Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik had een afspraak in het gemeentehuis omdat ze een fietssnelweg willen aanleggen, en dit me een stuk tuin zou kosten. Volgens de huidige plannen zou ik net geen 50 m² kwijt zijn achteraan de tuin.

Maar eigenlijk kon die afspraak gewoon een mail zijn. In de plaats daarvan had je de ambtenaar die er wel iets van wist, en de schepene die wat blabla kwam verkopen. Uiteindelijk hangt hoeveel ik exact verlies af van de landmeter die nog moet komen, en dan van het infiltratievermogen van de grond zelf (wat zal bepalen of er een gracht van 3 meter moet komen nog om te infiltreren), en na al dat weet ik pas iets concreet.

Tiktok, de #1 oorzaak van aambeien? :tongue:
En toen werd een nieuwe aandoening ontdekt: TikTokspeen.
Mjah.
IBS zorgt daar ook wel voor... 😢

Moet je mijn job doen, ik zie dat 8u per dag.

Ik ben jaloers 😝

Nuja, als ik telewerk zie ik wel grappige dingen dankzij m'n honden.
M'n vrouw is afgelopen vrijdag terug geopereerd geweest aan haar enkel (ijzerwerk eruit gehaald na 37-dubbele breuk vorig jaar), dus eens zij volledig hersteld is heb ik toch 1 knappe dame die op aanvraag wel eens sexy wil dansen voor mij...

Bpost nog maar eens, bestelling geleverd maar niks te vinden.
Vorige keer was het al ingescand voor de levering maar is het wel geleverd geweest.
Nu weet niemand waar het naar toe is, gvd twee kabeltjes voor intern in de pc kast.
Zonder kan ik mijn nieuwe build niet afwerken, maar dat zal Bpost een zorg zijn.
Kaffers.

Schoon land, just spijtig van de inwoners. Enorm hoog "wij trekken ons van niks iets aan, wij zijn beter als ullen en we hebben schijt aan het leven" gehalte.
0e7881da82b61d8831b3a739048165b3.jpg

Als ik een euro kreeg per regendruppel dat ik al heb gezien in m'n leven... kon een paar keer goed gaan eten.

Zonnetje mag terugkomeb

Als ik een euro kreeg per regendruppel dat ik al heb gezien in m'n leven... kon een paar keer goed gaan eten.

Zonnetje mag terugkomeb
Bij een gemiddelde regenbui van 10 millimeter over een gebied van 1 vierkante kilometer vallen er ruwweg 200 miljard regendruppels naar beneden. En da’s dan van 1 bui. Kan je al wel iets meer mee doen dan eens goed gaan eten. Nog niet echt stoefen in het brutoloon topic maar je komt dan wel in de buurt! :unsure:

Bij een gemiddelde regenbui van 10 millimeter over een gebied van 1 vierkante kilometer vallen er ruwweg 200 miljard regendruppels naar beneden. En da’s dan van 1 bui. Kan je al wel iets meer mee doen dan eens goed gaan eten. Nog niet echt stoefen in het brutoloon topic maar je komt dan wel in de buurt! :unsure:
Hij zegt wel “die hij heeft gezien”. Bij een regenbui kan hij ze nooit allemaal zien. En hoe ga je degene tellen die je wel hebt gezien? En hoe ga je bewijzen dat je ze hebt gezien?

Zelfs al bestond er hypothetisch een zot die zou betalen, het zou nog zo makkelijk niet zijn.

Ja ik lig daar wakker van. 🤪

Iets van adblocker ofzo staan?
Hier draait pilhole en dat zorgde ook voor problemen.
(Nog) geen adblocker genre pihole..

Op m'n gsm heb ik wel een private DNS (adguard), en daar werkt het zonder problemen. Ads spelen gewoon niet en de aflevering start direct.

Ik heb wel sinds kort aanpassingen aan m'n thuis etwerk gedaan, werk nu met TP-lonk Omada. (Een controller en mesh-systeem).
Maar ik heb daar alleszinds (nog) niets in geconfigureerd naar adblocking toe, maar het kan er wel iets mee te maken hebben denk ik.

Laatste dag van de blok, en ik draai helemaal door van die leerstof. Zo saaaaaaai. 🤯

En ik ga ervan uit dat ik alles best goed ken. Doe online een proefexamen. 17/40. Ben er quasi zeker van dat een hoop antwoorden die ze vroegen niet eens in de leerstof stond, dat was een half jaar geleden ook al zo.

F*cking rot lectoren.

Mijn rekeningen zijn plots niet meer zichtbaar in de ING app. En natuurlijk krijg je enkel zo’n mentaal gehandicapte chatbot aan de lijn, via telefoon is het ook gewoon een doolhof aan nummertjes indrukken om uiteindelijk naar de app verwezen te worden.

Hoe kan het dat dergelijke instanties er gewoon mee wegraken geen deftige dienstverlening te geven terwijl ze in weze uw volledig vermogen bezitten.

Mijn rekeningen zijn plots niet meer zichtbaar in de ING app. En natuurlijk krijg je enkel zo’n mentaal gehandicapte chatbot aan de lijn, via telefoon is het ook gewoon een doolhof aan nummertjes indrukken om uiteindelijk naar de app verwezen te worden.

Hoe kan het dat dergelijke instanties er gewoon mee wegraken geen deftige dienstverlening te geven terwijl ze in weze uw volledig vermogen bezitten.
Het is een vrije keuze om uw volledig vermogen daar te parkeren natuurlijk.

Terug
Bovenaan