Je ergernissen van vandaag - Deel 2

De Engelsen hebben weeral lang kunnen wachten met den Hooligan uit te hangen, ze weten goed genoeg dat ze niet zo rap een stadionverbod zullen oprapen als het niet in Engeland zelf is, of ze moeten het al breed uithangen
ligt niet alleen aan de Engelsen he. De Serviërs zijn hier zeker geen onschuldige supportertjes hoor.

giphy.gif

ligt niet alleen aan de Engelsen he. De Serviërs zijn hier zeker geen onschuldige supportertjes hoor.
ja, maar ze zitten er terug weeral tussen. Ik denk dat die mannen gemakkelijk uit hun kot te lokken zijn... En t'is wss een 2 jarige hobby, afhankelijk van de plaats waar het tornooi wordt gehouden... Ze weten goed genoeg dat ze veel kunnen in Duitsland, opgepakt worden en terug vrijgelaten worden, al dan niet onder voorwaarden....

ja, maar ze zitten er terug weeral tussen. Ik denk dat die mannen gemakkelijk uit hun kot te lokken zijn... En t'is wss een 2 jarige hobby, afhankelijk van de plaats waar het tornooi wordt gehouden... Ze weten goed genoeg dat ze veel kunnen in Duitsland, opgepakt worden en terug vrijgelaten worden, al dan niet onder voorwaarden....
ze spelen tegen een land waarvan de supporters anti-nato, anti-engeland zijn.

ook niet vergeten dat de Engelse bieren "maar" een 3.5-4% alcohol bevatten en de europese bieren dus een stuk sterker zijn. Als ze dan al een hele dag op zijn duits halve liters aan het hijsen zijn. Denk dat dat ook een belangrijke reden is waarom er ambras mee is als ze naar het Europese vasteland komen.

Ik heb hier ook de hele middag in de tuin gewerkt. Prima weer. Warm zelfs als het zonnetje kwam piepen.
Idem en dan in slaap gevallen in de ligzetel. Mijn gezicht is zelfs lichtjes verbrand. Enige klote is dat het altijd pas na 16, 17u is eer het echt mooier weer is

Ik ondervind er zelf geen last van, van dit weer (persoonlijk heb ik 10x liever dit dan juni vorig jaar) maar het mag wel eens wat zonniger worden. Bij sommige naasten en vrienden begin ik toch wel te merken dat dit weer echt op hun gemoed begint te werken, en dat vind ik jammer voor hen.

Zon, rond de 22-23 graden, en dan 's avonds koele nachten zou leuk zijn. Liefst geen hittegolven en lange heel warme periodes, want daar kan ik dan weer totaal niet tegen. Dan zie je mij gegarandeerd posten in deze thread.

Straks naar de dokter. Al een week de klachten van een blaasontsteking, maar het stomme is dat ik het enkel heb na langdurig zitten. Vanaf dat ik dan recht sta gaat het weer over.

Hopelijk niet van die ambetante onderzoeken.

Ik kan begrijpen dat mensen het geklaag over het weer beu zijn. Maar langs de andere kant vind ik het dan ook wel een beetje onnozel om daarop te reageren dat je zelf wel 3 uur buiten bent kunnen gaan. Hier heeft het gisteren bv 4-5 keer geregend, dan kan je moeilijk buiten iets gaan doen.

Again, sinds oktober hebben we geen 5 droge dagen na elkaar gehad. Of zelfs nog maar 5 dagen zon na elkaar. Dat is ondertussen ook al 8 maanden, ik kan geloven dat het op mensen hun gemoed begint te werken. Ik ben zelf wel een fan van regenachtig herfstweer, maar zelfs ik ben de continue regen stilletjes aan beu aan het worden.

Aanmelden vs inloggen op websites.
Registreren vs aanmelden/inloggen is veel duidelijker.

Soms is aanmelden inloggen, soms is aanmelden registreren. Veel websites zetten dan ook nog een registratieknop prominent in beeld (al dan niet aanmelden genoemd) en verstoppen het inlogvenster ergens, want ja, waarom zou je de meest voorkomende taak eenvoudig zichtbaar maken?

Nog zo eentje: De trend met van die inlogschermen waar je in een eerste stap een mailadres moet ingeven en pas daarna een wachtwoord. Dat levert gedoe op met wachtwoordmanagers, wat is er nu mis met login + wachtwoord in één scherm?

En als laatste: De Proximus+ app om uw dataverbruik op te volgen. Dat ding is nu zo'n gedrocht van een all-in-one app geworden die -ook al zet je het allemaal uit- van die debiele ongevraagde notificaties stuurt en er een heel gedoe van maakt om het enige nut van die app (dat dataverbruik opvolgen) te kunnen raadplegen. Swat, binnenkort switch naar Orange, dan zijn we daar ook van af.

Laatst bewerkt:
Dit weekend op zoek geweest naar een waterafstotende broek voor op Graspop aangezien een jeans geen goed idee lijkt met dit weer.
Blijkbaar hebben die fabrikanten nog niet beseft dat als je buikomtrek groter is dan die van een mannequin dat je daarom niet persé 1m95 bent. Allemaal gemakkelijk 20-30 cm te lang en als er nu 1 broek is die ik niet wil dat ze over de grond sleept is wel eentje die ik wil aan doen op een modderige ondergrond.

Tzal een short worden, mijn benen kan ik afdrogen.

Terug
Bovenaan