Tagliata
Well-known member
? Mijn vrouw - de persoon waar ik mee getrouwd ben, die zat neffe mij e.maar wel een vrouw?![]()
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
? Mijn vrouw - de persoon waar ik mee getrouwd ben, die zat neffe mij e.maar wel een vrouw?![]()
![]()
in de droom en IRL getrouwd, dus? Mijn vrouw - de persoon waar ik mee getrouwd ben, die zat neffe mij e.

not sure if serious?Bwa over het laatst 2 mannekes van zo'n 11 à 12 jaar die het in hun hoofd haalden om mij uit het niets uit te maken voor hoerenzoon terwijl ik aan het joggen was in ne park. Er meteen achtergelopen met een grote tak en ene kunnen inhalen en afgeranseld met die tak. Als hun ouders er nie niet in slagen om op te voeden doe ik het in hun plaats. Het bleek ni te volstaan trouwens "ik ga mijn grote broer halen hoerenzoon" om vervolgens weg te lopen.
not sure if serious?

ah nee?Ik denk dat we er gerust in mogen zijn dat dat niet serieus bedoeld was![]()

Volgende keer fluim je er gewoon op zoals @TRUMPBwa over het laatst 2 mannekes van zo'n 11 à 12 jaar die het in hun hoofd haalden om mij uit het niets uit te maken voor hoerenzoon terwijl ik aan het joggen was in ne park. Er meteen achtergelopen met een grote tak en ene kunnen inhalen en afgeranseld met die tak. Als hun ouders er nie niet in slagen om op te voeden doe ik het in hun plaats. Het bleek ni te volstaan trouwens "ik ga mijn grote broer halen hoerenzoon" om vervolgens weg te lopen.
Daarna wel alles netjes opkuisen met zoutzuur natuurlijk.Zonder onderzoeken? Want ik loop er al veel langer mee, gaat op en af, maar eeeeeecht geen zin in die onderzoeken :/Prostaat/blaastonsteking was het verdict dus. Zonder vingers in openingen te krijgen. 2 weken antibiotica en het zou moeten voorbij zijn. De dokter heeft ook een urinestaal naar het labo gestuurd om te zien of het wel de juiste antibiotica is. Maar vind ik altijd wel spannend omdat ik bang ben dat er dan iets anders zou uitkomen.
Zou zijn van te weinig te drinken, wat idd wel kan kloppen. Buiten een glas frisdrank tijdens het eten drink ik zo goed als niks. Tenzij ik aan het sporten ben, maar dan verlies ik volgens mij ook meer vocht dan dat ik er binnen krijg.
Direct een bak Duvel gaan halen.
Ik raad je sowieso aan om tijdens de dag wat water te drinken om ook geen nierstenen te krijgenProstaat/blaastonsteking was het verdict dus. Zonder vingers in openingen te krijgen. 2 weken antibiotica en het zou moeten voorbij zijn. De dokter heeft ook een urinestaal naar het labo gestuurd om te zien of het wel de juiste antibiotica is. Maar vind ik altijd wel spannend omdat ik bang ben dat er dan iets anders zou uitkomen.
Zou zijn van te weinig te drinken, wat idd wel kan kloppen. Buiten een glas frisdrank tijdens het eten drink ik zo goed als niks. Tenzij ik aan het sporten ben, maar dan verlies ik volgens mij ook meer vocht dan dat ik er binnen krijg.
Direct een bak Duvel gaan halen.

Ik raad je sowieso aan om tijdens de dag wat water te drinken om in leven te blijven.
Hij gaat geen nierstenen krijgen hoor. Wel bakstenenIk raad je sowieso aan om tijdens de dag wat water te drinken om ook geen nierstenen te krijgen![]()

Ik begrijp je, maar hou ook niet te veel vast aan nostalgie.Pfft, ik heb het eventjes moeilijk. Het huis van mijn grootouders langs vaders kant staat te koop sinds pakweg midden februari. Dat heb ik nog kunnen delen met hem, en de foto’s doorlopen om te kijken wat de huidige eigenaar ermee gedaan had qua inrichting was wel leuk. Dat staat intussen aan een iets verlaagde prijs nog te koop.
De voorbije weken ben ik bezig met mijn vader zijn huis leeg te maken en op te ruimen. Bv. zaken meenemen die ik wil bijhouden. De voorbije 2 dagen waren zeer intens en de komende dagen wordt ook nog hard werken. Maar ik ga blij zijn als het proper is. Af en toe krijg ik het wel moeilijk omdat het mijn ouderlijk huis is, en dan krijg ik een halve paniekaanval omdat ik niet goed weet of ik wel juist bezig ben maar rationeel weet ik dat ik het niet kan houden. Misschien doet het vooral pijn dat ik weet dat niemand uit zijn/mijn naaste omgeving er wil/kan blijven inwonen, mezelf incl., dus dat ik het ergens noodgedwongen wel moet verkopen (verhuren zie ik niet echt zitten). En het doet ergens pijn dat binnenkort beide huizen waar mijn vader in gewoond heeft (en ikzelf ook) tegelijkertijd te koop staan, denk ik.

Het wordt eind deze maand/begin volgende maand nog te koop gezet, hoor. Die beslissing is 2,5 weken geleden gemaakt. Het is enkel hard werk omdat ik wil dat het een goede eerste indruk maakt (en ik ben daar misschien nogal perfectionistisch in), zowel op foto als voor bezoekers. Ik vind dat het immokantoor ook wel wat druk zet. Maar eenmaal dit proces gaande is, en ook nog tot aan de akte van verkoop, verloopt nog wel wat tijd om afscheid te nemen natuurlijk. En het is uiteraard bij momenten wel wat emotioneel bij het leegruimen.Nu , in jou geval: de keuze is aan jouw hé, als je het echt wilt behouden, kan je het toch alsnog verhuren (ook al zie je dat nu niet meteen zitten).
Maar ik denk eens je het verkocht hebt, dat je wel snel de klik zal kunnen omdraaien en dit achter je laten ook.
Het zijn tenslotte maar een stel bakstenen hé. En ik ben zeker van, dat als dat huis zo oud is, er wel wat gebreken ook zijn, die je misschien beter niet hebt.
Mja wij weten niet in welke mate hij de ervaring van een bevallende vrouw wil meemaken natuurlijk.Ik raad je sowieso aan om tijdens de dag wat water te drinken om ook geen nierstenen te krijgen![]()
Mijn vader is vandaag 10 jaar overleden en 't is toch echt een baaldag. Je ouders verliezen komt altijd te vroeg, maar ik was er 22 toen en hij 53.. Hij heeft mij nooit weten werken, mijn vrouw nooit gekend, nooit mijn dochter gezien, gewoon geen enkele mijlpaal kunnen delen. Ook voor advies of iets dergelijks merk ik gewoon dat er "iemand" is die ik mis in mijn leven om op terug te vallen. 't Is gewoon kut. Mijn zus heeft er een mooi gedicht over gevonden:
Ik mis alle laatste keren
maar ook alle eerste keren
die nooit zullen zijn
![]()
Vind ik nog altijd een prachtnummer met mooie videoclip.dario G overleden![]()