswap staan er een hoop te koop en nu heb ik echt zin om er daar toch 2 te kopen en toch te gaan.
Maar om 18u30 heb ik een afspraak bij de kinesist.
- Als ik met de trein zou gaan moet ik met de auto naar Antwerpen-Centraal (zonder file 45' rijden, maar zou knal in de spits zijn en ik moet door de Kennedy tunnel) om daar de trein van 18u09 te halen. Er is een (extra) trein terug naar Antwerpen-Centraal voor 15€pp (terwijl ik normaal gratis met de trein kan rijden). Dan ben ik pas tegen 3u30 terug thuis.
- Met de auto zouden we om 17u45 moeten vertrekken, zonder rekening te houden met file (en we moeten door kennedytunnel en bijna volledig de Antwerpse ring over. Ook kost het 25€ voor een parkeerplaats die op "wandelafstand" is. Maar m'n vrouw is nog steeds niet 100% hersteld van haar enkelbreuk/operatie en kan nu max 2,5km wandelen. Laat staan dat ze 2x moet wandelen van/naar de parking en daar 4u moet rechtstaan.
9u weg zijn voor een concert van 2,5u is er ook lichtjes over denk ik
Ik zal het maar best weer uit mijne kop zetten denk ik.