Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Verkeerde ergernissen thread denk ik?
Of was dienen hond hun vervoersmiddel?

Maar een maatschappij waar kinderen ondergeschikt zijn aan koning hond kan ik wel mee leven.

Maar wel enkel als het teckels zijn,
Al
s ge zo een groot beest mee neemt in publiek. Moet die zich wel kunnen gedragen, tenzij die kleinen aan die staart trok ofzo.

Tweede ergenis van de dag, van het werk rechtstreeks inkopen doen ( een kwartier in de superbazaar rondgelopen en 5 minuten aan de kassa. Dan terug met de velo naar huis, bleek ik heel de tijd met de voordeur van mijn broek (ritssluiting), rond te lopen en te fietsen zonder dat ik daar erg in had.
En niemand in die superbazaar dat iets zei of wees van mijneer het trekt hier.

Stel mij toch ook nog vragen ….eenzijdig topic en duidelijk een hondenhater …maar ik geef u wel gelijk dat een groot dier zich steeds moet gedragen in een menigte (en dat deed hem blijkbaar ook eerst met gewoon netjes naast zijn baasje te blijven liggen ) en denk dankzij uwen uitleg dat de hond gewoon een waarschuwing heeft gegeven want schepers kunnen wel degelijk snel en hard bijten . ;)

Vandaag te weten gekomen dat de Colruyt effectief Orval verkoopt.
Het is gewoon dat alle 5 de Colruyt's in mijn ruime regio allemaal geen Orval verkopen waardoor ik dacht dat ze dat niet doen. :angry:

Aangekomen op het werk, schijten ze allemaal op uw kop.

Zoiets?
ypmg4hpua2j4dunxnudc3zhukx6jc3sachvcdoaizecfr3dnitcq_3_0.png

- mensen die ongevraagd aan men eten zitten op het werk.
Zoals men boter, mayonaise dat soort zaken die in gemeenschappelijke frigo staan.
Zucht daar kan ik van rotten :angry:
Probleem had ik ook en was ik op den duur zo beu dat ik zo'n mini frigo heb gekocht die je in hotelkamers ziet.
Beste 150€ dat ik vorig jaar spendeerde.
Toestel staat gewoon rechts op m'n bureau en hangt ondertss ook al helemaal vol met post its en andere briefkes.
En beste van al , dat spel kan je dus op slot doen.

Ik moet nu wel zeggen dat ik een redelijk formaat bureau heb maar toch , groot is dat spel niet maar ruim genoeg om ne pot mosterd , boter , wat charcuterie en blikjes in te stockeren.

Afternoon All. Just to share an unfortunate incident which took place this morning at about about 10h30 along the Tshanga river on Woolands. A group of researchers led by Dr Freek Venter were charged and attacked by a Hippo bull which eventually got hold of Rinza, Dr Venter's wife and mauled her very badly before FR Christopher Maluleke pumped a number of shots from no less than 3m into the enraged animal forcing it to leave her and flee. SR's Nethengwe and Lebepe and a trained first aider rushed to the scene and applied first aid before the chopper and the Dr arrived. She was stabilised and air lifted to Tzaneen Medic clinic where she is currently being treated. Thanks to all involved for your assistance!! Meantime, let's keep Rinza in our prayers!!🙏🙏

Dr Freek en Rinza zijn vrienden van mij. Is in Kruger NP ik was daar paar weken geleden nog op zelfde plaats met mijn kinderen.

Nuance: als je mept en je er een aantal seconden erna niet over schaamt.

Niemand kan claimen dat hij nooit eens zijn kind zal slaan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar onderschat niet wat mensen kunnen doen bij stressmomenten/slaaptekort. Dan kan een relatief bescheiden poging om een rotkindnm te imiteren voldoende zijn.
Of gewoon tijdens 'uw slaap'. Wat als je u in een diepe slaap bevindt en je kind heeft ne wasknijper gevonden en begint uw neus dicht te knijpen (voor de leut of wegens het gesnurk). Kan je garanderen dat je niet plots wakker schrikt en zonder dat je het beseft je kind een goeie mep verkoopt? Neen toch?

Ik heb dit naar het schijnt eens gedaan bij mijn eigen vader toen ik klein was. Gewoon ne wasknijper er op om van zijn gesnurk vanaf te zijn toen hij in de zetel een dutje aan het doen was. :tongue:

Afternoon All. Just to share an unfortunate incident which took place this morning at about about 10h30 along the Tshanga river on Woolands. A group of researchers led by Dr Freek Venter were charged and attacked by a Hippo bull which eventually got hold of Rinza, Dr Venter's wife and mauled her very badly before FR Christopher Maluleke pumped a number of shots from no less than 3m into the enraged animal forcing it to leave her and flee. SR's Nethengwe and Lebepe and a trained first aider rushed to the scene and applied first aid before the chopper and the Dr arrived. She was stabilised and air lifted to Tzaneen Medic clinic where she is currently being treated. Thanks to all involved for your assistance!! Meantime, let's keep Rinza in our prayers!!🙏🙏

Dr Freek en Rinza zijn vrienden van mij. Is in Kruger NP ik was daar paar weken geleden nog op zelfde plaats met mijn kinderen.

'mauled' is toch echt iets dat je niet wil lezen in een bericht met betrekking tot de aanval van een nijlpaard. Hopelijk komt die dame dat te boven, dat moet een nachtmerrie geweest zijn.

Mauled is wel de normale manier om zoets te schrijven aangezien bite niet past in het Engels. Wilt daarom niet zeggen dat in stukken werd gereten.

Ze is uit surgery en blijkbaar vooral gebeten geweest in de benen en de kont zijn de eerste updates. Klinkt redelijk positief na zo’n aanval

Die kat en hond die me al 3 dagen op rij wakker houden.
Vanmorgen om 5 uur gooit die kat zijne kattenbak om, die al speciaal hoger is gezet om de hond eruit de hond.
20 seconden later gaat die fucker van ne hond de berging in om al dat lekkers op te eten met alle lawaai vandien.

Ticket voor evenement vanavond is nog steeds niet zichtbaar op ticketmaster hun app of website.
Hun FAQ zegt dat het beschikbaar moet zijn 5 dagen voor het event, hun chatbot zegt 3 dagen en de melding op mijn ticket zegt dat het 1 dag op voorhand er moet zijn.

Met hun chat verwacht je wel op korte termijn met iemand te kunnen praten maar neen, ze nemen contact op binnen 12-24u :unsure:
Dat zijn reactietijden voor een e-mail, niet voor een chat. :sop:

Dan maar eens via social media proberen en een twitter account gemaakt. Wel direct antwoord maar het moet via die chat gebeuren... daar schiet ik dus ook niets mee op. Oh well, twitter account weer verwijderen.

Eerste keer electrische deelauto, je moet het maar weten dat de laadpalen van Optimille bij den lokale Delhaize niet compatibel zijn...

Terug
Bovenaan