Welja, vrees dat de combinatie van zittende job met zwaar werk het gedaan heeft. 11-12u per dag achter het stuur en de rest opvullen met podiums en tenten bouwen. Niet vragen naar de rij- en rusttijden, want als 20'er ben je met 3-4u slaap per nacht content. 10 jaar en meer later vind je het nog altijd normaal, want je weet van niet anders. De keerzijde van de medaille volgt, maar daar denk je niet aan.Ik denk dat het mogelijk is dat ook uw job als truckchauffeur een oorzaak is. Ik hoor wel meer zulke verhalen.
Ik ga mijn kinderen nooit verbieden om te doen wat ze willen, maar ik hoop dat ze leren uit mijn fouten.
Ik vraag me af of de omschakeling naar een job zonder het fysieke labeur er aan bijdraagt dat het plots uitkomt.
Van truckers die enkel rijden hoor ik vooral knieproblemen. Die van mij doen wel pijn, maar dat is gewoon uitstralend.
Er zijn zo van die momenten waarvan je denkt: "had ik maar geluisterd." Ik heb geen hol gedaan op school, gewoon altijd gedaan wat ik leuk vond, goed verdiend er mee ook, veel meer dan leeftijdsgenoten. En dan word je 37 en mag je gaan ziekenbonden en zie je de rest voorbijvliegen. Ik zie het nu mss wel wat zwart, maar goed, ik zal er niet ver naast zitten.

).

)