Uiteraard niet elke dag, maar toch vaak zuh. Het is hier uiteraard geen ramp zoals Duitsland of Wallonië indertijd. Maar het is imo toch "klagen waardig".
Het is al een zeer lange periode (+/- 10 maand?) dat minstens 1 keer per maand de straten een paar dagen net niet blank staan, en er omleiding is omdat straten afgezet worden en gewoon niet doorrijdbaar zijn. (vorige maand de buurman zo slim geweest toch te proberen, en de motor was gewoon verzopen)
Daarnaast blijft iedereen zijne kelder onder lopen. Ik kan niet klagen, ik ben 1 a 2 keer per dag (afhankelijk van periode) een half uurke bezig met ne waterstofzuiger om 10 tot 45 liter uit mijne kelder te halen. De buren 100m verder, die net ne meter of 2 lager liggen, hebben tot op vandaag, non stop, dompelpompen draaien.
En dan is het best wel irritant dat mensen hier, in het ergernissen topic, hun terechte ergernis komen posten, en er dan volk vanuit hun andere situatie moeten komen zeggen "
moh aanstellerke, doe ne frak aan en ga buiten spelen met de dokter, ge zijt toch ni gemaakt van suiker zeker".
Euhm, dat sterkt net mijn punt / post, dus ik snap uw insteek niet goed. Zie hierboven.
Goed dat het bij jullie anders is. Wat is dan in godsnaam het nut om dan telkens iemand zijn ergernis, die dus niet overeenkomt met jullie situatie, te komen neersabelen?
Ik denk dat ik er tot nu toe nooit op heb gereageerd, noch dat ik hier zelf post over mijn "regen problemen", maar it's getting annoying guys.
Ik ben akkoord, en ik klaag er zelf niet echt veel over. Maar het blijft wel een redelijk terechte ergernis.
Gelijk het hier vandaag is, kunt ge inderdaad niks doen. (buiten zuigen in mijne kelder

)