Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Waarom zou hij daarvoor moeten stoppen? Om sorry te zeggen dat hij op de hoofdweg reed en daardoor verwachtte dat je voorrang ging verlenen? :unsure:
En zowiezo is het altijd sketchy om al op te rijden als er een aantal pinkende voertuigen aankomen maar nog niet afgeslagen zijn. Ze kunnen nog steeds van gedacht veranderen en rechtdoor rijden.

En zowiezo is het altijd sketchy om al op te rijden als er een aantal pinkende voertuigen aankomen maar nog niet afgeslagen zijn. Ze kunnen nog steeds van gedacht veranderen en rechtdoor rijden.
Dat + dat je de snelheid van het verkeer achter het afslaande voertuig fout kan inschatten, of in dit geval iemand over het hoofd zien die een legaal inhaalmanoeuvre uitvoert.
Ik begrijp dat hij geschrokken is, maar het op de "idioot" in de bestelwagen steken is toch scheef in dit geval.

Alleen thuis, film opgezet, glas rum ingeschonken, maar dan..

wat.een.tristesse

Niks te knabbelen in huis en geen auto thuis 😭
Geen chips, nootjes, party snacks.
Geen kaasjes, salami, koekjes

Ik wist dat ik iets vergeten was 🙁

wat.een.tristesse

Geen nachtwinkel / tankstation in de buurt?

wat.een.tristesse

Bitterballen ? lange Hamburger (muahahha)?
Melk en puddingpoeder? Frisco/ijs ?

Geen nachtwinkel / tankstation in de buurt?
Dichtsbijzijnde night shop 3,5km
Tankstation zonder shop natuurlijk, my luck

Bitterballen ? lange Hamburger (muahahha)?
Melk en puddingpoeder? Frisco/ijs ?
Haha, nope niks nada noppes
Calemaresringen in de diepvriezer

Wel nog een chocolade en suiker wafel in de kast 😍
Koeken, snoep zijn meteen op als we het meebrengen, erg eigenlijk

Note to self: Men "verborgen" nog eens aanvullen 😄

Gisteren naar The Park VR in Gent geweest, ben er nog "zat" van, echt misselijkmakend die VR. Begon al bij het eerste introductie stuk waar je over een wiebelend plankje moet gaan dat dan zogezegd op grote hoogte in VR is, is echt een vies zicht/kennismaking want vervolgens moet je af dat plankje stappen en val je naar beneden.
Dan een filmpje met tekst uitleg over het spel dat je gaat doen, waarvoor je een cursus snellezen moet gevolgd hebben. Dan het echt spel zelf, we hebben die NanoClash gedaan, was het enige voor zoveel personen. Schietspel met 2 groepen in 2 arena's Totaal geen introductie of controle of je die headset goed aan hebt, er kan toch perfect een tutorial op u bril komen? Werkte mijn geweer deftig? geen idee, je wordt direct in het chaotisch spel gesmeten. Een poepsimpele target range om alles te testen had niet misstaan, maar dan had je misschien gemerkt hoe slecht het eigenlijk werkt. Met het start geweer moest ik mensen minstens 5x raken voor ze dood zijn, zij 1 keer op u en dood natuurlijk. Bepaald moment zie ik een vijand staan die naar ergens anders aan het schieten is en mij niet ziet, ben daar echt 10sec op aan het schieten (en raken denk ik want crosshair werd rood) wil maar niet sterven, komt er een teammate van mij, vuurt 1 keer en jawel, zijn kill natuurlijk. Je ziet een hoofd, schiet raak, tegenstander wandelt gewoon verder. Je kon op bepaalde punten betere wapens krijgen, zelfde probleem, ik sta daar te sukkelen om dat te nemen, teammate komt en heeft dat direct mee. Direct kunnen respawnen, 0 persoonlijke gevolgen om als rambo te spelen maar je kan wel u team laten verliezen. Er waren upgrades, 1 ervan: wallhack, wat zie je: je kunt enkel muren van de tegenstander zien door u muren ... ja want dat is wat een wallhack is. Minimum effort gedaan om de VR content deftig te maken.
Die arena's zitten ook nog constant rond te draaien, om zeker te zijn dat ge misselijk buiten gaat. Arena's die trouwens veel te klein waren voor het aantal spelers. (en volgens hun site kan je met nog meer dit spel spelen ...)

Weer gedoe met een loslopende hond toen ik mijn auto wou parkeren. Hond komt keihard naar mij toegelopen dus ik weer auto in en roep naar eigenaar dat ie zijn hond bij zich moet houden. “Hij bijt niet hoor”. Mofo, dat is het punt niet. Ik ken uw hond niet en als ie naar iedere wildvreemde toeloopt houdt ge hem aan de leiband, punt.

Laatst bewerkt:
Gisteren naar The Park VR in Gent geweest, ben er nog "zat" van, echt misselijkmakend die VR. Begon al bij het eerste introductie stuk waar je over een wiebelend plankje moet gaan dat dan zogezegd op grote hoogte in VR is, is echt een vies zicht/kennismaking want vervolgens moet je af dat plankje stappen en val je naar beneden.
Dan een filmpje met tekst uitleg over het spel dat je gaat doen, waarvoor je een cursus snellezen moet gevolgd hebben. Dan het echt spel zelf, we hebben die NanoClash gedaan, was het enige voor zoveel personen. Schietspel met 2 groepen in 2 arena's Totaal geen introductie of controle of je die headset goed aan hebt, er kan toch perfect een tutorial op u bril komen? Werkte mijn geweer deftig? geen idee, je wordt direct in het chaotisch spel gesmeten. Een poepsimpele target range om alles te testen had niet misstaan, maar dan had je misschien gemerkt hoe slecht het eigenlijk werkt. Met het start geweer moest ik mensen minstens 5x raken voor ze dood zijn, zij 1 keer op u en dood natuurlijk. Bepaald moment zie ik een vijand staan die naar ergens anders aan het schieten is en mij niet ziet, ben daar echt 10sec op aan het schieten (en raken denk ik want crosshair werd rood) wil maar niet sterven, komt er een teammate van mij, vuurt 1 keer en jawel, zijn kill natuurlijk. Je ziet een hoofd, schiet raak, tegenstander wandelt gewoon verder. Je kon op bepaalde punten betere wapens krijgen, zelfde probleem, ik sta daar te sukkelen om dat te nemen, teammate komt en heeft dat direct mee. Direct kunnen respawnen, 0 persoonlijke gevolgen om als rambo te spelen maar je kan wel u team laten verliezen. Er waren upgrades, 1 ervan: wallhack, wat zie je: je kunt enkel muren van de tegenstander zien door u muren ... ja want dat is wat een wallhack is. Minimum effort gedaan om de VR content deftig te maken.
Die arena's zitten ook nog constant rond te draaien, om zeker te zijn dat ge misselijk buiten gaat. Arena's die trouwens veel te klein waren voor het aantal spelers. (en volgens hun site kan je met nog meer dit spel spelen ...)
Wij zijn één keer naar The Park VR in Leuven geweest. Gelijkaardige ervaring eigenlijk. Mijn grootste ergernis was de kwaliteit van de hardware, die toch echt ondermaats is. Hele lage resolutie van die brillen, korrelig beeld,... Ik denk dat ik dezelfde kwaliteit heb als ik van mijn smartphone een 3D bril maak... Daardoor kwam ik ook nooit in het spel. (Ook het spel zelf stelde niet veel voor)
Ook ooit bij Raven geweest in Zaventem, daar was de hardware echt wel dik ok (en de belevenis daardoor ook).

Wij zijn één keer naar The Park VR in Leuven geweest. Gelijkaardige ervaring eigenlijk. Mijn grootste ergernis was de kwaliteit van de hardware, die toch echt ondermaats is. Hele lage resolutie van die brillen, korrelig beeld,... Ik denk dat ik dezelfde kwaliteit heb als ik van mijn smartphone een 3D bril maak... Daardoor kwam ik ook nooit in het spel. (Ook het spel zelf stelde niet veel voor)
Ook ooit bij Raven geweest in Zaventem, daar was de hardware echt wel dik ok (en de belevenis daardoor ook).
Ik toch al een keer of 5 naar The Park in Gent geweest en toch altijd wel geamuseerd. Die spelen met HTC Vive Pro’s dus smartphone kwaliteit lijkt me echt wel sterk.

Ik ben er ook al geweest in Gent. Het valt toch mee idd? oke, het zijn niet de meest nieuwe/beste, maar ze zijn meer dan prima. Ook geen last gehad van haperingen enzo.

Dat is gewoon een klassieker.. en eigenlijk moet je er niet afvallen he, als jij het genoeg vindt, mag je uw bril afzetten.

Kwaliteit leek me ook wel goed eigenlijk, die bril moest voor mij wel op zijn hoogst staan anders was onderaan een deel wazig. Het spel zelf vooral was mijn grootste ergernis. De groepen die na ons kwamen speelden andere spellen en die leken me veel rustiger en leuker. Fun factor hangt bij zo'n dingen ook wel veel af van de mensen waar je mee gaat maar het was als teambuilding dus je kiest uw collega's niet :p.

Kinepolis met hun marathons. Wie heeft er nu zin om alle Star Wars-films na elkaar te zien? Dat zijn 9 films.
Moesten ze nu elke maand een film doen zou ik er gerust wel enkele gaan bekijken. Hetzelfde met Harry Potter en The Lord of the Rings.
Big fan, maar niet om alles na elkaar te zien. Ik kan al bij één film met moeite mijn focus bewaren, laat staan dat ik 9-10 uur in zo'n Kinepolis stoel wil zitten.

Zonde.

Mensen die naar het schooltoneel komen met een baby (een baby-baby, nog in de maxi-cosi). Mocht je daar alleen zitten, ik wil nog aannemen dat je geen sitter vond, maar als je daar met vijf zit en die baby bleit, dan kan iemand er toch mee naar buiten gaan?

Mensen die naar het schooltoneel komen met een baby (een baby-baby, nog in de maxi-cosi). Mocht je daar alleen zitten, ik wil nog aannemen dat je geen sitter vond, maar als je daar met vijf zit en die baby bleit, dan kan iemand er toch mee naar buiten gaan?
Ze willen allemaal hun kind/zusje/neefje/watdanook zien optreden?
Een huilende baby in een school lijkt me nu het minste eigenlijk. 't Is geen dure opera he, 't is door en voor kinderen.

Uitstekend mals en sappig varkenshaasje klaargemaakt. 1200g, helft opgegeten en rest voor morgen. Dachten we. Drie seconden niet naar de tafel gekeken en dan ipv een varkenshaasje, een likkebaardende wolfhond zien zitten. :angry:
Die tafel is 85cm hoog en dat vlees stond perfect in het midden, ik kon er met moeite aan, dat beest is veel te groot.

Terug
Bovenaan