Kleine ergernis - maar vooral verbazing eigenlijk:
2 maand (u leest het goed) hebben ze aan het trottoir - maar net op de toegangswegel naar de woning - voor onze deur een klein putje gemaakt (30cm x 30cm) om een telefoonkabel aan elkaar te zetten). Dat werk heeft 1 dag geduurd maar dat putteke moet nog dichtgemaakt worden - nu weet ik niet welke studies daar aan voorafgaan - ik vermoed een stabiliteitsstudie, haalbaarheidsstudie, buurtonderzoek, verslag staatsveiligheid om na te gaan om Rusland niet achter de breuk in de kabel zit, opstellen verkeerssituatieplan en aangeven van de omleidingen, installatie van een traject controle en ANPR camera's in de directe omgeving, opstellen van een openbare aanbesteding op gemeentelijk/provinciaal en nationaal niveau en een studie met de Franstalige en Duitstalige gemeenschap om te onderzoeken of zij zich niet benadeeld voelen en een grondige kosten/baten analyse - dat is volgens mij de enige verklaring waarom het langer dan 4 maand zal duren om een putteke waarvoor je 1 kruiwagen zand, een zak cement en 2 grote klinkers nodig hebt.