Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Trein geschrapt, niets te zien in de app...

Stukken openbaar vervoer vant zevenste knoopsgat, khoop dat op nen dag het land ontwaakt en dat alle rails plots verdwenen zijn :angry::angry:

HLN gaat de Netflix toer op. Maximaal 5 apparaten per account... Yay, we zitten met heel heel de familie daarop, op de account van mijn ouders, moest ook weeral lukken...

Trein geschrapt, niets te zien in de app...

Stukken openbaar vervoer vant zevenste knoopsgat, khoop dat op nen dag het land ontwaakt en dat alle rails plots verdwenen zijn :angry::angry:
Dan gaat u trein ook niet rijden natuurlijk
HLN gaat de Netflix toer op. Maximaal 5 apparaten per account... Yay, we zitten met heel heel de familie daarop, op de account van mijn ouders, moest ook weeral lukken...
Uw ergernis is dat ge HLN niét kunt lezen??

Ik heb ook dikwijls medelijden met ouders als ik zie hoe hun kinderen er tegen doen
Zo'n hautain opmerking verdient wel wat meer uitleg.
Wat doen kinderen tegen ouders? Wat zeuren en zagen?

Als ge als ouder u geduld verliest en ge begint er op te meppen is dat 100% de ouder zijn schuld en nooit dat van het kind. Een kind kan niet uitlokken of provoceren zoals een volwassenen dat kan, gij bent als ouder altijd sterker, slimmer en emotioneel gewapend.
Ge zijt, imo, echt ne marginaal als ge op u kinderen mept.

Hoezo hautain/meer uitleg?
Iedereen kent toch de typische ettertjes die het bloed van onder de nagels van hun ouders pesten?
Niet luisteren, het omgekeerde doen van wat ze vragen, etc.
Ik zeg toch nergens dat de ouders er dan op moeten meppen?
Enfin ik snap uw reactie totaal niet eerlijk gezegd...

Hoezo hautain/meer uitleg?
Iedereen kent toch de typische ettertjes die het bloed van onder de nagels van hun ouders pesten?
Niet luisteren, het omgekeerde doen van wat ze vragen, etc.
Ik zeg toch nergens dat de ouders er dan op moeten meppen?
Enfin ik snap uw reactie totaal niet eerlijk gezegd...
Dat was de context waarin ik heb gereageerd.
Enfin, carry on

Ge zijt, imo, echt ne marginaal als ge op u kinderen mept.
Nuance: als je mept en je er een aantal seconden erna niet over schaamt.

Niemand kan claimen dat hij nooit eens zijn kind zal slaan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar onderschat niet wat mensen kunnen doen bij stressmomenten/slaaptekort. Dan kan een relatief bescheiden poging om een rotkindnm te imiteren voldoende zijn.

Nuance: als je mept en je er een aantal seconden erna niet over schaamt.

Niemand kan claimen dat hij nooit eens zijn kind zal slaan. Ik heb het nog nooit gedaan, maar onderschat niet wat mensen kunnen doen bij stressmomenten/slaaptekort. Dan kan een relatief bescheiden poging om een rotkindnm te imiteren voldoende zijn.
Ge slaat toch ook niet op een collega omdat'm het uithangt?
Ik kan dat niet bevatten, en gelukkig veel andere ook niet.

Ge slaat toch ook niet op een collega omdat'm het uithangt?
Ik kan dat niet bevatten, en gelukkig veel andere ook niet.
Een collega heeft me nog nooit kunnen irriteren zoals ik kinderen dat heb zien doen. Kan aan mijn werk liggen, maar ik vind dat van een gigantisch andere orde.

Een vriendin heeft 3 kinderen met enkele problemen (adhd, add en autisme). Ze is alleenstaande. Als die eens zou doorslaan, kan ik dat begrijpen (begrijpen <> aanvaarden), gezien hoe haar kinderen in extreme situaties kunnen handelen.

Deze nacht inbraakpoging in de auto door het slot van de koffer te forceren (en zo de centrale vergrendeling waarschijnlijk).
Die is gelukkig mislukt , maar mijn koffer kan niet meer open.

Maandag gingen we op reis vertrekken met deze auto wegens de grote koffer.
al 4 garages opgebeld , maar ofwel zijn ze reeds op verlof of hebben ze geen tijd meer omdat ze op verlof gaan...

- mensen die ongevraagd aan men eten zitten op het werk.
Zoals men boter, mayonaise dat soort zaken die in gemeenschappelijke frigo staan.
Zucht daar kan ik van rotten :angry:

Terug
Bovenaan