Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb op een forum waar ik moderator ben vorige week 5 IP addressen een "ban" opgelegd.Politie kan niet zomaar ip adressen gaan opvragen. Je hebt daar een opdracht van het parket voor nodig + de kans dat je met een ip adres iets bent is ook al nihil. Een beetje een oplichter gaat dat wel omzeilen en zit waarschijnlijk in 1 of ander callcenter met 40 van die mannen samen ergens in Afrika.
Een IP adres opzich is niks he..Toch jammer hoe men daar bij de politie totaal geen werk in steekt. Nochtans lijkt een lijst IP adressen opvragen bij Facebook mij geen groot probleem. Iemand die een vager moraal kompas heeft zou bijna een dommerik zijn om het niet te proberen. Er wordt toch niks aan gedaan.
Misschien moeten ze in een SUV hun nek minder kantelen om naar hun tablet te kijken?Awel, dan moesten de kindjes met weinig plaats krampachtig in de auto zitten. Waardoor ze chronische rugproblemen kregen. Waardoor die nu als volwassenen allemaal SUVs moeten kopen.
Hoe zou dat nu ooit zijn schuld zijn dat jij tegen zijn verlichting rijdt?achteruit gereden tegen een zelf aangebrachte verlichting van iemand.
situatie: een doodlopende weg , en opt eind daarvan is een restaurant.
Die restaurant houder heeft om de 5 meter aan de rechterkant van die doodlopende weg, verlichtingspaaltjes gezet. Om de weg naar zijn restaurant duidelijker aan te geven (rechterkant van de weg staan geen huizen, enkel linkerkant).
Bij het achteruit rijden dus er tegen gereden. Het paaltje zelf is weinig tot niets aan, maat het bescherm plastiek van mijn achterlicht is voor een kwart gebroken. (wellicht afgekeurd hierdoor in autokeuring later?)
Garagist zegt 80 euro ongeveer, voor het beschermplastiek van een caddy. klopt dit?
Vraag is nu: moet IK dat wel betalen? Want mij lijkt het toch straf dat iedereen zomaar paaltjes mag zetten op openbaar grondgebied...
Mij lijkt het toch dat hij verantwoordelijk is hiervoor (de plaatser) ?
Misschien dat ik dan eens een paaltje kom plaatsen rechtover jouw oprit.Hoe zou dat nu ooit zijn schuld zijn dat jij tegen zijn verlichting rijdt?
) : de paaltjes staan langs de openbare weg, in de berm, door hem zelf aangebracht. Niet op privé terrein.Are you real?achteruit gereden tegen een zelf aangebrachte verlichting van iemand.
situatie: een doodlopende weg , en opt eind daarvan is een restaurant.
Die restaurant houder heeft om de 5 meter aan de rechterkant van die doodlopende weg, verlichtingspaaltjes gezet. Om de weg naar zijn restaurant duidelijker aan te geven (rechterkant van de weg staan geen huizen, enkel linkerkant).
Bij het achteruit rijden dus er tegen gereden. Het paaltje zelf is weinig tot niets aan, maat het bescherm plastiek van mijn achterlicht is voor een kwart gebroken. (wellicht afgekeurd hierdoor in autokeuring later?)
Garagist zegt 80 euro ongeveer, voor het beschermplastiek van een caddy. klopt dit?
Vraag is nu: moet IK dat wel betalen? Want mij lijkt het toch straf dat iedereen zomaar paaltjes mag zetten op openbaar grondgebied...
Mij lijkt het toch dat hij verantwoordelijk is hiervoor (de plaatser) ?
Probeer jij nu iemand te beledigen met 'je hebt wellicht geen oprit?'Misschien dat ik dan eens een paaltje kom plaatsen rechtover jouw oprit.
Achja nee, je hebt wellicht geen oprit.
Je mag toch zomaar niet beginnen dingen zetten zeker langs openbare weg.
als die geen vergunning daarvoor heeft, ben ik 99% zeker dat hij daarvoor aansprakelijk is.
Het is aan zijn restaurant, langs de weg, niet rechtover jouw oprit.Misschien dat ik dan eens een paaltje kom plaatsen rechtover jouw oprit.
als die geen vergunning daarvoor heeft, ben ik 99% zeker dat hij daarvoor aansprakelijk is.

Als jij dat al beledigen vind.Probeer jij nu iemand te beledigen met 'je hebt wellicht geen oprit?'
Probeer jij nu iemand te beledigen met 'je hebt wellicht geen oprit?'
Dat heb je weer foutief gelezen.Het is aan zijn restaurant, langs de weg, niet rechtover jouw oprit.
Dat het niet mag om zomaar dingen te zetten langsheen de openbare weg kan wel zijn, maar dan nog kan je hem daar niet verantwoordelijk voor stellen als je er tegen rijdt. Als daar nu een wagen staat, verkeerd geparkeerd en jij rijdt daar tegen ben je nog altijd in foute, zelfs al staat die geparkeerd waar hij niet mag staan.Misschien dat ik dan eens een paaltje kom plaatsen rechtover jouw oprit.
Nogmaals, ter verduidelijking,(want de Trump Bashers zitten al meteen in hun harnas klaar) : de paaltjes staan langs de openbare weg, in de berm, door hem zelf aangebracht. Niet op privé terrein.
Dat zou ik durven betwijfelen.Dat het niet mag om zomaar dingen te zetten langsheen de openbare weg kan wel zijn, maar dan nog kan je hem daar niet verantwoordelijk voor stellen als je er tegen rijdt. Als daar nu een wagen staat, verkeerd geparkeerd en jij rijdt daar tegen ben je nog altijd in foute, zelfs al staat die geparkeerd waar hij niet mag staan.

En ik maar denken dat mensen foto's nemen van hun wagens voor the gram. Subtiel opritjes showen.Dit is BG.
Ik heb er 4.
En ik maar denken dat mensen foto's nemen van hun wagens voor the gram. Subtiel opritjes showen.
Ik zeg toch ook langs de weg? Jij begint belachelijk te doen door een niet-relevante oprit erbij te betrekken.Dat heb je weer foutief gelezen.
Ik heb nu al een 2e maal gezegd: dat ze staan OP WEG NAAR zijn restaurant. Maar niet op zijn domein.
Ja zo ver was ik ook wel hoor... Dat als ze op zijn eigen terrein stonden, dat ik dan geen poot had om op te staan. jeezes.
What's in a name..Ik zeg toch ook langs de weg? Jij begint belachelijk te doen door een niet-relevante oprit erbij te betrekken.
Misschien eens stoppen met in je eigen wereldje vol verzonnen regels te leven?