Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan gaat u trein ook niet rijden natuurlijkTrein geschrapt, niets te zien in de app...
Stukken openbaar vervoer vant zevenste knoopsgat, khoop dat op nen dag het land ontwaakt en dat alle rails plots verdwenen zijn![]()
Uw ergernis is dat ge HLN niét kunt lezen??HLN gaat de Netflix toer op. Maximaal 5 apparaten per account... Yay, we zitten met heel heel de familie daarop, op de account van mijn ouders, moest ook weeral lukken...
Enkel in de westhoek dacht ik?De echte zeggen "enni"
Ja iddEnkel in de westhoek dacht ik?
Kanten Ieper-Poperinge?
Ik heb ook dikwijls medelijden met ouders als ik zie hoe hun kinderen er tegen doenKheb dikwijls medelijden met kinderen en hoe die ouders er tegen doen.
Zo'n hautain opmerking verdient wel wat meer uitleg.Ik heb ook dikwijls medelijden met ouders als ik zie hoe hun kinderen er tegen doen
Dat was de context waarin ik heb gereageerd.Hoezo hautain/meer uitleg?
Iedereen kent toch de typische ettertjes die het bloed van onder de nagels van hun ouders pesten?
Niet luisteren, het omgekeerde doen van wat ze vragen, etc.
Ik zeg toch nergens dat de ouders er dan op moeten meppen?
Enfin ik snap uw reactie totaal niet eerlijk gezegd...
Hopelijk was het een vogel, want een hond ofzo zou raar zijn.Dat 1 of ander beest op mijne kop schijt tien ik naar het werk reed.![]()
Nuance: als je mept en je er een aantal seconden erna niet over schaamt.Ge zijt, imo, echt ne marginaal als ge op u kinderen mept.
Aangekomen op het werk, schijten ze allemaal op uw kop.Dat 1 of ander beest op mijne kop schijt tien ik naar het werk reed.![]()
Ge slaat toch ook niet op een collega omdat'm het uithangt?Nuance: als je mept en je er een aantal seconden erna niet over schaamt.
Niemand kan claimen dat hij nooit eens zijn kind zal slaan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar onderschat niet wat mensen kunnen doen bij stressmomenten/slaaptekort. Dan kan een relatief bescheiden poging om een rotkindnm te imiteren voldoende zijn.
Een collega heeft me nog nooit kunnen irriteren zoals ik kinderen dat heb zien doen. Kan aan mijn werk liggen, maar ik vind dat van een gigantisch andere orde.Ge slaat toch ook niet op een collega omdat'm het uithangt?
Ik kan dat niet bevatten, en gelukkig veel andere ook niet.
Een vleerhond?Hopelijk was het een vogel, want een hond ofzo zou raar zijn.
Als je niet veel doet, kan je ook niet veel verkeerd doen.Een collega heeft me nog nooit kunnen irriteren zoals ik kinderen dat heb zien doen. Kan aan mijn werk liggen, maar ik vind dat van een gigantisch andere orde.
..

Ik gebruik dat maar een 5tal keer per jaar max. Dus i don't give a shit.Dan gaat u trein ook niet rijden natuurlijk