Met dat soort kwalitatieve thee heb ik idd geen ervaring. Misschien zou ik dat wel graag drinken inderdaad.
Wel al es gedronken, en dat smaakte wel ja. Maar een uur voorbereidingstijd voor 1 tas....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met dat soort kwalitatieve thee heb ik idd geen ervaring. Misschien zou ik dat wel graag drinken inderdaad.
Goh een uur is nu wel wat overdreven, ik denk dat met zo'n zelf te vullen kogeltje of hoe dat moet heten om de thee te laten weken je al ver komt. Maar dan moet je dus effectief op zoek naar de thee die je wil, en eigenlijk moet dat niet te lang in het water, en zwarte thee kan hogere temperatuur hebben dan pakweg groene, en ...Wel al es gedronken, en dat smaakte wel ja. Maar een uur voorbereidingstijd voor 1 tas....
Ricoré? (bevat nog 1/3 koffie)Thee is toch geen waardig alternatief. Ruikt heerlijk, tot je er van drinkt. Opeens wordt dat warm water.![]()
Cichorei inderdaad, heb ik ook een tijdje wat gedronken. Je hebt ook Caro, wat van geroosterde granen gemaakt is. Ik denk alletwee oorspronkelijk alternatieven voor arme mensen, of voor tijdens de oorlog.Ricoré? (bevat nog 1/3 koffie)
Pacha?
Bambu?
Een maat drinkt dat omdat hij slecht kan slapen van cafeine.
Zelf vind ik het best drinkbaar, maar dat geldt niet voor iedereen.
Te vinden oa in de Colruyt.
Cichorei inderdaad, heb ik ook een tijdje wat gedronken. Je hebt ook Caro, wat van geroosterde granen gemaakt is. Ik denk alletwee oorspronkelijk alternatieven voor arme mensen, of voor tijdens de oorlog.

Neen hé, nu is dat net hip en anders, toont aan dat je interessant bent. Een beetje zoals veel lange woorden en synoniemen gebruiken.BG onwaardig dus?![]()
Refused again.
Geen flauw idee meer wat wij fout doen.
2400 + 2900 als loon + 300 huurinkomsten.
Zij werkt bij Apple, ik heb een stabiel werkverleden en werk nu sinds enkele maanden in een fabriek.
Zouden de 2 katten de dooddoener zijn? Hemeltje seg
Neen hé, nu is dat net hip en anders, toont aan dat je interessant bent. Een beetje zoals veel lange woorden en synoniemen gebruiken.
Inderdaad. Aan de Oostkust van de VS, wat nu bv. Maine is, was kreeft trouwens ook voor arme mensen en iets dat je zeker niet in het openbaar at als je niet de reputatie van armoezaaier wou.Ook pizza is oorspronkelijk ontstaan als voedsel voor arme mensen.
Inderdaad. Aan de Oostkust van de VS, wat nu bv. Maine is, was kreeft trouwens ook voor arme mensen en iets dat je zeker niet in het openbaar at als je niet de reputatie van armoezaaier wou.
Goeie tipIk zou de dieren gewoon niet meer vernoemen, nadien kunnen ze je er toch niet uitzetten wegens het houden van dieren.
Héla, pas als je voor de overheid 'werkt', mag dat!ik ben sinds 20 minuten begonnen op het werk na 2 weken congé en ik zit nu al het forum te lezen.![]()
Kopen is geen optie? Met die inkomsten kan je toch een mooie woning kopen.Refused again voor een huurwoning.
Geen flauw idee meer wat wij fout doen.
2400 + 2900 als loon + 300 huurinkomsten.
Zij werkt bij Apple, ik heb een stabiel werkverleden en werk nu sinds enkele maanden in een fabriek.
Zouden de 2 katten de dooddoener zijn? Hemeltje seg
Zijn 2j samen, nog iets te vroeg.Kopen is geen optie? Met die inkomsten kan je toch een mooie woning kopen.