Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Pichal geen straf voor drugs want blanco strafblad. Dus met de andere zaak waarvoor hij moet voorkomen houden ze geen rekening, denk ik? En ik begrijp het basisprincipe dan wel maar dan lees je wat er op die beelden stond (wat er toch écht niet zonder waarschuwing moest staan???) en dan is het in het brein toch ‘nee nee nee’ als je zoiets leest. Gooi die toch aub ver en diep ergens weg voor de duratie.

Och ja België en zijn volle gevangenissen ...

Advocaat die grote druglord witwas praktijken geeft? 150 dagen werkstraf ....
Es benieuwd hoe het bij ons Shihame gaat uitdraaien: werkstraf misschien ? + vette ontslagvergoeding parlement.

Ik erger me meer aan rijke snobs en witte boord criminelen dan aan marginalen van tegenwoordig, want die lijken er toch veel beter vanaf te komen in veel gevallen

En ondertussen 5km /u te snel rijden.... BOETE, SCHANDE

Kennis van mij in elkaar getrapt om 2u 's nachts door 2 kerels waarvan die ene al voor de 6de (!) maal moet voorkomen voor gelijkaardige zaken. Kerel is werkloos en had zin in een robbertje vechten terwijl zijn gezin de straat verder aan het wachten was op hem en zijne maat. Kennis lag face down op de grond terwijl ze op z'n kop aan het trappen waren. Gevolg: kaak gebroken en tanden (ook kiezen) eruit. 4 maanden werkonbekwaam en tot op vandaag nog steeds niet volledig hersteld, los van het mentale.

Recidive zou je dan denken. Die gast heeft 50 uren werkstraf gehad, uitspraak omtrent de geldboete moet nog komen.

Ik verschiet van niets meer als het op Justitie in België aankomt.

Edit: er was bovendien geen enkele discussie aangezien alles op camera staat.

amai.... posts als deze hierboven maken me ergens blij dat ik mijn "jeugdig uitgaansleven" heb overleefd, en dat ik daar nu niet meer in zit...

Dit zo hard, op de duur ben je dan nog blij als je iets kan doen zonder er eerst een of andere dwaze app voor te moeten downloaden.
Vorig jaar een luchtbevochtiger gekocht om 's nachts in de kamer van onze jongste te gebruiken.

geLiEvE dE ApP tE doWnLOaden, aNdeRs Kan U HeT tOeSTeL NiET gEBruIKen!!!1!!!!

:puke:

Nog even en je kan zelfs geen toilet meer doorspoelen zonder je te registreren op de website van de fabrikant:

DrölCo presenteert:

Basic Flush €14,99/maand => ideaal voor alleenstaanden
  • Twee spoelbeurten* (2l per beurt) per dag
  • Eén rol tweelaags wc papier per week, elk velletje bedrukt met gepersonaliseerde** reclame. Wc papier gemaakt van gerecycleerd papier.
  • Eén toiletblokje per maand. Parfum niet te kiezen.

Optiflush €22,5/maand => perfect voor samenwonenden
  • Vier spoelbeurten (2,5l per beurt) per dag
  • Twee rollen drielaags wc papier per week, per vijf velletjes is er ééntje bedrukt met gepersonaliseerde* reclame. Gewoon wit wc papier.
  • Eén toiletblokje en één bus luchtverfrisser per maand. Parfum te kiezen tussen "bloemenweide" of"lentefris".

Flexiflush €7,99/dag => de ideale oplossing voor feestjes, voedselvergiftigingen of buikgriep!
  • Onbeperkt*** aantal spoelbeurten (3L per beurt) per dag.
  • Vier rollen wc papier per dag, elk velletje bedrukt met niet-gepersonaliseerde reclame. Wc papier gemaakt van gerecycleerd papier
  • Eén toiletblokje en één bus luchtverfrisser per maand. Parfum te kiezen tussen "bloemenweide" of"lentefris".

Family Flush €34,99/maand => perfect voor gezinnen
  • Tien spoelbeurten (2,5L per beurt) per dag
  • Drie rollen drielaags wc papier per week, per vijf velletjes is er ééntje bedrukt met niet-gepersonaliseerde reclame. Gewoon wit wc papier.
  • Eén toiletblokje en één bus luchtverfrisser per maand. Parfum te kiezen tussen "bloemenweide", "lentefris", "dennenwoud" of "plantenpotpourri".

Royal Flush Premium Gold €49,99/maand => stelt zelfs de meest veeleisende toiletbezoeker tevreden. Alleen voor kenners
  • Onbeperkt*** aantal spoelbeurten (3,25L per beurt) per dag.
  • Drie rollen vijflaags handgemaakt wc papier per week. Géén reclame. Wc papier is gemaakt van houtpulp uit speciaal geselecteerde bomen uit het ongerepte regenwoud van Zuid-Oost Borneo.
  • Twee toiletblokjes en één bus luchtverfrisser per maand. Parfum te kiezen tussen "bloemenweide", "lentefris", "dennenwoud" of "plantenpotpourri". Vier keer per jaar ontwerpt een BV een speciaal gastparfum. (Bv's voor 2024 zijn James Cooke, Stijn Baert, Fien Germijns en Annemie Struyf).

*Eén wc-bezoek = één spoelbeurt. De wc bril beschikt over een speciale sensor die meet wanneer u zich verwijdert van de wc bril. Indien u een extra spoelbeurt wil per wc-bezoek wordt u €0,99 per beurt aangerekend.
**Advertenties worden bepaald door uw gsm-gebruik, gemeten door ons en onze 14.748 andere partners. Ook zit er in de wc een speciale chip die uw uitwerpselen analyseert en zo kan bepalen welke producten u eet of drinkt en dit ook gebruiken voor reclame.
***Gebaseerd op een fair use policy van 20 beurten per facturatieperiode. Na 20 beurten kan u nog steeds gebruik maken van een spoelbeurt, maar dan slechts van 1L per aan €0,75/beurt.

Algemene voorwaarden:

• Gebruiker moet beschikken over een geldig DröllCo account en inloggen via de app alvorens de wc te gebruiken. Gastgebruikers kunnen via de website een gastaccount aanmaken en inloggen.
  • Abonnementsperiode geldig voor minstens twee jaar.
  • Ongebruikte spoelbeurten, wc papier, toiletblokes of luchtverfrisser kunnen niet worden overgedragen naar een volgende facturatieperiode. Opzeggen kan via de app, mits een opzegperiode van vier maand.
  • Wc werkt alleen maar met producten van DröllCo. Indien een niet-DröllCo product wordt gebruikt, heeft DröllCo het recht om het deksel van de wc te blokkeren en het contract eenzijdig op te zeggen zonder terugbetaling van het resterende abonnementsgeld. Dit geldt ook in het geval van wc-piraterij (gebruik van een DröllCo wc zonder geldig DröllCo-account of gebruik van een DröllCo-wc die niet aan uw DröllCo-account gekoppeld is) of doorverkoop van niet-gebruikte DröllCo wc-accessiores. Deze blijven ten allen tijde eigendom van DröllCo.
Brb, ik krijg een idee voor een startup. :unsure:

amai.... posts als deze hierboven maken me ergens blij dat ik mijn "jeugdig uitgaansleven" heb overleefd, en dat ik daar nu niet meer in zit...
Niet dat ik iemand schrik wil aanjagen, maar het was niet tijdens het uitgaan. Kennis heeft een zaak in de stad. 2 mannen hadden laat op de avond een deel van z'n decor losgetrokken en liepen er nochalant mee weg. Hij ging naar buiten en vroeg om het terug te brengen, hij dreigde de politie te bellen aangezien alles op beeld staat. Die mannen zijn direct teruggekeerd maar hadden het dan ook meteen op hem gemunt.

Zo'n zaken gebeuren wel meer 's nachts of laat op de avond inderdaad.

Kameraden met een woning in Spanje (al 3 jaar dus het “nieuwe” is er wel vanaf zou je denken),

Telkens je nu die mensen ziet is het dus over hun woning in Spanje. Elk gesprek wordt door hen zo gedraaid dat dat het uitkomt op dat onderwerp.
Beiden op vakantie geweest ? Alleen hun vakantie telt.

meerdere gemeenschappelijke kameraden zeggen het : enorm irritant.
Voortaan als ze er terug over beginnen steevast antwoorden met "Ah ja, en wanneer mogen wij dat eens gratis gebruiken?"
Dan zal het wel stoppen.

Electric Callboy op Pukkelpop, OP ZONDAG. Andere jaren spreiden ze dat nogal, dit jaar zetten ze QOTSA, The Offspring en EC op dezelfde dag, op de mainstage.

Bende losers. Eerste jaar dat ik maar 1 dag ga, op zaterdag. DAN moesten ze gestaan hebben godverdomme.
Ik kan u alvast uit uw lijden verlossen: er bestaat slechts 1 correcte keuze.

Ja, ik haat echt bomen :sarcastic: Door eens een keer om de zoveel maanden een menukaart af te printen gaat het Amazonewoud heus niet verdwijnen hoor.

Dat moet zelfs niet op papier: schrijf het ergens op een bord tegen de muur, geef me een tablet, gebruik karton, gebruik gerecycleerd papier, ...Alles beter dan weer maar eens mijn gsm te moeten uithalen om dan op een klein scherm een ganse menukaart te gaan bekijken.
Alleen al voor de sfeer. Het menu in een kaart of boekje lezen is het begin van een gezellige avond. Iedereen die daar op zijn gsm bezig is, is vooral irritant.

Terug
Bovenaan