We zijn met (amper) 5 eigenaars. 1 iemand doet af en toe moeilijk maar als 4 op 5 een 'OK' geeft (waaronder ikzelf) dan gaat het gewoon door. Die ene eigenaar kan dan op haar kin kloppen.Dan kan het dus toch anders, dan hoe dit hier wordt aangepakt.
Nu ja, we weten hier allemaal dat uit de portefeuille van VME niet teveel geld mag uitgegeven worden en al zeker niet zonder akkoord van alle partijen.
Nu ik heb het gemeld aan iedereen, mijn taak zit erop.
Als hierdoor men kandidaat huurders verliest, mijn interesseert het NIET.
Puur sarcasme dat men al op voorhand te weten komt hoe de zaken hier draaien en dat de bel nog niet eens werkt.
Ik weet niet hoe groot de blok bij jullie is? Hoe groter de blok hoe moeilijker het is er iets door te krijgen hé.
Ik kan begrijpen dat een paar eigenaars moeilijk doen en het daarom niet vervangen wordt.Dan kan het dus toch anders, dan hoe dit hier wordt aangepakt.
Maar als de syndicus zegt: Dit kan wachten tot de volgende algemene vergadering dan is het gewoon de syndicus die moeilijk doet.
Stel dat morgen bijvoorbeeld 'plots' uwe gemeenschappelijke beerput verstopt is en de stront stroomt richting de buren (fictief voorbeeld natuurlijk maar ik maak gewoon een statement). Gaat de syndicus dan ook zeggen: Sorry ik kan NIETS doen. De volgende vergadering is pas in mei!
Je zal de politie dan al snel aan zijn of haar deur zien staan hoor nadat jij zijn of haar addres hebt doorgegeven.

Een Syndicus kan gewoon een extra vergadering bijeenroepen hé. En tegenwoordig kan zoiets via whatsapp, email, telefoon .. dat hoeft niet altijd fysiek te zijn.
Laatst bewerkt:
.