Stinkbakkes
Well-known member
Ik zou per direct 1 ster op den google review geven pé6 euro betalen voor ne chimay bleu... en hem geserveerd krijgen in een Duvelglas![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou per direct 1 ster op den google review geven pé6 euro betalen voor ne chimay bleu... en hem geserveerd krijgen in een Duvelglas![]()
Frankrijk zeker6 euro betalen voor ne chimay bleu... en hem geserveerd krijgen in een Duvelglas![]()

Frankrijk zeker![]()
Ik zou per direct 1 ster op den google review geven pé
).

Frankrijk zeker![]()
Tiktok, de #1 oorzaak van aambeien?En ik ben dan zo koppig om te blijven zitten tot ik minstens 1 grappig filmpje gezien heb. Gisterenavond zo tot 00u30 op toilet gezeten![]()
![]()

Sterkte.Ik ben uitgeschoven op de trap en een 10-tal treden naar beneden gerezen.
Dat doet alvast geen deugd.
Vooral mijn hiel is erg pijnlijk en zware schaafwonden aan de arm. Ook een pijnlijke pols.Sterkte.
Maar tegelijk is dat ook een hilarisch zicht
Is 1 van de 4 horseman hé, vallenVooral mijn hiel is erg pijnlijk en zware schaafwonden aan de arm. Ook een pijnlijke pols.
Het valt nog mee. Ik mank nu toch een beetje maar over een dag of 2 zal dat wel terug in orde zijn.
Stel je voor dat je dit voor hebt als je 80 jaar bent?
Dan heb je toch breuken denk ik.

Tegenwoordig kan je alles automatisch laten overzetten, zolang je oude gsm nog werkt
Die mochten ze terug meepakken.6 euro betalen voor ne chimay bleu... en hem geserveerd krijgen in een Duvelglas![]()
Gewoon zien dat je itsme goed is, daarmee kun je normaalgezien je bankapps weer instellen. Zo heb ik het toch gedaan een half jaar geleden.itsme en bankapps bij mijn weten toch niet hoor. En logins moeten ook opnieuw allemaal herdaan worden.
Moet je mijn job doen, ik zie dat 8u per dag.Het enige wat ik wil zien zijn grappige dingen en knappe vrouwen die sexy dansen (yeah, sue me).
M'n TikTok algoritme was weer eens compleet om zeep.
Om een of andere reden migreert dat altijd richting filmpjes van motards die achterlijke dingen uitsteken, da filmen met hun helmcamera en dan kwaad zijn op de automobilisten rond hen, en hetzelfde met vrachtwagenchauffeurs. 1000x "not interested" aanklikken en alles ivm moto, truck, traffic,... aanklikken in de lijst van hashtags die ik niet wil zien helpt langs geen kanten, integendeel.
Het enige wat ik wil zien zijn grappige dingen en knappe vrouwen die sexy dansen (yeah, sue me).
Maar sinds een dikke week is 99,9% van m'n "for you" dus brol dat me niet interesseert.
Dus heb ik gisteren m'n "for you feed" gerefreshed.
Nu zijn 99,9% van de dingen die ik zie ofwel Indische of Moslim toestanden. En in het Indisch of Arabisch.
En ook hier weer, op not interested klikken doet niets.
Ipv ontspannen op toilet te zitten en naar grappige filmpjes te kijken zit ik me dus te enerveren en constant op "not interested" te klikken.
En ik ben dan zo koppig om te blijven zitten tot ik minstens 1 grappig filmpje gezien heb. Gisterenavond zo tot 00u30 op toilet gezeten![]()
![]()