Basic misfit bitch.In geen enkel universum, in geen enkele invulling van basic fit - van fysieke conditie tot schreeuwerig oranje sportzalen - is this bitch fit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Basic misfit bitch.In geen enkel universum, in geen enkele invulling van basic fit - van fysieke conditie tot schreeuwerig oranje sportzalen - is this bitch fit.
De AH bij ons heeft dat, inderdaad top, ik winkel daar altijd op die manier.In den Delhaize in de stadsfeestzaal in antwerpen had je vroeger selfscan waar je in de winkel zelf kon scannen en dan aan en bakje naast de kassa’s kon betalen.
Enkel voor controle moest je uw boodschappen dan nog uitpakken.
Je kon dus winkelen, scannen onderweg, ineens inpakken en dan enkel betalen op het eind.
Dat was hemels.
Same, ik woon op 200m van een AH, Colruyt, Aldi, Lidl... Die liggen hier allemaal langs elkaar.De AH bij ons heeft dat, inderdaad top, ik winkel daar altijd op die manier.
Controle gebeurt bij mij ook at random, maar ik vind dat niet slecht. Er wordt volgens mij wel misbruik van dat systeem gemaakt.De laatste keer dat ik een zelfscan gebruikt heb was ook in een Delhaize. Dat spel gaf een foutmelding en er kwam op: 'gelieve te wachten op een medewerker'. 2 minuten staan wachten. Kwam er ene af met heel lange opgezette nagels die op een heel bizarre manier op dat scherm kwam tokkelen 'tak tak tak tak' van die nagels. We scannen alles en er komt op dat scherm: 'controle, wacht op een medewerker' komt diezelfde weer af en zegt: 'ik moet 3 artikelen controleren'.
Zaten die 3 artikelen helemaal onderaan in één van de 2 overvolle zakken. Alles er terug uit en weer tokkelen als een debiel op dat scherm met die lange nagels waardoor ze haar hand parallel met het scherm moet houden. Uiteindelijk was alles in orde en konden we verder.
In die tijd konden we tot 4x doorheen de gewone kassa gepasseerd zijn.

Ik weet niet of dat iets algemeen is of sommige sectoren, maar ik heb de indruk dat "je niets aantrekken van de omgeving" zowat standaard is bij velen.Onderaannemers van de gemeente die hier de bermen doen. Ongelooflijk hoe slecht die mannen hun werk doen. Vorige keer nieuw haagplantje compleet gemolesteerd en nu een heel stuk lak van m'n brievenbus weg. Om nog te zwijgen van de putten en groenafval die gewoon doorheen heel de straat ligt. Jezus Christus, laat het me dan gewoon zelf doen.
Probleem is bij zulke zaken dat men gewoon de goedkoopste zoekt. En als je als goedkoopste nog ietwat wil verdienen is het gewoon met het grof geschut overal doorgaan. Je kan dan wel zeggen dat de buurtbewoners het zelf zullen doen maar dan krijg je taferelen waar de 1 dat correct doet met een bosmaaier, een ander nog een bus roundup staan heeft en de boel platsproeit en nog een ander er geen zin in heeft en het ook maar half doet.Onderaannemers van de gemeente die hier de bermen doen. Ongelooflijk hoe slecht die mannen hun werk doen. Vorige keer nieuw haagplantje compleet gemolesteerd en nu een heel stuk lak van m'n brievenbus weg. Om nog te zwijgen van de putten en groenafval die gewoon doorheen heel de straat ligt. Jezus Christus, laat het me dan gewoon zelf doen.
Ik weet het, Nestorius, maar het vermindert mijn ergernis voor geen mm!Probleem is bij zulke zaken dat men gewoon de goedkoopste zoekt. En als je als goedkoopste nog ietwat wil verdienen is het gewoon met het grof geschut overal doorgaan. Je kan dan wel zeggen dat de buurtbewoners het zelf zullen doen maar dan krijg je taferelen waar de 1 dat correct doet met een bosmaaier, een ander nog een bus roundup staan heeft en de boel platsproeit en nog een ander er geen zin in heeft en het ook maar half doet.
Bij ons is dat ook een ergernis. Tot Corona deed de gemeente al het groen onderhoud zelf. Dan stond er elke 2 weken iemand van de gemeente in die groenzones te krabben, kruid weg te halen, gras maaien etc. Alles lag er verzorgd bij in heel de gemeente.Onderaannemers van de gemeente die hier de bermen doen. Ongelooflijk hoe slecht die mannen hun werk doen. Vorige keer nieuw haagplantje compleet gemolesteerd en nu een heel stuk lak van m'n brievenbus weg. Om nog te zwijgen van de putten en groenafval die gewoon doorheen heel de straat ligt. Jezus Christus, laat het me dan gewoon zelf doen.
Das de consequentie van de privé die het allemaal goedkoper en beter doet dan de overheid, of zo wordt dat toch verkocht aan de burger.Sinds Corona werken ze ook met een onderaanneming.

Is er nog een winkel waar dat niet kan? Ik sta nooit meer aan een gewone kassa…De AH bij ons heeft dat, inderdaad top, ik winkel daar altijd op die manier.
.Tegenwoordig is die 6 maand niet meer van kracht. Dat is nu gewoon twee jaar.Mijn werk laptop is kapot gegaan na 1,5 jaar (dus nog in wettelijke garantie). 6 keyboardtoetsen zijn massaal in koor op 1 dag tegelijkertijd stuk gegaan. (zitten die op 1 plaat of zo?)
MAAR het is helaas een Lenovo laptop. Ik heb met dat merk geen goede ervaringen mee op vlak van 'aftercare en garantie'. Ik heb nog niet zo lang geleden een privé laptop gehad waarbij nu een dik jaar plots het beeldscherm maar half leesbaar meer was. Ik kreeg na het binnenleveren voor een reparatie binnen de garantietermijn, toen een mailtje dat de garantie geweigerd werd 'wegens onoordeelkundig gebruik'. Sindsdien moet ik van dit merk niks meer weten.
Op trustpilot regent het ook klachten bij dit merk ivm het respecteren van de garantie. En jammer genoeg als uw laptop ouder is dan 6 maanden moet jij als consument bewijzen dat de fout niet bij jou ligt hé. En ja hoor. Zonet ook alweer een mailtje gekregen met opnieuw de melding dat de garantie geweigerd werd 'wegens onoordeelkundig gebruik'. Lekker gemakkelijk zo'n antwoord se.