Je ergernissen van vandaag - Deel 2

M'n TikTok algoritme was weer eens compleet om zeep.
Om een of andere reden migreert dat altijd richting filmpjes van motards die achterlijke dingen uitsteken, da filmen met hun helmcamera en dan kwaad zijn op de automobilisten rond hen, en hetzelfde met vrachtwagenchauffeurs. 1000x "not interested" aanklikken en alles ivm moto, truck, traffic,... aanklikken in de lijst van hashtags die ik niet wil zien helpt langs geen kanten, integendeel.

Het enige wat ik wil zien zijn grappige dingen en knappe vrouwen die sexy dansen (yeah, sue me ;) ).

Maar sinds een dikke week is 99,9% van m'n "for you" dus brol dat me niet interesseert.

Dus heb ik gisteren m'n "for you feed" gerefreshed.
Nu zijn 99,9% van de dingen die ik zie ofwel Indische of Moslim toestanden. En in het Indisch of Arabisch.

En ook hier weer, op not interested klikken doet niets.

Ipv ontspannen op toilet te zitten en naar grappige filmpjes te kijken zit ik me dus te enerveren en constant op "not interested" te klikken.
En ik ben dan zo koppig om te blijven zitten tot ik minstens 1 grappig filmpje gezien heb. Gisterenavond zo tot 00u30 op toilet gezeten :unsure: 😅

Sterkte.

Maar tegelijk is dat ook een hilarisch zicht
Vooral mijn hiel is erg pijnlijk en zware schaafwonden aan de arm. Ook een pijnlijke pols.
Het valt nog mee. Ik mank nu toch een beetje maar over een dag of 2 zal dat wel terug in orde zijn.

Stel je voor dat je dit voor hebt als je 80 jaar bent?
Dan heb je toch breuken denk ik.

Vooral mijn hiel is erg pijnlijk en zware schaafwonden aan de arm. Ook een pijnlijke pols.
Het valt nog mee. Ik mank nu toch een beetje maar over een dag of 2 zal dat wel terug in orde zijn.

Stel je voor dat je dit voor hebt als je 80 jaar bent?
Dan heb je toch breuken denk ik.
Is 1 van de 4 horseman hé, vallen :)
Samen in het rijtje met neurodegeneratieve, hart-vaatziektes en kanker.

Tijdens een wandeling op de mijnterril gevallen toen mijn voet per ongeluk zwenkte / bleef steken bij het afdalen. Zal wel een tijdje duren om te genezen, maar vond het eigenlijk erger hoe enkele voorbijgangers (niet) reageerden.

Ik was met mijn zus en twee teckels de wandeling aan het doen en kort voor wij aan het wandelen/afdalen zijn, komt er een koppel uit de tegengestelde richting aangewandeld. Ze waren ongeveer 20 meter voor ons toen ik viel. Omdat ik mijn voet toch duidelijk bezeerd had, duurde het toch een halve minuut ofzo vooraleer ik terug recht stond.

Ik lachtte een beetje met mijn eigen lompigheid en zei tegen men zus "allez, nu nog een dikke kilometer met een manke poot" en die wandelaars (waar ik nog vriendelijk gedag tegen zeg) kijken gewoon ongeïnteresseerd en wandelen verder zonder een woord te zeggen.

Allez, ik word 35 in september en ben nu niet schraal gebouwd, maar een beetje bezorgdheid tonen naar uw medemens die voor uw ogen een ongeluk heeft, kan er niet meer veer vanaf. :sop:

ik zou es een nieuwe gsm willen maar zie er tegenop om alles weer in te stellen van itsme, bankapp, andere apps...

#firstworldproblems

was de telefoon wat aan het opruimen en toen zag ik covidsafe apps en zo staan... dat gaf wel een indicator dat ik' m precies al effe had :lol:

De Vlaams Belang affiches die je 'tot leven' kunt laten komen als je de Vlaams Belang-app installeert. Nee dank u, de chinezen hebben al genoeg persoonlijke data van me.

M'n TikTok algoritme was weer eens compleet om zeep.
Om een of andere reden migreert dat altijd richting filmpjes van motards die achterlijke dingen uitsteken, da filmen met hun helmcamera en dan kwaad zijn op de automobilisten rond hen, en hetzelfde met vrachtwagenchauffeurs. 1000x "not interested" aanklikken en alles ivm moto, truck, traffic,... aanklikken in de lijst van hashtags die ik niet wil zien helpt langs geen kanten, integendeel.

Het enige wat ik wil zien zijn grappige dingen en knappe vrouwen die sexy dansen (yeah, sue me ;) ).

Maar sinds een dikke week is 99,9% van m'n "for you" dus brol dat me niet interesseert.

Dus heb ik gisteren m'n "for you feed" gerefreshed.
Nu zijn 99,9% van de dingen die ik zie ofwel Indische of Moslim toestanden. En in het Indisch of Arabisch.

En ook hier weer, op not interested klikken doet niets.

Ipv ontspannen op toilet te zitten en naar grappige filmpjes te kijken zit ik me dus te enerveren en constant op "not interested" te klikken.
En ik ben dan zo koppig om te blijven zitten tot ik minstens 1 grappig filmpje gezien heb. Gisterenavond zo tot 00u30 op toilet gezeten :unsure: 😅

En toen werd een nieuwe aandoening ontdekt: TikTokspeen.

Terug
Bovenaan