Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Ik dien een paar weken geleden klacht in bij de politie omdat er zo'n Pools bouwbedrijf hier altijd de laadplaatsen inpalmde met hun niet-elektrische bestelwagens.

Nu mailt de wijkagent dat bedrijf met mijn klacht en mij in CC... Snitches get stitches :unsure:
Hoe lomp zeg.
Ongeloofelijk lomp en volgens mij iets waarop je zeker mag reageren.

Ah doet me denken dat ik ook nog een pv moeten laten opmaken over een agent die mijn SSD heeft gepikt.

/context
Er werd ons 6u beeldmateriaal gevraagd van een camera ivm een onderzoek/PV
Was bijna 2TB groot.
Ik voorzie een draagbare ssd van 3TB (geen goedkoop ding) en laat weten dat ze het kunnen komen ophalen.
Dit is 2 maand geleden en ik heb er ondertussen 2 keer achter gevraagd.
/context

Er zit misschien een insect in.

Of een vastgekoekte oorprop.
Had gisteren als ik thuis kwam van het werk met de fiets al wat last maar niet zoals nu.

En had oordoppen in aangezien ik met een speed pedelec rij, maar wel nog geluid door kan.

Toch maar afspraak gemaakt bij de dokter donderdag, maar hopelijk tegen dan al beter.

Ik dien een paar weken geleden klacht in bij de politie omdat er zo'n Pools bouwbedrijf hier altijd de laadplaatsen inpalmde met hun niet-elektrische bestelwagens.

Nu mailt de wijkagent dat bedrijf met mijn klacht en mij in CC... Snitches get stitches :unsure:
Hoe lomp zeg.
Ik ben zo een 25 jaar geleden terecht gekomen op de servicedesk van nu 1 van de grootste brokers die ons land groot is. Om 1 of andere vage reden hadden ze mij opgezadeld met de opdracht op zoek te gaan naar een e-mailprogramma dat mails in bulk kon sturen om een dan communicatie uit te sturen naar de klanten. Ik weet niet waarom maar wij dus alle freeware software aant afschuimen. Uiteindelijk iets gevonden. Mailing verstuurd. Bleek dat ook iedereen, dus da hele klantenbestand gewoon in cc zat ipv bcc. Good times 😂

Al van donderdag ontzettende keelpijn/koorts/mottig en antibiotica helpen niet. Ik sleep me de dag door met het maximum aan pijnstillers, maar het helpt niet.

Positieve kant: al een paar kilo's vermagerd omdat ik bijna niets van eten binnen krijg.

Ben content dat de kinderen naar school zijn geraakt + afgehaald zonder dat ik erbij viel.

Nu bed in en hopen dat het morgen iets beter is.

Natuurlijk niet enkel voor ons, maar dat crapuul was onze plaatselijke frituur. Stak snoepjes bij de bestellingen, heeft mijne kleinen nog een cola cadeau gedaan. Allee ik weet ook wel dat niemand dag in dag uit met een sardonische lach en een mes voor zich uit rondloopt, maar is toch een bah gevoel. En dan kan die over vier jaar nog proberen vrij komen. Da’s de tweede die ik toch van redelijk dicht kende die met een mes vermoord wordt, huisarts was de eerste. En het was zo een aangenaam madammeke ook. Om dan die familie van die kerel bij hoog en bij laag te horen volhouden dat hij zo eervol en vreedzaam (en nuchter) en braaf en voorbeeld van de gemeenschap …

Terug
Bovenaan