Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik heb jaren geleden ne zwart wit laser printer gekocht. Nooit problemen mee gehad.
Voor de paar zaken die in kleur of op foto papier geprint moeten hebben ga ik wel effe tot in den Hema of Kruidvat.

Nee, alles steekt in mijn broek of mijn tas gelukkig
Ik heb zo'n online formulier ingevuld, hopelijk vinden ze hem in een van de Brusselse stations. Want je moet hem gaan halen in het station waar ze die vinden. En het was een primark jas, kost mij meer om die te gaan halen in Bergen (eindstation van die trein) dan de jas zelf.

De afvalcontainer is vanmorgen in de vuilkar gevallen, dus weg, niet erg, dat gebeurt. Daarna mail gekregen dat ik automatisch een andere krijg, ... over 2 weken. :laugh:
Ondertussen dus maar een afgelegen plek in de natuur zoeken om de kleine zijn luiers te sluikstorten. :unsure:

Nee, alles steekt in mijn broek of mijn tas gelukkig
Ik heb zo'n online formulier ingevuld, hopelijk vinden ze hem in een van de Brusselse stations. Want je moet hem gaan halen in het station waar ze die vinden. En het was een primark jas, kost mij meer om die te gaan halen in Bergen (eindstation van die trein) dan de jas zelf.
Voor 5€ sturen ze het ook op naar een station naar keuze.

Ik weet het, de boog kan niet altijd gespannen staan, en we kunnen het niet altijd hebben over oorlogen en rampspoed. Maar een kat die niet uit een boom wil komen? Met als bonus:
Gisteren vertelde Frederik Thoelen van het Natuurhulpcentrum nog bij Radio 2 Limburg dat er geen reden was tot paniek. Katten kunnen verschillende dagen zonder eten. "Als het hongergevoel groter wordt dan het angstgevoel, komt ze zelf wel weer uit de boom", zei Thoelen
Ah ok dus eigenlijk was het werkelijk een non-event.

Ik weet het, de boog kan niet altijd gespannen staan, en we kunnen het niet altijd hebben over oorlogen en rampspoed. Maar een kat die niet uit een boom wil komen? Met als bonus:

Ah ok dus eigenlijk was het werkelijk een non-event.
De komkommertijd is er vroeg dit jaar :unsure:. Ik dacht eerst dat het bij regionaal nieuws apart stond. Maar staat gewoon mee op de hoofdpagina van VRT NWS.

Mensen die met u op reis willen...ok.

Maar het mag dan eigenlijk totaal geen geld kosten...
Stellen een max bedrag in. Ja dan blijft er niets meer over. Tenzij in een afgelegen krot gaan zitten, waarbij je bij de reviews leest: "vaak koud water."

Mijn ouders die komen “babysitten” op onze zoon.
Heel de tijd luid met elkaar babbelen en mij vragen stellen terwijl ik duidelijk in een vergadering zit. “Mag de radio niet aan?” Het kind ligt intussen braaf in zijn park. Nu realiseren ze zich ineens dat ze cash geld nodig hebben en moeten ze naar het centrum (ongeveer 1u heen en terug). Onze zoon moet wel rond 11u zijn patatjes eten maar daar houden ze dan geen rekening mee. Deze middag komt er ook een vriendin van hun op bezoek. En intussen proberen mijn vriend en ik te werken.

Blij dat het de laatste keer is en onze zoon vanaf april ook op vrijdag naar de creche gaat.

Mijn schoonouders zijn ook zo. Je werkt van thuis (gelukkig zeer sporadisch eens) en ze komen toe om 13u want ze moeten de kinderen om 15u van school gaan afhalen: "ja we zijn wat vroeg, maar beter te vroeg als te laat. We komen hier wat wachten. Maar ge moet op ons niet letten, doe maar rustig voort alsof wij er niet zijn. Zeg hoe is het hier intussen? Goed? En de kinderen? Weet ge het al van Janine van de beenhouwer haar gebuur? Erg he? Dat is toch wel niet om mee te lachen."
Euh laat ge mij even verder werken?
"Ja ze. Ons hoort ge niet. Zeg die betogingen van die boeren, dat is toch ook wat he?"
En dat dus heel de tijd, terwijl ge u probeert te concentreren op uw werk. En bepaalde zaken zijn nu wel dingen waar ik mijn gedacht moet bijhouden, als ze dan zitten tetteren zou ge ze toch wel de keel kunnen dichtknijpen.
En dan hoor ik van mijn vrouw dat ze haar gevraagd hebben: Mefke was nogal kort vandaag, scheelde er iets?

Mijn schoonouders zijn ook zo. Je werkt van thuis (gelukkig zeer sporadisch eens) en ze komen toe om 13u want ze moeten de kinderen om 15u van school gaan afhalen: "ja we zijn wat vroeg, maar beter te vroeg als te laat. We komen hier wat wachten. Maar ge moet op ons niet letten, doe maar rustig voort alsof wij er niet zijn. Zeg hoe is het hier intussen? Goed? En de kinderen? Weet ge het al van Janine van de beenhouwer haar gebuur? Erg he? Dat is toch wel niet om mee te lachen."
Euh laat ge mij even verder werken?
"Ja ze. Ons hoort ge niet. Zeg die betogingen van die boeren, dat is toch ook wat he?"
En dat dus heel de tijd, terwijl ge u probeert te concentreren op uw werk. En bepaalde zaken zijn nu wel dingen waar ik mijn gedacht moet bijhouden, als ze dan zitten tetteren zou ge ze toch wel de keel kunnen dichtknijpen.
En dan hoor ik van mijn vrouw dat ze haar gevraagd hebben: Mefke was nogal kort vandaag, scheelde er iets?
Vergadering van 11-12u: 6x lastig gevallen waarbij ik 4x moest gaan helpen en dus een deel van de vergadering gemist heb. Allemaal heel normaal blijkbaar. Het begint langzaam te koken hier.

Terug
Bovenaan