Bekijk bijlage 30379Tutut, iedereen die niet klaagt over de regen behoudt het recht om vanaf de eerste zonnestraal te klagen dat het te warm is!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk bijlage 30379Tutut, iedereen die niet klaagt over de regen behoudt het recht om vanaf de eerste zonnestraal te klagen dat het te warm is!![]()
ligt niet alleen aan de Engelsen he. De Serviërs zijn hier zeker geen onschuldige supportertjes hoor.De Engelsen hebben weeral lang kunnen wachten met den Hooligan uit te hangen, ze weten goed genoeg dat ze niet zo rap een stadionverbod zullen oprapen als het niet in Engeland zelf is, of ze moeten het al breed uithangen
ja, maar ze zitten er terug weeral tussen. Ik denk dat die mannen gemakkelijk uit hun kot te lokken zijn... En t'is wss een 2 jarige hobby, afhankelijk van de plaats waar het tornooi wordt gehouden... Ze weten goed genoeg dat ze veel kunnen in Duitsland, opgepakt worden en terug vrijgelaten worden, al dan niet onder voorwaarden....ligt niet alleen aan de Engelsen he. De Serviërs zijn hier zeker geen onschuldige supportertjes hoor.
ze spelen tegen een land waarvan de supporters anti-nato, anti-engeland zijn.ja, maar ze zitten er terug weeral tussen. Ik denk dat die mannen gemakkelijk uit hun kot te lokken zijn... En t'is wss een 2 jarige hobby, afhankelijk van de plaats waar het tornooi wordt gehouden... Ze weten goed genoeg dat ze veel kunnen in Duitsland, opgepakt worden en terug vrijgelaten worden, al dan niet onder voorwaarden....
ook niet vergeten dat de Engelse bieren "maar" een 3.5-4% alcohol bevatten en de europese bieren dus een stuk sterker zijn. Als ze dan al een hele dag op zijn duits halve liters aan het hijsen zijn. Denk dat dat ook een belangrijke reden is waarom er ambras mee is als ze naar het Europese vasteland komen.ja, maar ze zitten er terug weeral tussen. Ik denk dat die mannen gemakkelijk uit hun kot te lokken zijn... En t'is wss een 2 jarige hobby, afhankelijk van de plaats waar het tornooi wordt gehouden... Ze weten goed genoeg dat ze veel kunnen in Duitsland, opgepakt worden en terug vrijgelaten worden, al dan niet onder voorwaarden....
Ik heb hier ook de hele middag in de tuin gewerkt. Prima weer. Warm zelfs als het zonnetje kwam piepen.Hier al de ganse voormiddag in de tuin gewerkt. Ideaal, soms wat zon, soms wat wolken. Ik ga zeker niet verbranden.
Idem en dan in slaap gevallen in de ligzetel. Mijn gezicht is zelfs lichtjes verbrand. Enige klote is dat het altijd pas na 16, 17u is eer het echt mooier weer isIk heb hier ook de hele middag in de tuin gewerkt. Prima weer. Warm zelfs als het zonnetje kwam piepen.
Das juist ideaal om nog even te genieten van je verrichtte arbeiddat het altijd pas na 16, 17u is eer het echt mooier weer is

NeeSamengevat:
Iedereen content nu?
- Het is kakweer en we hebben allemaal nood aan veel meer zonlicht en warmere temperaturen.
- Er zijn genoeg mogelijkheden om buiten te komen mits aangepaste kledij.
De dokter zal met plezier je prostaat wel even onderzoekenStraks naar de dokter. Al een week de klachten van een blaasontsteking, maar het stomme is dat ik het enkel heb na langdurig zitten. Vanaf dat ik dan recht sta gaat het weer over.
Hopelijk niet van die ambetante onderzoeken.