RidderBauknecht
Well-known member
Ik heb hetzelfde met die QR codes in de horeca. Is dat nu zo moeilijk om daar (ook) een papieren versie te leggen? Onlangs nog in een zaak geweest waar ze zelfs te lui waren om QR codes op de tafel te plakken. Zitten wij daar al een dikke tien minuten te wachten tot er een eerste keer een ober langskomt, vragen we een kaart, en zegt die doodleuk 'die staat op de website'. Verder wel leuke zaak, maar kom zeg.
Of handleidingen die worden vervangen door kaartjes met een QR code op, nog zoiets. Ik wil niet om de vijf seconden mijn telefoon moeten bovenhalen wanneer ik gewoon mijn leven leef. Echt, weg met die QR codes, weg met producten en bedrijven die voor alles een app hebben, en inderdaad weg met die accounts die je her en der moet aanmaken.
Of handleidingen die worden vervangen door kaartjes met een QR code op, nog zoiets. Ik wil niet om de vijf seconden mijn telefoon moeten bovenhalen wanneer ik gewoon mijn leven leef. Echt, weg met die QR codes, weg met producten en bedrijven die voor alles een app hebben, en inderdaad weg met die accounts die je her en der moet aanmaken.

weer, de
En ja de lente was shit. 
Door eens een keer om de zoveel maanden een menukaart af te printen gaat het Amazonewoud heus niet verdwijnen hoor.