Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De ongelooflijke supermarktbezoekers die het nodig vinden hun kar schuin tussen de rayons te zetten en alles versperren terwijl ze op hun dood gemakje de producten aan het bekijken zijn. Hoe dikke egoïst kan je zijn? :biglaugh:

Deze voormiddag toevallig ook voorgehad. Een bomma die haar winkelkar in het midden van de gang had laten staan en enkele meters verder naar de koekjes stond te zien. Zelf die kar even opzij gezet zodat ik door kon. Als ze dat zag kwam er een blik op haar gezicht met grote ogen alsof er een ufo kwam neergedaald. :sarcastic:

Deze voormiddag toevallig ook voorgehad. Een bomma die haar winkelkar in het midden van de gang had laten staan en enkele meters verder naar de koekjes stond te zien. Zelf die kar even opzij gezet zodat ik door kon. Als ze dat zag kwam er een blik op haar gezicht met grote ogen alsof er een ufo kwam neergedaald. :sarcastic:
Van een oud menske kan ik dat dan nog ergens begrijpen, hoewel ik niet snap waarom gepensioneerden die heel de week thuis zijn nog in het weekend booschappen moeten doen :biglaugh:

de mens is een gewoontedier he. ge gaat heel uw leven de zaterdagmiddag achter comiskes, dus ge blijft daat heel uw leven doen

de mens is een gewoontedier he. ge gaat heel uw leven de zaterdagmiddag achter comiskes, dus ge blijft daat heel uw leven doen
Ik ga als oude pee gewoon gaan als er zo weinig mogelijk volk is, ik wil niet wachten en ik wil niet dat een ander op mij moet wachten.

Maar nee. Die zien heel de week geen kat want al de rest zijn allemaal gaan werken. Als ze de zaterdag gaan dan komen ze nog eens iemand tegen waarmee dat ze kunnen klappen. Liefst met kar en al naast elkaar zodat ze heel de gang blokkeren.

Maar nee. Die zien heel de week geen kat want al de rest zijn allemaal gaan werken. Als ze de zaterdag gaan dan komen ze nog eens iemand tegen waarmee dat ze kunnen klappen. Liefst met kar en al naast elkaar zodat ze heel de gang blokkeren.
Dat is ook wel waar natuurlijk, sociaal contact in de supermarkt :)

Van een oud menske kan ik dat dan nog ergens begrijpen, hoewel ik niet snap waarom gepensioneerden die heel de week thuis zijn nog in het weekend booschappen moeten doen :biglaugh:
Heb het al eens gezegd hier: relevant willen blijven. Maw, ze willen blijven leven als vroeger, en (veel) mensen zien als ze buiten komen.

Ik doe meestal boodschappen rond 13h van ma tot do, altijd rustig in de week.
Winkelkar in de baan duw ik ook (vriendelijk) opzij hoor als mensen niet reageren.

ps.

Het heeft 100 tanden en 2 ogen?

->een krokodil

Het heeft 2 tanden en 100 ogen?

->een bus bejaarden

Geen ergernis, maar eigenlijk een grondige en oprechte haat.

Hoe kan je 139 of wat f****** miljoen uitgeven aan een f****** trouwfeest terwijl quasi 20% van je land in extreme armoede leeft?

En bekende f****** egocentrische hypocriete vedetten laten zich lekker voor die kar spannen.

Man wat heb ik een hekel aan al die patserige, pocherige uitingen van extreme rijkdom.

Heb gewerkt tot 22 uur, het is ondertussen bijna kwart na 1 en ik lig al meer dan een uur te wroeten in men bed. En de wekker gaat om half 6 voor een vroege shift. Zelfs een aflevering van de kampioenen helpt niet 😭 .

Slaapt godverdomme slaapt!

Hoe kan je 139 of wat f****** miljoen uitgeven aan een f****** trouwfeest terwijl quasi 20% van je land in extreme armoede leeft?

En bekende f****** egocentrische hypocriete vedetten laten zich lekker voor die kar spannen.

Man wat heb ik een hekel aan al die patserige, pocherige uitingen van extreme rijkdom.
Geld maakt gelukkig. Vraag maar aan die extreme armen.

Toch beter dat ze die 320 miljoen uitgeven dan op te potten?

Hoeveel van dat bedrag zou er niet gegaan zijn naar de lonen van al dat volk?

Het is niet dat ze 320 miljoen aan justin bieber gegeven hebben he.

Toch beter dat ze die 320 miljoen uitgeven dan op te potten?

Hoeveel van dat bedrag zou er niet gegaan zijn naar de lonen van al dat volk?

Het is niet dat ze 320 miljoen aan justin bieber gegeven hebben he.
Aaaaahhh trickle down economics. Misschien is checken hoe content ze zijn in de UK zijn met het economisch beleid van de laatste jaren!

Terug
Bovenaan