Je ergernissen van vandaag - Deel 2

die fuck you moogt ge laten ze.

want da's nog zo'n pest tegenwoordig.
ge kunt tegenwoordig niks meer zeggen tegen de mensen of ge krijgt "🖕🖕 " naar uwe kop gesmeten.

en ja, da's dus mijn ergernis. waar deze topic dus voor dient.
Da vitten en kankeren op leden die op een terechte manier gebruik maken van een topic mag ook ophouden. Er zijn hier mensen met ondergelopen kelders (waaronder die van mij), why the fuck zouden we dan effe nie mogen klagen om wa stoom af te laten over de aanhoudende regen in deze topic??

een ondergelopen kelder is iets anders dan post #635 dat het aan het regenen is.
en als daar dan bij staat dat de zomer bijna voorbij is, dan mag alfonske nog komen zeggen dat hij maar aan't zwanzen is, dan erger ik mij daar ook aan. en als ge daar dan nog een fuck you naar uw kop voor gesmeten krijgt, dan helpt dat er ook niks aan

Dr. feelgood is hier.

High on the happy vibe.

"de komende jaren gaat het alleen maar meer en harder regenen. Dat blijkt uit cijfers van het Klimaatportaal van de Vlaamse Milieumaatschappij. “De klimaatverandering is dé grote oorzaak”, zegt onze weerman David Dehenauw. "

Do, do-do-do
Do, do-do-do-do, do-do-do
Do-do, do-do-do
Do-do, do-do-do
Do, do-do-do

Maar mannekes, hebt ge al eens geprobeerd... ne frak aan te doen?

run-running.gif

Voor elke scheet moet je een account aanmaken. Ik bel naar mijn fietsenwinkel voor een herstelling; krijg ik een antwoordapparaat met keuzemenu.

"Voor een herstelling; gelieve een account aan te maken op onze website."

Voor elke scheet moet je een account aanmaken. Ik bel naar mijn fietsenwinkel voor een herstelling; krijg ik een antwoordapparaat met keuzemenu.

"Voor een herstelling; gelieve een account aan te maken op onze website."
Dit zo hard, op de duur ben je dan nog blij als je iets kan doen zonder er eerst een of andere dwaze app voor te moeten downloaden.

'Wil je deze app toegang geven tot je GPS, camera, microfoon, telefoonboek, bankcodes en browsergeschiedenis?'
Je hebt dat wel nodig zodat deze een route kan uitdraaien naar je RedLIghts date om daar met je bankkaart te betalen, alles op te nemen en hierna nog een foto te maken.

Terug
Bovenaan