Graag gedaan.Mijn nieuwe ergernis is dat elke keer ik hier begin over die ontslagen iemand vindt dat ze mij de situatie moeten uitleggen. Ik ben er mij bewust van, toch bedankt!
Nogal gek eh, zo reacties krijgen op je post als je op een forum post.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan.Mijn nieuwe ergernis is dat elke keer ik hier begin over die ontslagen iemand vindt dat ze mij de situatie moeten uitleggen. Ik ben er mij bewust van, toch bedankt!
Misschien geen vragen beantwoorden die niet gesteld worden.Graag gedaan.
Misschien niet telkens opnieuw over hetzelfde beginnen als je geen reacties wilt krijgen.
Ik pik er gewoon op in, als je er niet tegen kan dat iemand reageert moet je niet op een forum posten.Misschien geen vragen beantwoorden die niet gesteld worden.
Waar kan ik er niet tegen? Ik deel gewoon mijn nieuwe ergernis? Als je daar niet tegen kan reageer dan gewoon nietIk pik er gewoon op in, als je er niet tegen kan dat iemand reageert moet je niet op een forum posten.

Ik was dit compleet vergeten.De nieuwe Mastercard/Visa debit kaarten die de banken nu uitdelen i.p.v. Maestro werken normaalgezien ook in dat geval.
Het is dan toch gelukt. Bedankt!Als zijn vrouw zwanger zou raken durf ik wedden dat ze de bevalling nog gaan livestreamen ook.En is het zoals een begrafenis? Mogen we blijven kijken tot ze hem erin steken?

#ShitpostAls zijn vrouw zwanger zou raken durf ik wedden dat ze de bevalling nog gaan livestreamen ook.
En als bonus op VTM GO+ beelden van de verwekking negen maand eerder.![]()
Héla, handjes omhoog eh
Is dat niet om apps mee te kopen?Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Western UnionEen vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Heb een appel gift card gekocht maar dat werkt niet in US. Iemand een idee hoe ik hem kan helpen tot maandag of iemand die zo een US kaart heeft. Blijkbaar kan je dat bedrag overzetten en kan je er gewoon mee betalen
Wie heeft voorgesteld om de gift card te kiezen? Gift cards zijn hét middel bij uitstek dat scammers gebruiken om mensen op te lichten.Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Mijn best buddy, een foto van mijn frigo:Een vriend van mij woont in Canada voor dit weekend heeft hij niks meer om te eten.
Hier staat die op hbo max.5 streaming diensten en nergens Dune 1 beschikbaar.
Tijd dat ik die dingen opzeg en alles op de oude manier ga kijken.
Via AppleTV kan je hem wel huren.5 streaming diensten en nergens Dune 1 beschikbaar.
Tijd dat ik die dingen opzeg en alles op de oude manier ga kijken.
Met zo'n gift card kan je enkel producten en diensten aanschaffen bij Apple.Is dat niet om apps mee te kopen?
Denk dat PayPal het handigste is