Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik kan begrijpen dat mensen het geklaag over het weer beu zijn. Maar langs de andere kant vind ik het dan ook wel een beetje onnozel om daarop te reageren dat je zelf wel 3 uur buiten bent kunnen gaan. Hier heeft het gisteren bv 4-5 keer geregend, dan kan je moeilijk buiten iets gaan doen.

Again, sinds oktober hebben we geen 5 droge dagen na elkaar gehad. Of zelfs nog maar 5 dagen zon na elkaar. Dat is ondertussen ook al 8 maanden, ik kan geloven dat het op mensen hun gemoed begint te werken. Ik ben zelf wel een fan van regenachtig herfstweer, maar zelfs ik ben de continue regen stilletjes aan beu aan het worden.

Wat is daar nu onozel aan? Ik ga graag wandelen in de regen en kan me echt niet inbeelden dat ik de enige ben.
En ik ben nog nooit weemoedig geweest omdat er dagen aan een stuk regen is.

Ik word eerder ambetant van een week zon, omdat ik niet tegen de warmte kan.
En in de zon zitten is bij mij gelijk aan verbrand zijn op een uur tijd, tenzij ik me volledig onderdompel in anti-sun.
Ik woon ook in een woning zonder tuin of terras dus neen ik heb ook een plekje shaduw om op mijn gemak een pintje te drinken onder de schaduw van de appelboom.

Waarmee ik maar wil zeggen iedereen reageert vanuit zijn eigen situatie en de mensen rond zich heen he.

Net zoals er hier wellicht mensen zitten die reageren op dat slechte weer, vanuit hun rol met kinderen.
Ik kan me goed inbeelden welke extra druk het heeft als die klein mannen weer eens niet buiten kunnen.
Of je er nergens mee heen kunt behalve iets indoor.

Ik kan me ook goed inbeelden dat iemand die pakweg onderweg is naar zijn werk op een fiets, en daar tot de onderbroek nat aankomt, ook frustraties heeft.

Ik snap zelf ook echt niet dat mensen met hun blood gat op een hoop zand gaan liggen braden, dus ik zou graag hebben dat die ook niet meer reageren met hun vakantieposts.

Kwil maar zeggen, als er dan laconiek word gedaan met een uitspraak hier moet je ook niet klagen omdat je daar antwoord op krijgt dat niet in je (depri) stemming past.

Nog zo eentje: De trend met van die inlogschermen waar je in een eerste stap een mailadres moet ingeven en pas daarna een wachtwoord. Dat levert gedoe op met wachtwoordmanagers, wat is er nu mis met login + wachtwoord in één scherm?
Is wellicht omdat de website/applicatie mogelijkheid heeft voor single signon (SSO). Na het ingeven van gebruikersnaam zal er een check gebeuren of voor de gebruiker SSO aanstaat en een automatische login doen. Indien de gebruiker gewoon een standaard wachtwoord heeft zal in de volgende stap het wachtwoord gevraagd worden.

Ik ondervind er zelf geen last van, van dit weer (persoonlijk heb ik 10x liever dit dan juni vorig jaar) maar het mag wel eens wat zonniger worden. Bij sommige naasten en vrienden begin ik toch wel te merken dat dit weer echt op hun gemoed begint te werken, en dat vind ik jammer voor hen.

Zon, rond de 22-23 graden, en dan 's avonds koele nachten zou leuk zijn. Liefst geen hittegolven en lange heel warme periodes, want daar kan ik dan weer totaal niet tegen. Dan zie je mij gegarandeerd posten in deze thread.

Same. Het enige wat ik echt vervelend vond is het werk in de tuin dat blijft liggen.

Gisteren een paar felle buien, daartussen wel ok weer. Ik moet de hagen nog snoeien maar die zijn dan te nat, of er staat teveel water onder. Dat droogt niet tegen de volgende bui er is.

Voor de rest weinig last van. Een hittegolf verdraagt ik een pak minder goed.

Een week ziek zijn en direct al van ' oei oei, dan moeten we de planning herzien en al, wordt maar snel beter '.
Hoe langer hoe meer het idee van een slechte werkomgeving waar ik in zit.

Wat is daar nu onozel aan? Ik ga graag wandelen in de regen en kan me echt niet inbeelden dat ik de enige ben.
En ik ben nog nooit weemoedig geweest omdat er dagen aan een stuk regen is.
Ik trek mij ook geen zak aan van dat regenweer en kom dan ook buiten, geen fan van die drukkende hitte van eerdere zomers. Maar dat neemt niet weg dat het gebrek aan zonlicht en een beetje warmte wel ferm begint tegen te steken en op het gemoed begint te werken.

Straks naar de dokter. Al een week de klachten van een blaasontsteking, maar het stomme is dat ik het enkel heb na langdurig zitten. Vanaf dat ik dan recht sta gaat het weer over.

Hopelijk niet van die ambetante onderzoeken.
Prostaat/blaastonsteking was het verdict dus. Zonder vingers in openingen te krijgen. 2 weken antibiotica en het zou moeten voorbij zijn. De dokter heeft ook een urinestaal naar het labo gestuurd om te zien of het wel de juiste antibiotica is. Maar vind ik altijd wel spannend omdat ik bang ben dat er dan iets anders zou uitkomen.
Zou zijn van te weinig te drinken, wat idd wel kan kloppen. Buiten een glas frisdrank tijdens het eten drink ik zo goed als niks. Tenzij ik aan het sporten ben, maar dan verlies ik volgens mij ook meer vocht dan dat ik er binnen krijg.

Direct een bak Duvel gaan halen.

Tzal een short worden, mijn benen kan ik afdrogen.
Hoe minder ge aanhebt, hoe minder er nat kan worden. En des te rapper terug droog.
Zeker als de temperatuur nog meevalt.

Intussen met die constant wisselende weersverwachting weet ik nog niet wat doen, camping of over-en-weer....

Aan het dromen dat ik de nieuwste GTA had gekregen van mijn vrouw desondanks nog geen release. (ja we gaan deze toer op haha)

Prachtige visuals, echt precies IRL. Ik zeg tegen mijn vrouw van ongelofelijk! Dit is precies scifi, echt beeld enz!? Mijn vrouw maar knikken en lachen. Ineens krijg zie ik zo'n countdown op dat scherm en begint mijn GSM af te gaan met een raar nummer dat ook verschijnt op het tv scherm. Ik neem niet op en de teller loopt af op dat spel. Rare creepy beelden van horror gezichten op de tv en floep stroom uit in het hele huis. Bezweet wakker, wat een droom XD. (en gene gta :'( )

Dit weekend op zoek geweest naar een waterafstotende broek voor op Graspop aangezien een jeans geen goed idee lijkt met dit weer.
Blijkbaar hebben die fabrikanten nog niet beseft dat als je buikomtrek groter is dan die van een mannequin dat je daarom niet persé 1m95 bent. Allemaal gemakkelijk 20-30 cm te lang en als er nu 1 broek is die ik niet wil dat ze over de grond sleept is wel eentje die ik wil aan doen op een modderige ondergrond.

Tzal een short worden, mijn benen kan ik afdrogen.
Ze hebben ook niet door dat als je heupomtrek aan de kleinere kant is dat je niet per se korte stompjes hebt als benen.
Heupomtrek 29/30 in broeken en veel fabrikanten raken niet verder dan L 32 beenlengte (als ze al verschillende beenlengtes aanbieden).
Hetzelfde probleem als uw zitvlak nogal plat is. :unsure:

Ze hebben ook niet door dat als je heupomtrek aan de kleinere kant is dat je niet per se korte stompjes hebt als benen.
Heupomtrek 29/30 in broeken en veel fabrikanten raken niet verder dan L 32 beenlengte (als ze al verschillende beenlengtes aanbieden).
Hetzelfde probleem als uw zitvlak nogal plat is. :unsure:
idd, ik heb W33/L36. Enkel online te vinden, wacht echt irritant is. Want ik pas graag eens in de winkel als we een weekend weg zijn. Daardoor moet ik altijd bestellen en terugsturen.

De vrijdag ben ik dus de openinsmatch gaan kijken van het EK. Tijdens de rust sta ik even buiten en dan komt er ineens een manneke van 7 of 8 jaar bij mij staan. Nu goed, ik ben geen grote fan van kinderen, maar ik doe wel altijd beleefd. Ineens vraagt die: "Wat is jouw voornaam?". Ik zeg mijn voornaam. Daarna vraagt die: "En wat is jouw achternaam?". Ik zeg mijn achternaam en ineens komt daar nog een kleiner etterke van 5 à 6 jaar met een klein brilleke en die zegt ineens: "Dus jij bent 'mijn voornaam' het dikkerdje".

Ik wist niet wat ik moest zeggen tegen dat klein stukske crapuul. In mijn gedachten sloeg ik dat brilleke in twee, maar op kinderen slaan gaat mij niet bepaald populair maken, dus heb ik het kleine etterke maar genegeerd. Arrogant kutmenneke.

Op die leeftijd al fatshamen. Wat pakt die zelfs mij er uit. Ik heb gewoon een buik. Het is niet dat ze mij met een camera gaan volgen voor een of andere documentaire.

De vrijdag ben ik dus de openinsmatch gaan kijken van het EK. Tijdens de rust sta ik even buiten en dan komt er ineens een manneke van 7 of 8 jaar bij mij staan. Nu goed, ik ben geen grote fan van kinderen, maar ik doe wel altijd beleefd. Ineens vraagt die: "Wat is jouw voornaam?". Ik zeg mijn voornaam. Daarna vraagt die: "En wat is jouw achternaam?". Ik zeg mijn achternaam en ineens komt daar nog een kleiner etterke van 5 à 6 jaar met een klein brilleke en die zegt ineens: "Dus jij bent 'mijn voornaam' het dikkerdje".

Ik wist niet wat ik moest zeggen tegen dat klein stukske crapuul. In mijn gedachten sloeg ik dat brilleke in twee, maar op kinderen slaan gaat mij niet bepaald populair maken, dus heb ik het kleine etterke maar genegeerd. Arrogant kutmenneke.

Op die leeftijd al fatshamen. Wat pakt die zelfs mij er uit. Ik heb gewoon een buik. Het is niet dat ze mij met een camera gaan volgen voor een of andere documentaire.
Bwa over het laatst 2 mannekes van zo'n 11 à 12 jaar die het in hun hoofd haalden om mij uit het niets uit te maken voor hoerenzoon terwijl ik aan het joggen was in ne park. Er meteen achtergelopen met een grote tak en ene kunnen inhalen en afgeranseld met die tak. Als hun ouders er nie niet in slagen om op te voeden doe ik het in hun plaats. Het bleek ni te volstaan trouwens "ik ga mijn grote broer halen hoerenzoon" om vervolgens weg te lopen.

Laatst bewerkt:
Bwa over het laatst 2 mannekes van zo'n 11 à 12 jaar die het in hun hoofd haalden om mij uit het niks uit te maken voor hoerenzoon terwijl ik aan het joggen was in ne park. Er meteen achtergelopen met een grote tak en ene kunnen inhalen en afgeranseld met die tak. Als hun ouders nie er niet in slagen om op te voeden doe ik het in hun plaats. Het bleek ni te volstaan trouwens "ik ga mijn grote broer halen hoerenzoon" om vervolgens weg te lopen.
Wat? Ik ga echt niet op kinderen slaan he. Het is een kutmenneke, maar slaan doe ik niet. Ook niet op volwassenen trouwens.

Als dat kereltje al het lef heeft om zo'n dingen te zeggen tegen een random volwassenen, wat zal die dan niet allemaal uitsteken t.o.v. leeftijdsgenoten op de speelplaats.

Ik kan mij al goed inbeelden hoe de ouders eruit zien, zeker als dat gebeurde op de voetbal.

Aan het dromen dat ik de nieuwste GTA had gekregen van mijn vrouw desondanks nog geen release. (ja we gaan deze toer op haha)

Prachtige visuals, echt precies IRL. Ik zeg tegen mijn vrouw van ongelofelijk! Dit is precies scifi, echt beeld enz!? Mijn vrouw maar knikken en lachen. Ineens krijg zie ik zo'n countdown op dat scherm en begint mijn GSM af te gaan met een raar nummer dat ook verschijnt op het tv scherm. Ik neem niet op en de teller loopt af op dat spel. Rare creepy beelden van horror gezichten op de tv en floep stroom uit in het hele huis. Bezweet wakker, wat een droom XD. (en gene gta :'( )
maar wel een vrouw? :unsure: :laugh:

Al die idiote AI-gegenereerde beelden die op mijn FB-feed verschijnen. Nu eentje van Post Malone die geen ananas op zijn pizza krijgt en de hele boel afbreekt. En ook een tijdlang vliegtuigcrashes met Jezus Christus die wordt ondersteund door Japanse stewardessen in zeer uiteenlopende settings. De totale randomness vervult me met woede.

Al die idiote AI-gegenereerde beelden die op mijn FB-feed verschijnen. Nu eentje van Post Malone die geen ananas op zijn pizza krijgt en de hele boel afbreekt. En ook een tijdlang vliegtuigcrashes met Jezus Christus die wordt ondersteund door Japanse stewardessen in zeer uiteenlopende settings. De totale randomness vervult me met woede.
Idd, en misschien nog erger. Tegenwoordig staan er zo overal enorm idiote stellingen op social media, waarvan iedereen weet dat het niet klopt, in de hoop zo reactie uit te lokken. Dat is begonnen in de reclamekes voor smartphone games, waar het spel gespeeld wordt door de grootste sukkel die er niets van bakt en alle verkeerde keuzes maakt, en zet zich nu dus door naar andere platformen.

Terug
Bovenaan