Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb hetzelfde met die QR codes in de horeca. Is dat nu zo moeilijk om daar (ook) een papieren versie te leggen? Onlangs nog in een zaak geweest waar ze zelfs te lui waren om QR codes op de tafel te plakken. Zitten wij daar al een dikke tien minuten te wachten tot er een eerste keer een ober langskomt, vragen we een kaart, en zegt die doodleuk 'die staat op de website'. Verder wel leuke zaak, maar kom zeg.

Of handleidingen die worden vervangen door kaartjes met een QR code op, nog zoiets. Ik wil niet om de vijf seconden mijn telefoon moeten bovenhalen wanneer ik gewoon mijn leven leef. Echt, weg met die QR codes, weg met producten en bedrijven die voor alles een app hebben, en inderdaad weg met die accounts die je her en der moet aanmaken.

Over welke posts heb je het? :unsure:
waarschijnlijk over 1 die zich ergerde aan een andere zijn ergernis en die kreeg dan een middelvinger emoticon en hij ergerde zich dan nog eens aan de middelvinger emoticon. Het was dus een ergernis van een ergernis van een ergernis van een ergernis van een...

Dit topic kreeg er bijna een error van.

waarschijnlijk over 1 die zich ergerde aan een andere zijn ergernis en die kreeg dan een middelvinger emoticon en hij ergerde zich dan nog eens aan de middelvinger emoticon. Het was dus een ergernis van een ergernis van een ergernis van een ergernis van een...

Dit topic kreeg er bijna een error van.
Ne mens concentreert zich eens een uur op het werk ipv op BG te zitten en mist direct vanalles. :unsure:

Ik heb hetzelfde met die QR codes in de horeca. Is dat nu zo moeilijk om daar (ook) een papieren versie te leggen? Onlangs nog in een zaak geweest waar ze zelfs te lui waren om QR codes op de tafel te plakken. Zitten wij daar al een dikke tien minuten te wachten tot er een eerste keer een ober langskomt, vragen we een kaart, en zegt die doodleuk 'die staat op de website'. Verder wel leuke zaak, maar kom zeg.

Of handleidingen die worden vervangen door kaartjes met een QR code op, nog zoiets. Ik wil niet om de vijf seconden mijn telefoon moeten bovenhalen wanneer ik gewoon mijn leven leef. Echt, weg met die QR codes, weg met producten en bedrijven die voor alles een app hebben, en inderdaad weg met die accounts die je her en der moet aanmaken.
Jij bent tegen bomen dan?

Dit zo hard, op de duur ben je dan nog blij als je iets kan doen zonder er eerst een of andere dwaze app voor te moeten downloaden.
Gisteren proberen in te loggen op de Touring -app
"app bestaat niet meer, wend u tot de site"

Voor een keer dat de app handig was

Jij bent tegen bomen dan?
Ja, ik haat echt bomen :sarcastic: Door eens een keer om de zoveel maanden een menukaart af te printen gaat het Amazonewoud heus niet verdwijnen hoor.

Dat moet zelfs niet op papier: schrijf het ergens op een bord tegen de muur, geef me een tablet, gebruik karton, gebruik gerecycleerd papier, ...Alles beter dan weer maar eens mijn gsm te moeten uithalen om dan op een klein scherm een ganse menukaart te gaan bekijken.

Electric Callboy op Pukkelpop, OP ZONDAG. Andere jaren spreiden ze dat nogal, dit jaar zetten ze QOTSA, The Offspring en EC op dezelfde dag, op de mainstage.

Bende losers. Eerste jaar dat ik maar 1 dag ga, op zaterdag. DAN moesten ze gestaan hebben godverdomme.

Pichal geen straf voor drugs want blanco strafblad. Dus met de andere zaak waarvoor hij moet voorkomen houden ze geen rekening, denk ik? En ik begrijp het basisprincipe dan wel maar dan lees je wat er op die beelden stond (wat er toch écht niet zonder waarschuwing moest staan???) en dan is het in het brein toch ‘nee nee nee’ als je zoiets leest. Gooi die toch aub ver en diep ergens weg voor de duratie.

toch belachelijk systeem. ze gaan alles online gooien.

dus iedereen: elke dag op die site kijken, en als je iets ziet van veel waarde "aha das van mij, ik neem het wel voor 12,25 euro".

sold to the highest bidder :baard:

nee vond het oude systeem beter. maar ja, ze willen weer extra geld verdienen zeker. of gewoon besparen op die "verloren voorwerpen depots", waar ze nu dus niemand meer hoeven te bemannen...

Ook beide ouders verloren, moeder in 2013 vader 2015 op ongeveer 80 ... zus in 2004 (veel te jong op 44)
Was ook wel raar dat je na verkoop ouderlijk huis er nooit eigenlijk meer komt, maar tis idd maar een huis besef je een tijdje later en de mensen er in waren wat het je thuis maakte, niet de stenen.
Dat van mijn ouders waar ik mijn eerste 10 levensjaren heb doorgebracht ligt al 10 jaar plat en er staat iets anders op. Dat is nu eenmaal ook de cyclus van 't leven. Niks is voor altijd.

De sporza pronostiek website van den Aldi (of was het Lidl).

Al mega lang geen tussenstanden meer, en met mijn 4 correcte scores en 70 punten, wat redelijk goed is, heb ik dus geen idee waar ik sta in de ranking...

Pichal geen straf voor drugs want blanco strafblad. Dus met de andere zaak waarvoor hij moet voorkomen houden ze geen rekening, denk ik? En ik begrijp het basisprincipe dan wel maar dan lees je wat er op die beelden stond (wat er toch écht niet zonder waarschuwing moest staan???) en dan is het in het brein toch ‘nee nee nee’ als je zoiets leest. Gooi die toch aub ver en diep ergens weg voor de duratie.
Och ja België en zijn volle gevangenissen ...

Advocaat die grote druglord witwas praktijken geeft? 150 dagen werkstraf ....
Es benieuwd hoe het bij ons Shihame gaat uitdraaien: werkstraf misschien ? + vette ontslagvergoeding parlement.

Ik erger me meer aan rijke snobs en witte boord criminelen dan aan marginalen van tegenwoordig, want die lijken er toch veel beter vanaf te komen in veel gevallen

En ondertussen 5km /u te snel rijden.... BOETE, SCHANDE

Terug
Bovenaan