Mr.Anderson
Well-known member
Pichal geen straf voor drugs want blanco strafblad. Dus met de andere zaak waarvoor hij moet voorkomen houden ze geen rekening, denk ik? En ik begrijp het basisprincipe dan wel maar dan lees je wat er op die beelden stond (wat er toch écht niet zonder waarschuwing moest staan???) en dan is het in het brein toch ‘nee nee nee’ als je zoiets leest. Gooi die toch aub ver en diep ergens weg voor de duratie.
Och ja België en zijn volle gevangenissen ...
Advocaat die grote druglord witwas praktijken geeft? 150 dagen werkstraf ....
Es benieuwd hoe het bij ons Shihame gaat uitdraaien: werkstraf misschien ? + vette ontslagvergoeding parlement.
Ik erger me meer aan rijke snobs en witte boord criminelen dan aan marginalen van tegenwoordig, want die lijken er toch veel beter vanaf te komen in veel gevallen
En ondertussen 5km /u te snel rijden.... BOETE, SCHANDE
Kennis van mij in elkaar getrapt om 2u 's nachts door 2 kerels waarvan die ene al voor de 6de (!) maal moet voorkomen voor gelijkaardige zaken. Kerel is werkloos en had zin in een robbertje vechten terwijl zijn gezin de straat verder aan het wachten was op hem en zijne maat. Kennis lag face down op de grond terwijl ze op z'n kop aan het trappen waren. Gevolg: kaak gebroken en tanden (ook kiezen) eruit. 4 maanden werkonbekwaam en tot op vandaag nog steeds niet volledig hersteld, los van het mentale.
Recidive zou je dan denken. Die gast heeft 50 uren werkstraf gehad, uitspraak omtrent de geldboete moet nog komen.
Ik verschiet van niets meer als het op Justitie in België aankomt.
Edit: er was bovendien geen enkele discussie aangezien alles op camera staat.

Door eens een keer om de zoveel maanden een menukaart af te printen gaat het Amazonewoud heus niet verdwijnen hoor.