Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Wel al es gedronken, en dat smaakte wel ja. Maar een uur voorbereidingstijd voor 1 tas....
Goh een uur is nu wel wat overdreven, ik denk dat met zo'n zelf te vullen kogeltje of hoe dat moet heten om de thee te laten weken je al ver komt. Maar dan moet je dus effectief op zoek naar de thee die je wil, en eigenlijk moet dat niet te lang in het water, en zwarte thee kan hogere temperatuur hebben dan pakweg groene, en ...

Ik heb een collega die "into" thee is en die had voor haar verjaardag eens haar collectie mee van 10 verschillende potten, waarna ze op aanvraag dan een zakje vulde. Ook wat "te" voor mij.

Heb zo een paar oplosthees (theeën?) staan (citroen, perzik, appel) en da's wel rap klaar én lekker, maar een suikerbom tot en met.

Gezond kan dat ook niet zijn om daar zoveel van te zuipen.

Liefst wat meer inhoud dan een snelle one-liner voor je ergernis.
Thee is toch geen waardig alternatief. Ruikt heerlijk, tot je er van drinkt. Opeens wordt dat warm water. :unsure:
Ricoré? (bevat nog 1/3 koffie)
Pacha?
Bambu?

Een maat drinkt dat omdat hij slecht kan slapen van cafeine.
Zelf vind ik het best drinkbaar, maar dat geldt niet voor iedereen.

Te vinden oa in de Colruyt.

Ricoré? (bevat nog 1/3 koffie)
Pacha?
Bambu?

Een maat drinkt dat omdat hij slecht kan slapen van cafeine.
Zelf vind ik het best drinkbaar, maar dat geldt niet voor iedereen.

Te vinden oa in de Colruyt.
Cichorei inderdaad, heb ik ook een tijdje wat gedronken. Je hebt ook Caro, wat van geroosterde granen gemaakt is. Ik denk alletwee oorspronkelijk alternatieven voor arme mensen, of voor tijdens de oorlog.

Refused again voor een huurwoning.

Geen flauw idee meer wat wij fout doen.
2400 + 2900 als loon + 300 huurinkomsten.
Zij werkt bij Apple, ik heb een stabiel werkverleden en werk nu sinds enkele maanden in een fabriek.

Zouden de 2 katten de dooddoener zijn? Hemeltje seg

Laatst bewerkt:
Refused again.

Zij werkt bij Apple, ik heb een stabiel werkverleden en werk nu sinds enkele maanden in een fabriek.

Ik zou de dieren gewoon niet meer vernoemen, nadien kunnen ze je er toch niet uitzetten wegens het houden van dieren.

**artikel over erfenisrechtsn etc
Kijk, ik ben - net als veel mensen - ook een ouder, twee zelfs, kwijt en ik ga nooit afgeven op hoe het erg onmenselijk kan voelen wat je allemaal snel moet regelen om problemen met overheden de voorkomen. Maar als ik bekijk wat haar erfenisrechten bedrag is, dan zal die erfenis zeker niet klein zijn. Om dan te eindigen met ‘wie haar wil steunen = GoFundMe’ is toch écht te gek voor woorden.
Is dat hoe het nu zal zijn, ‘oei ik heb kosten, een ander zal wel helpen betalen’?? Ik snap het ergens wel voor kinderen met zware medische kosten, als het gaat om Dean en Kimberly’s brandschade dan vind ik het vaak al limiet maar dees is toch los er over?

Refused again voor een huurwoning.

Kopen is geen optie? Met die inkomsten kan je toch een mooie woning kopen.

Grmbl...

Grootmoeder die al een paar keer gevallen is. We hebben zo'n telefoon voorzien waardoor ze op 1 knop moet duwen en dat die dan belt naar de volgende. Maar met het feit dat het antwoordapparaat opneemt... pakt die niet de volgende in de lijst. Die ziet het feit dat het antwoordapparaat opneemt als zijnde een beantwoording van de telefoon.

Al vanalles zitten opzoeken om iets te vinden maar ik vind niet direct een alternatief. Ik heb ook al zitten zoeken naar een mogelijkheid om indien een bepaald telefoonnummer belt de voicemail te deactiveren.
Maar vind daar niet direct info over terug...

Anders was ik aan het kijken naar iets gelijk dit : https://www.bol.com/be/nl/p/mijnsos...M2rXOX4zEd3nw8tNbm3uSG6ezD29FyqAaAi06EALw_wcB

Want met die gewone telefoon is die batterij toch niet opgeladen wanneer het nodig is.

Enige wat ik eventueel mij kan inbeelden is dat je naar een dual sim kaart gaat en voor de 2de simkaart met aparte telefoonnummer dan de voicemail uitzet. Dat kan namelijk.
Maar werd niet aanvaard... want geen dual sim kaart telefoons...

Nu kijken of ik geen oplossing heb hiervoor of kan vinden met een e-sim... of anders gezegd een gevirtualiseerde simkaart.
Maar dat lijkt ook niet te werken, aangezien die er maar 1 actief kan hebben.

Grmbl...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan