Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er tegen rijden. "Pardon" zeggen werkt niet.De ongelooflijke supermarktbezoekers die het nodig vinden hun kar schuin tussen de rayons te zetten en alles versperren terwijl ze op hun dood gemakje de producten aan het bekijken zijn. Hoe dikke egoïst kan je zijn?![]()

Aaaahh, Daarom dat ze bij AA gent die capaciteit hadden voorzien. Want inde competitie zit het meest halfvol! Vooruitziend!In het stadion van AA gent kan er zelfs 20000man binnen
Van een oud menske kan ik dat dan nog ergens begrijpen, hoewel ik niet snap waarom gepensioneerden die heel de week thuis zijn nog in het weekend booschappen moeten doenDeze voormiddag toevallig ook voorgehad. Een bomma die haar winkelkar in het midden van de gang had laten staan en enkele meters verder naar de koekjes stond te zien. Zelf die kar even opzij gezet zodat ik door kon. Als ze dat zag kwam er een blik op haar gezicht met grote ogen alsof er een ufo kwam neergedaald.![]()

Ik ga als oude pee gewoon gaan als er zo weinig mogelijk volk is, ik wil niet wachten en ik wil niet dat een ander op mij moet wachten.de mens is een gewoontedier he. ge gaat heel uw leven de zaterdagmiddag achter comiskes, dus ge blijft daat heel uw leven doen
Maar nee. Die zien heel de week geen kat want al de rest zijn allemaal gaan werken. Als ze de zaterdag gaan dan komen ze nog eens iemand tegen waarmee dat ze kunnen klappen. Liefst met kar en al naast elkaar zodat ze heel de gang blokkeren.de mens is een gewoontedier he. ge gaat heel uw leven de zaterdagmiddag achter comiskes, dus ge blijft daat heel uw leven doen
Dat is ook wel waar natuurlijk, sociaal contact in de supermarktMaar nee. Die zien heel de week geen kat want al de rest zijn allemaal gaan werken. Als ze de zaterdag gaan dan komen ze nog eens iemand tegen waarmee dat ze kunnen klappen. Liefst met kar en al naast elkaar zodat ze heel de gang blokkeren.

Ik kom daar antisociaal van terug.ik ga voor sociaal contact nu toch niet naar de supermarkt, tbh.
want juist daarvoor liep je 'sociale' kant een blauwtje op bij de kassierster?Ik kom daar antisociaal van terug.

Die lelijke ouw stuk in de 60 flexijobbers die daar tegenwoordig vooral zitten.want juist daarvoor liep je 'sociale' kant een blauwtje op bij de kassierster?![]()
Heb het al eens gezegd hier: relevant willen blijven. Maw, ze willen blijven leven als vroeger, en (veel) mensen zien als ze buiten komen.Van een oud menske kan ik dat dan nog ergens begrijpen, hoewel ik niet snap waarom gepensioneerden die heel de week thuis zijn nog in het weekend booschappen moeten doen![]()
Slaapt godverdomme slaapt!
Geld maakt gelukkig. Vraag maar aan die extreme armen.Geen ergernis, maar eigenlijk een grondige en oprechte haat.
Hoe kan je 139 of wat f****** miljoen uitgeven aan een f****** trouwfeest terwijl quasi 20% van je land in extreme armoede leeft?
En bekende f****** egocentrische hypocriete vedetten laten zich lekker voor die kar spannen.
Man wat heb ik een hekel aan al die patserige, pocherige uitingen van extreme rijkdom.
Geen ergernis, maar eigenlijk een grondige en oprechte haat.
Hoe kan je 139 of wat f****** miljoen uitgeven aan een f****** trouwfeest terwijl quasi 20% van je land in extreme armoede leeft?
En bekende f****** egocentrische hypocriete vedetten laten zich lekker voor die kar spannen.
Man wat heb ik een hekel aan al die patserige, pocherige uitingen van extreme rijkdom.
Aaaaahhh trickle down economics. Misschien is checken hoe content ze zijn in de UK zijn met het economisch beleid van de laatste jaren!Toch beter dat ze die 320 miljoen uitgeven dan op te potten?
Hoeveel van dat bedrag zou er niet gegaan zijn naar de lonen van al dat volk?
Het is niet dat ze 320 miljoen aan justin bieber gegeven hebben he.