Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ja, het zal moeten.

Rond 22u gingen wij slapen (want we zijn oude rakkers) en hoorden we via de open ramen van slaap- en badkamer haar roepen tegen haar vriend ofzo, terwijl er muziek voor heel de straat speelde. Leek een discussie over wie nu wie had geslagen. Wat later stond de politie er.

Dat is dan na een week hier te wonen.

Weet je, ik stond enkele dagen terug in de tuin te babbelen met de zoon van mijn oude buurman. Dat ging dan over de vorige huurders van dat huis:
"haha ja zwetten die zullen de huur niet meer kunnen betalen hebben"
--> hebben een huis gekocht
Het ging ook over andere mensen die een huis in de buurt hebben gekocht, Roemenen, dusja "vremden" en daar had hij ook een mening over.

Ik ben nu wel wat gevoelig aan dat casual racism door mijn vrouw, maar we hebben nu een marginaal geval in de straat en ze is oervlaams.
Maar dat is niet erg natuurlijk want die is van ons.

geveld door buikgriep, volgens den dokter niet den eerste van de creche-ouders dat langs kwam.
wtf is dees.
Ik heb al 36h geslapen, en dan 12h plat gelegen en ik ben nog een wrak?
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zó ziek geweest ben.

Damn little bastards!

Denk dat we een new kid on the block hebben die z'n hond gewoon overal laat schijten. Bij ons in de buurt is zo'n baantje tussen huizen, daar ligt er met de regelmaat van de klok kak maar nu nog meer. En gisterenochtend lag er gewoon kak op de stoep. En deze ochtend op de parkeerplaats voor de laadpaal.
Beetje in de gaten houden, het wordt een onaangename verrassing voor hem/haar als ik te weten kom wie het is en waar ze wonen.

Op minder dan 100 meter staat er trouwens een vuilbak speciaal voor hondendrollen, met zakjes. Dus het is puur van de asociale zak te zijn dat die stront daar ligt.

Ik zou dat wat rondbazuinen aan je directe buren, dan lijkt het of het niet enkel door u is dat zijn levieten gelezen worden. Je kan zelf doen alsof jij het gehoord hebt van een ander. Wel behoorlijk lui en asociaal van die eigenaar... Maar langs de andere kant, 100 m is wel ver als het buiten regent :oi22:

Deze week gsm kapot gevallen en zojuist scherm van de laptop kapot gegaan. . . Dure week zo
En allemaal zo plots en toevallig.

Niks Mee Te Maken Het Eiland GIF

Kleine ergernis - maar vooral verbazing eigenlijk:

2 maand (u leest het goed) hebben ze aan het trottoir - maar net op de toegangswegel naar de woning - voor onze deur een klein putje gemaakt (30cm x 30cm) om een telefoonkabel aan elkaar te zetten). Dat werk heeft 1 dag geduurd maar dat putteke moet nog dichtgemaakt worden - nu weet ik niet welke studies daar aan voorafgaan - ik vermoed een stabiliteitsstudie, haalbaarheidsstudie, buurtonderzoek, verslag staatsveiligheid om na te gaan om Rusland niet achter de breuk in de kabel zit, opstellen verkeerssituatieplan en aangeven van de omleidingen, installatie van een traject controle en ANPR camera's in de directe omgeving, opstellen van een openbare aanbesteding op gemeentelijk/provinciaal en nationaal niveau en een studie met de Franstalige en Duitstalige gemeenschap om te onderzoeken of zij zich niet benadeeld voelen en een grondige kosten/baten analyse - dat is volgens mij de enige verklaring waarom het langer dan 4 maand zal duren om een putteke waarvoor je 1 kruiwagen zand, een zak cement en 2 grote klinkers nodig hebt.

Ja ik behoor tot de antiquiteiten maar ik lees 's ochtends en omdat ik veel onderweg ben graag een papieren krant, vroeger stak die om +/- 6 uur in de bus, nieuwe facteur ....nu steekt ze om 7.55 uur in de bus, ik ben gewoonlijk weg rond 06.30 uur dus nu zonder krant.
Ergernis want volgens de afspraken zegt de krant....dan maar geen abonnement meer na meer dan 30 jaar klant te zijn.

Zwaar zitten zuipen tot 5u s'morgens om me even later half bezopen te begeven naar het kantoor om ne ganse fucking dag te prutsen aan nen excelleke vant kust mijn kloten :angry:

Kleine ergernis - maar vooral verbazing eigenlijk:

2 maand (u leest het goed) hebben ze aan het trottoir - maar net op de toegangswegel naar de woning - voor onze deur een klein putje gemaakt (30cm x 30cm) om een telefoonkabel aan elkaar te zetten). Dat werk heeft 1 dag geduurd maar dat putteke moet nog dichtgemaakt worden - nu weet ik niet welke studies daar aan voorafgaan - ik vermoed een stabiliteitsstudie, haalbaarheidsstudie, buurtonderzoek, verslag staatsveiligheid om na te gaan om Rusland niet achter de breuk in de kabel zit, opstellen verkeerssituatieplan en aangeven van de omleidingen, installatie van een traject controle en ANPR camera's in de directe omgeving, opstellen van een openbare aanbesteding op gemeentelijk/provinciaal en nationaal niveau en een studie met de Franstalige en Duitstalige gemeenschap om te onderzoeken of zij zich niet benadeeld voelen en een grondige kosten/baten analyse - dat is volgens mij de enige verklaring waarom het langer dan 4 maand zal duren om een putteke waarvoor je 1 kruiwagen zand, een zak cement en 2 grote klinkers nodig hebt.
Trieste boel soms met die nuts werken vandaag: fluvius, farys, fiberklaar ... Hier ook zo gaten gezien die maanden openliggen. Als Fluvius een grote ring aanlegt (upgrade stroomkabel bvb) is dat even normaal dat putten open blijven voor testen, maar anders niet hoor. Planning van den hond zijn kl* dus ...
Communiceren of borden plaatsen is ook al zo'n ramp.

Wat ze wel goed kunnen is nieuwe voetpaden of aangelegde wegen snel terug 3x opengooien.

Het feit dat de mensen het blijven betalen geeft hun gewoon carte blanche om te vragen wat ze willen.
Voila dat zeg ik ook.
Mijn nichtje is naar Taylor Swift geweest, 200€ ticket voor show van een goei 3u. Exclusief transport, eten, drinken that is...
Maar wel steen en been klagen dat de huur van haar garage met 6,5€/maand is opgeslagen... Hoe durft ie, wat een afzetter toch die eigenaar! :LOL:

Terug
Bovenaan