Je ergernissen van vandaag - Deel 2

2 x naast een woning gegrepen. De laatste keer stond het pand maar 3 dagen online en heb ik de kijkdag gemist = sorry meneer, het is verhuurd.
Shit goes faaaast

Anyhow!

Kutphysics!

YY4e9lA.jpeg

2 x naast een woning gegrepen. De laatste keer stond het pand maar 3 dagen online en heb ik de kijkdag gemist = sorry meneer, het is verhuurd.
Shit goes faaaast
Echt ni normaal meer . Maat van me heeft huis gekocht. Zet op FB dat de huurwoning vrijkomt.
Op een avondje zo'n 150 berichten. :help:
En dat in een dorpke van een mss 2000 inwoners.

Het is vandaag 5 juli en ik zit hier met dekentje in de zetel omdat het koud is in huis, brrrrrr. Eigenlijk zou de chauffage zelfs aanmogen want ik heb nu nog koud aan mijn armen.
Hopelijk binnenkort beter weer!

Het is vandaag 5 juli en ik zit hier met dekentje in de zetel omdat het koud is in huis, brrrrrr. Eigenlijk zou de chauffage zelfs aanmogen want ik heb nu nog koud aan mijn armen.
Hopelijk binnenkort beter weer!
Het is vandaag 5 juli en ik zit hier te puffen van de warmte. Hopelijk binnenkort kouder weer in plaats van die warme zomermaanden.

Isolatie dat is de hel.

Mijn vrouw die al een paar weken een of andere moordrechtzaak uit USA aan het volgen is. En dat telkens bij elke update verschrikkelijk uitgebreid, vol enthousiasme en heel luid aan mij begint uit te leggen. Meestal ook op een moment dat ik met iets bezig ben waarop ik me probeer te concentreren. (Zoals bv m'n werk)

Dat interesseert mij werkelijk geen afgesneden teelbal en het is nu te laat om haar dat subtiel te zeggen.
Ik wil wel naar uw vrouw luisteren!

Nog geen enkele veldgoal gemaakt..

2x gewonnen door een own goal van de tegenstander, 1x door een penalty. En nu door op penalty's na een 0-0.
Tgaat een Griekenlandje worden voor Frankrijk zeker? Weinig goals slikken en toch eindwinnaar worden? Nuja defense en een goed middenveld is key, als dat goed staat volgen er vanzelf goals, maar idd geen enkele goal zelf gemaakt is wel fuck ugly

Portugal is toch ook zo kampioen geworden? ik geloof dat die maar 1 match effectief gewonnen op 90 minuten gewonnen hadden (er zat wel een 3-3 tussen)

"Diskettes waren decennialang hét instrument om data van op je personal computer (lees: desktop) op te slaan en mee te nemen. Je stak ze in een gleufje in de computerbak van je pc, en zo kon je overal makkelijk en goedkoop aan de slag. Een diskette uit die tijd had een opslagcapaciteit van 1,4 megabyte, naar huidige normen beperkt. Een geheugenstick van 32 gigabyte komt overeen met 22.000 diskettes."

Eerst personal computer uitleggen om in de volgende zin "pc" te gebruiken. O ja, je moet dan ook nog eens je floppy in de computerbak van de personal computer steken... Die zin klinkt voor mij heel vreemd. Does not compute!

En 32 gig komt overeen met ongeveer 22.000 diskettes.

De luiheid en kinderachtigheid waarmee letters, woorden en zinnen tegenwoordig ineengeflanst worden, is tenenkrullend :sop:
Het is nochtans geschreven door een ma-na-ma in de talen/journalistiek. Ik weiger op kleuterniveau te beginnen communiceren.

Waarom laten ouders hun kinderen racen met winkelkarretjes op een piekmoment van de dag? Ik krijg of Matteo of Ella-Louise tegen mijn enkels, Germaine krijgt Lowie tegen haar kar en de rekkenvulster van Coca-Cola moet bijna in het rek kruipen omdat Manoe-Magdalena voorbij komt sjeezen. Laat dat in de auto met het raam op een kier.
Of midden de rayon stil staan omdat Gianfranco-Lewis zelf wil scannen en zijn zus Helena-Mirabelle een crise piqueert. (Copyright op de namen)

Terug
Bovenaan