Sloan
Banned
Wat is dan de uitleg?Weekendje met vrienden naar Tirana (Albanië) geweest. Ons heel goed geamuseerd maar het nachtleven was een domper. Als toerist laten ze je nergens binnen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is dan de uitleg?Weekendje met vrienden naar Tirana (Albanië) geweest. Ons heel goed geamuseerd maar het nachtleven was een domper. Als toerist laten ze je nergens binnen![]()
geen vrouwen bij.. wrs 10 dronken gasten...Wat is dan de uitleg?
Ja er is onenigheid, maar zou wel respectvol zijn mocht hij volgende match gewoon mogen spelen... Hij heeft zijn match toch uitgezeten, of niet dan ?De mail was zaterdagmiddag verstuurd e, niet vandaag.
Dat wachten in die rij is voor haar wel een proportioneel groter aandeel van haar resterende leven...Wat kan er nu zo dringend zijn voor die bejaarden om om 21u zo opdringerig te zijn.![]()
Wat ge doet is wat random vrouwen aanspreken op straat in de uitgaansbuurt en vragen of ze je willen vergezellen naar de club. Je zegt één consumptie te betalen. Never failed me.Weekendje met vrienden naar Tirana (Albanië) geweest. Ons heel goed geamuseerd maar het nachtleven was een domper. Als toerist laten ze je nergens binnen![]()

"Do you have a reservation?"Wat is dan de uitleg?
Totaal niet dronken en irritant zoals een typische Brits tourist.geen vrouwen bij.. wrs 10 dronken gasten...
maar zelfs dan in Oost-Europa nooit problemen gehad.
Ook in Albanie geweest, maar dan niet het nachtleven gedaan.
Heb je ook al de X-com files mod gespeeld voor de originele?Ik ben een grote X-Com fan.
Toen ik klein was was UFO Enemy Unknown één van de eerste spelen die ik bewust ervaren heb.
Sindsdien ook haast elke mogelijke variant en afstammeling gespeeld.
Na een spirituele spinoff Xenononauts in 2014 was ik in mijn nopjes toen Xenonauts 2 op Steam verscheen.
Vorige week gekocht, gespeeld, genoten - toen plots - 'YOU HAVE REACHED THE END OF THE CAMPAIGN CONTENT IN EARLY ACCESS'
Heb ik dat spel nu zonder te beseffen in early access gekocht en kan het dus (nog) niet uitspelen.![]()

Enige nuance:Esprit failliet... Ik winkelde daar wel graag...
Jammer dat er steeds minder fysieke winkels zijn. Voor kledij vind ik het nog altijd het fijnst om gewoon iets te kunnen passen.
'De vijftien retailwinkels sluiten, de winkels met zelfstandige uitbaters kunnen wel nog verdergaan'
Klopt, maar dat gaat dus tot eind 2024 duren als ik het goed lees? Wel met minder hinder precies.De werken aan de brug in ranst, daar verlies je nu nog meer tijd als anders.
Ma bon, die mensen moeten hun werk ook kunnen doen natuurlijk
- Richting Hasselt/Eindhoven passeert het verkeer van woensdag 3 tot maandag 15 april over twee rijstroken. Vanaf maandagochtend 15 april t.e.m. zondagochtend 5 mei passeert het verkeer over drie rijstroken.
- Richting Antwerpen passeert het verkeer van woensdag 3 tot zaterdag 20 april over twee rijstroken. Vanaf zaterdagochtend 20 april t.e.m. maandagochtend 6 mei passeert het verkeer over drie rijstroken. De busbaan wordt eveneens afgesloten.
Bij mijn zus staan er zo 4 apparaatjes in de tuin, wegens ineens een overvloed aan muizen.2 huizen verder hadden de gepensioneerde ook zo'n toestel.
Ik dacht dat ik zot aan het worden was.
Tot ik mijn vrouw er op attent maakte, sinds dat moment hoorde ze het ook regelmatig (en daar was ze me heel dankbaar voor).
Op een dag ging dat af en ik vloek tegen mijn vrouw "godverdoeme wa is da nu", en men buren reageren "ah gelle hoort da ook?"
Soit me zen 2'en effe bij de gepensioneerde gaan horen, effectief een mollen ding en hun gehoor was al versleten, ze hoorde het niet
Mijn goesting om dingen te verkopen is tegenwoordig op een laag pitje door dat soort dingen. Ge moet het al voor heel laag zetten of er een tijd mee leuren alvorens er vanaf te gerakenIets verpatsen op het internet.
We verkopen een maxicosi autostoel in nieuwstaat. Met isofix. Vragen 150 euro.
Reactie: ik kan er aangeraken voor minder dan 100 euro.
Onze tegenreactie: dan moet je die kopen.
En nu zijn ze boos omdat we hun bluf gecalled hebben.