Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2ndImke Courtois
Echt ni normaal meer . Maat van me heeft huis gekocht. Zet op FB dat de huurwoning vrijkomt.2 x naast een woning gegrepen. De laatste keer stond het pand maar 3 dagen online en heb ik de kijkdag gemist = sorry meneer, het is verhuurd.
Shit goes faaaast

Awel, en ik vind het altijd fijn als ze er is!Imke Courtois
Het is vandaag 5 juli en ik zit hier te puffen van de warmte. Hopelijk binnenkort kouder weer in plaats van die warme zomermaanden.Het is vandaag 5 juli en ik zit hier met dekentje in de zetel omdat het koud is in huis, brrrrrr. Eigenlijk zou de chauffage zelfs aanmogen want ik heb nu nog koud aan mijn armen.
Hopelijk binnenkort beter weer!
Het is vandaag 5 juli en ik zit hier met dekentje in de zetel omdat het koud is in huis, brrrrrr. Eigenlijk zou de chauffage zelfs aanmogen want ik heb nu nog koud aan mijn armen.
Hopelijk binnenkort beter weer!
Ik wil wel naar uw vrouw luisteren!Mijn vrouw die al een paar weken een of andere moordrechtzaak uit USA aan het volgen is. En dat telkens bij elke update verschrikkelijk uitgebreid, vol enthousiasme en heel luid aan mij begint uit te leggen. Meestal ook op een moment dat ik met iets bezig ben waarop ik me probeer te concentreren. (Zoals bv m'n werk)
Dat interesseert mij werkelijk geen afgesneden teelbal en het is nu te laat om haar dat subtiel te zeggen.
Goed voor mijn pronostiek. Frankrijk is echt een tornooiploeg.Fransen die doorgaan
![]()
Nog geen enkele veldgoal gemaakt..Fransen die doorgaan
![]()
Tgaat een Griekenlandje worden voor Frankrijk zeker? Weinig goals slikken en toch eindwinnaar worden? Nuja defense en een goed middenveld is key, als dat goed staat volgen er vanzelf goals, maar idd geen enkele goal zelf gemaakt is wel fuck uglyNog geen enkele veldgoal gemaakt..
2x gewonnen door een own goal van de tegenstander, 1x door een penalty. En nu door op penalty's na een 0-0.

Soft aan het worden met de leeftijd?...Laat dat in de auto met het raam op een kier....
Soms herken ik mijzelf nietSoft aan het worden met de leeftijd?