Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ivm blaas .... idd meer drinken: toch zeker 1 - 1,5L per dag

@kaydoh

Jaren probs gehad met blaas in mijn vroege 20'er jaren.
Ontsteking klachten: veel plassen en aandrang, brandend gevoel urinebuis .... maar bleek blaaskramp te zijn. Dan vinden ze met onderzoek ook niks.

Had veel stil gezeten wegens zware klierkoorts die 1 jaar duurde en was snel moe en ook zeer stres gevoelig toen... je darmen zijn daar sowieso gevoelig aan aan stres, en ook je blaas dus.
Oplossing: bewegen door vooral wandelen, fietsen, lopen... bloedcirculatie bevorderen in bekkenbodem en darmen. Niet teveel alcohol, kine kan ook bekkenbodemspier oefeningen geven.

Er is ook medicatie voor, oxybutarine. Maar zelf nooit genomen, want ging weg vanzelf na een paar jaar

Ivm (zeik)weer, ha dat pist wel goed recent

Ook beide ouders verloren, moeder in 2013 vader 2015 op ongeveer 80 ... zus in 2004 (veel te jong op 44)
Was ook wel raar dat je na verkoop ouderlijk huis er nooit eigenlijk meer komt, maar tis idd maar een huis besef je een tijdje later en de mensen er in waren wat het je thuis maakte, niet de stenen.

Kameraden met een woning in Spanje (al 3 jaar dus het “nieuwe” is er wel vanaf zou je denken),

Telkens je nu die mensen ziet is het dus over hun woning in Spanje. Elk gesprek wordt door hen zo gedraaid dat dat het uitkomt op dat onderwerp.
Beiden op vakantie geweest ? Alleen hun vakantie telt.

meerdere gemeenschappelijke kameraden zeggen het : enorm irritant.

Hebben jullie geluk, louter code geel vandaag:

"Het KMI kondigt dus op verschillende plaatsen code geel af. “Gezien we in meerdere provincies (er is nog onzekerheid over welke) op voldoende plaatsen tussen 25 en 50 mm neerslag in 24 uur verwachten, geven we een code geel”, klinkt het. “Er is ook kans op zeer lokaal forse windstoten tijdens onweersbuien.”"

Kameraden met een woning in Spanje (al 3 jaar dus het “nieuwe” is er wel vanaf zou je denken),

Telkens je nu die mensen ziet is het dus over hun woning in Spanje. Elk gesprek wordt door hen zo gedraaid dat dat het uitkomt op dat onderwerp.

Klassiek voorbeeld van aankoop justificatie. Mensen die zichzelf steeds moeten overtuigen dat ze toch een goede koop gedaan hebben zijn daar constant over bezig tegen anderen. Onderhuids zit 't dus niet helemaal snor.

Mja wij weten niet in welke mate hij de ervaring van een bevallende vrouw wil meemaken natuurlijk.
Ik weet dat het als grapje bedoeld is, maar:

Toen ik met nierstenen in het ziekenhuis lag zei elke verpleegster, en de vrouwelijke arts dat de pijn van nierstenen een pak erger is dan de pijn bij het bevallen...
De arts had beide al meegemaakt en zou liever nog 5 kinderen baren zonder verdoving dan nog 1x nierstenen te hebben.

Ik heb dat nu 1x gehad, en op een bepaald moment heb ik letterlijk gezegd: "laat mij aub sterven". Die pijn was verschrikkelijk... Ge kunt u niet in een of andere houding plooien om het te minderen en het blijft gewoon duren. Op den duur gaf ik puur gal over.

En we weten uiteraard ook allemaal dat een bevalling minder pijnlijk is dan als lan in uw ballen geklopt worden.

Veel vrouwen willen na hun eerste bevalling nog kinderen. Maar ik heb nog niet veel mannen gehoord die na een klop in hun ballen vragen om dat nog te doen. (Uitgezonderd enkele zieke geesten)

Als je die 3 jaar niet vermeld had, zou ik denken dat het over een collega van mij gaat.
Zelfde verhaal daar: ongeveer de helft van de gesprekken 's middags gaat over zijn vakantiehuis in Spanje :rolleyes:

Speciaal voor jullie:

Aanvullend: Eerste offerte om kelder waterdicht te maken: 75 duizend ballekes :crazy:. Ik zal maar blijven waterstofzuigen elke dag.

maar wel een vrouw? :unsure: :laugh:
? Mijn vrouw - de persoon waar ik mee getrouwd ben, die zat neffe mij e.
De gemiddelde nerd droomt van vrouwen, om dan wakker te worden en te gaan gamen.
Ik vind uwe omgekeerde aanpak beter @Tagliata 👊.

Klassiek voorbeeld van aankoop justificatie. Mensen die zichzelf steeds moeten overtuigen dat ze toch een goede koop gedaan hebben zijn daar constant over bezig tegen anderen. Onderhuids zit 't dus niet helemaal snor.
Sommige mensen praten ook gewoon liever enkel over zichzelf. Iedereen kent toch wel zo’n mensen waar je iets tegen zegt en het 2 zinnen later over zichzelf gaat, vaak nog een beetje om aan te tonen hoeveel beter dat van hen wel niet was.

Als jij zegt dat je bent gaan zwemmen beginnen zij over vorige zomer dat ze zijn gaan diepzeeduiken.

Aanvullend: Eerste offerte om kelder waterdicht te maken: 75 duizend ballekes :crazy:. Ik zal maar blijven waterstofzuigen elke dag.

De gemiddelde nerd droomt van vrouwen, om dan wakker te worden en te gaan gamen.
Ik vind uwe omgekeerde aanpak beter @Tagliata 👊.
Dat is dan opnieuw volledig "bekuipen" met cement?

Dan konden ze hier niet doen vanwege te hoge waterdruk (rivier loopt recht over men deur waarbij het waterpeil op het hoogste punt +- 10m hoger staat dan mijn keldervloer).
Dus hier is een drainagesysteem geplaatst.
10k€ voor 48m² oppervlakte. (Nog 4k extra voor gepolierde beton als vloer en ventilatie c systeem)

Werkt goed moet ik zeggen.
Tot december heb ik 4-5x per dag staan water weghalen uit de kelder.
Sinds plaatsing geen druppel meer gezien (leugens, want kheb de pompput al paar keer open gedaan om te kijken en blij als een kind te zijn dat het automatisch weggepompt werd en via irrigatie buizen naar de pompput loopt).

Ik zei toevallig 10 minuten geleden nog tegen mijn vrouw dat tot nu toe, in de totaal verbouwing ik het meest blij ben met het drainage systeem 😂

Sommige mensen praten ook gewoon liever enkel over zichzelf. Iedereen kent toch wel zo’n mensen waar je iets tegen zegt en het 2 zinnen later over zichzelf gaat, vaak nog een beetje om aan te tonen hoeveel beter dat van hen wel niet was.

Als jij zegt dat je bent gaan zwemmen beginnen zij over vorige zomer dat ze zijn gaan diepzeeduiken.
Zowat 90% van de mensen. Nu, bij velen is dat goed bedoeld. Als je zegt bv zegt: 'Ik heb last van mijn rug', dan is het vaak, ah ja dat heb ik ook gehad en dit en zus en zo. Da's vaak een stuk (h)erkenning, I feel your pain. Maar ge wilt dat op die moment niet altijd horen wat anderen hebben meegemaakt.

Maar bij een groot deel van de mensen is het inderdaad puur om over hun eigen te kunnen praten.

Dat is dan opnieuw volledig "bekuipen" met cement?

Dan konden ze hier niet doen vanwege te hoge waterdruk (rivier loopt recht over men deur waarbij het waterpeil op het hoogste punt +- 10m hoger staat dan mijn keldervloer).
Dus hier is een drainagesysteem geplaatst.
10k€ voor 48m² oppervlakte. (Nog 4k extra voor gepolierde beton als vloer en ventilatie c systeem)

Werkt goed moet ik zeggen.
Tot december heb ik 4-5x per dag staan water weghalen uit de kelder.
Sinds plaatsing geen druppel meer gezien (leugens, want kheb de pompput al paar keer open gedaan om te kijken en blij als een kind te zijn dat het automatisch weggepompt werd en via irrigatie buizen naar de pompput loopt).

Ik zei toevallig 10 minuten geleden nog tegen mijn vrouw dat tot nu toe, in de totaal verbouwing ik het meest blij ben met het drainage systeem 😂
Is indeed voor bekuipen, en ik heb inderdaad mijn vrouw ook al gezegd dat ik precies eerder voor een goed drainage systeem wil gaan.
Merci voor de input :thumb:

Vorige week met de auto naar de garage geweest om hem in orde te zetten voor de keuring en een controle voor we ermee op reis gaan.

Vandaag naar de keuring en: afgekeurd!
Olielek(je) en lichten niet goed afgesteld. Het zijn al behoorlijk drukke dagen de laatste tijd en nu moet ik er nog een garage en keuringsbezoek tussen proppen

idd. ik kan me daar ook aan ergeren.

kennissen van ons ook. we horen die anders nooit.
In december waren ze een maand in azië. de week nadien terug in BE, wouden ze meteen iets gaan eten met ons.
ze hebben heel dat etentje over die reis gebabbeld.
(ok we gingen zowiezo wel eens vragen hoe het daar was uit beleefdheid en interesse).

Maar dus heel dat etentje hé.
(wij zijn toen die periode, 10 dagen naar spanje geweest, wisten ze ook wel, maar we hadden de kans niet om daar over te spreken. was wellicht toch maar minderwaardig geweest :rolleyes: )

Is ook de laatste keer geweest dat we met die mensen hebben afgesproken. Constant maar over je eigen babbelen. is er iets hatelijkers dan dit?

EDIT: en dan nog dat onnodig gestoef ook . "we zijn ook naar cambodia geweest".

Euch neen correctie: je was tot aan de grens geweest, maar toen je zag dat je een visum moest kopen zijn jullie terug gekeerd. cheap asses.
(wisten we van mensen die daar wonen, die hen tot aan de grens hadden gebracht)

Laatst bewerkt:
Het heeft nu al veel geregend maar zoveel regen als er nu op ons terras blijft staan heb ik nog nooit gezien, what the fuck.

Terug
Bovenaan